Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze jou wel een echte foto heeft laten zien.
Yeah!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk boeit oogkleur me niet zo veel, maar ik vind brunet + blauw / groene ogen wel erg speciaal. De rest is allemaal prima
Over het algemeen wel dat typische haarkleuring rood maar toch.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wat grappig dat had ik niet achter jou gezocht!
En welke stad had je in gedachten?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef Axel1988 het volgende:
Sinji; jij bent wel een man met goede smaak. Weet jij een leuk en goed restaurant wat je me aan kunt raden. Mijn plan is een goede tafel voor twee, waarbij ik een gerecht aan kan bevelen; en dat het dan wonder boven wonder ook nog goed bevalt....:)
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Het was echt niet Cactusquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Het draait toch allemaal om uitstraling mensen.
Lieve uitstraling, dope fotoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Sproetjes kunnen wel leuk staanquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb donker haar, blauwe ogen en wat sproetjes
Sproetjes zijn ook leukquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes doen het voor mij. Rood haar ook. Appelwangetjes ook. Wipneusje ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Maakt niet zo gek veel uit. Liefst in regio Den Haag/Delft/Rotterdam; maar alles in Brabant en Zuid Holland is een optie.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
En welke stad had je in gedachten?
Eindelijkquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sproetjes doen het voor mij. Rood haar ook. Appelwangetjes ook. Wipneusje ook.
Eigenlijk doet vrij veel het voor mij, mits warme en lieve uitstraling
Nee joh! Het gaat om tieten! Is jou dat na al die posts hier nog niet duidelijk!??quote:Op woensdag 21 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Het draait toch allemaal om uitstraling mensen.
Mannen ook wel hoor, maar daar val ik alleen niet op.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yeah!
Oh, het gaat over dames he?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Ik zou dr doenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Ach als je foto's ruilt kan het wel vervelend zijn als jij een echte foto hebt gegeven en de ander niet, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maakt het überhaupt uit, alleen zolder autisten doen spastisch over foto's. Maar volgens eigen zeggen was het niet cactus omdat ze mijn wou testen.
Donker haar, bruine ogen en zomersproetjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Sinosappel het volgende:
Hou je van Thais eten? Ik heb zelf hele goede ervaringen bij Spize in Den Haag. Sfeer is modern, maar ook heel knus zeg maar. Ideaal voor een date met je relatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maakt niet zo gek veel uit. Liefst in regio Den Haag/Delft/Rotterdam; maar alles in Brabant en Zuid Holland is een optie.
Inb4 pics van Megan Fox.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van wat je wel zou doen dan
Kom met mij daten, zal leuk worden. Kun je anime grapjes maken zonder bang te zijn dat ik ze niet begrijpquote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Donker haar, bruine ogen en zomersproetjes.
Mijn god je weet wel waar ik op val.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Heloef, deze is voor jou
Wow, site ziet er erg vet uit (interieurfoto's ook). Thais is geen probleem, leuke afwisseling. Ik ga het eens bekijken. Heb je er zelf ook wel eens gegeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hou je van Thais eten? Ik heb zelf hele goede ervaringen bij Spize in Den Haag. Sfeer is modern, maar ook heel knus zeg maar. Ideaal voor een date met je relatie.
http://www.spize.eu/
Jij date toch alleen meisjes van 1m65?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom met mij daten, zal leuk worden. Kun je anime grapjes maken zonder bang te zijn dat ik ze niet begrijp
Vertel me niet dat je langer bentquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij date toch alleen meisjes van 1m60?
Ja, had de Spize mix Deluxe en Thai Chicken saté. Erg lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wow, site ziet er erg vet uit (interieurfoto's ook). Thais is geen probleem, leuke afwisseling. Ik ga het eens bekijken. Heb je er zelf ook wel eens gegeten?
Sowieso check die check hier vanaf ~1:55quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god je weet wel waar ik op val.
Kornquote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso check die check hier vanaf ~1:55
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |