Jullie nemen het weer te serieus, laat hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want openbaar maken van DM.
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het voor bepaalde mensen hier een beetje genant worden...
Maar daarom niet des te vermakelijk voor de rest van ons![]()
Ik zou die chick raken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel heb hem gevonden voor je...
- knip -
Ik neem het niet serieus, ik gaf alleen antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jullie nemen het weer te serieus, laat hem.
[..]
Wel mee eens ja.
Ik ook niet behalve bij Drommelquote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef heloef het volgende:
Ik bedel nooit om foto's. Dat hou ik graag zo.
Nietus! Het is een fotoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
No shit.
Het is een getekende engel.
En om groene ogenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet behalve bij Drommel
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent er nu al een hele tijd mee bezig, je kunt niet anders dan het serieus nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
Neem jezelf en dit topic anders een niet zo serieus.
Nou, vertel. Wat trekt je aan in hemquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft groene ogenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat trekt je aan in hem
Wie weet kan de rest er ook wat mee
'Hele tijd'.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je bent er nu al een hele tijd mee bezig, je kunt niet anders dan het serieus nemen.
Ik neem het topic niet serieus en mezelf al helemaal niet hier, zou jij ook moeten doen.
Ik wou je eigenlijk eerst een andere sturen maar ineens was m'n camera leeg voor ik de foto ervan kon downloaden. Heb toen maar een oudere gebruikt met wat snel knip en plakwerk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hihi ja. Maar groene ogen zijn dan ook
Ik ook. Gedeeltelijk. En ik kan er heel lief mee kijken ook nog. En nu?quote:
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboekquote:
Daar ga je weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'Hele tijd'.
Overdrijven is ook een vak, maar goed ik wist al dat dat je ding was.
En dat laatste doe ik al, maak je maar niet druk hoor. Volgende keer zal ik een PI gebruiken zodat je het misschien allemaal wat beter kan bevatten.
Daar zijn je ogen rood manquote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef palawan het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboek
Goed hoor, trek je niks aan van het gebitch hier en daar.quote:
En nog steeds.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeps ik vergat hem inderdaad, zo beter knulletje?
Don't flatter yourself.
Dus het is cactus wel op die foto?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
- doe normaal, niet ongevraagd privefoto's van een ander posten -
Ik heb toch ook om jouw foto's gebedeltquote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef palawan het volgende:
[..]
In dat geval zou je ook om mijn foto's moeten bedelen... ohw wacht, staat er natuurlijjk een in mijn fotoboek
Nee je hebt ook een dikke kontquote:
Haha klopt, evil hequote:
Nope,...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is cactus wel op die foto?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik al niet zo goed van vertrouwen ben als het gaat om random gasten op internet had ik je idd een neppe gestuurd om te checken of je het ooit zou gebruiken tegen me.
Kwart voor 9quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
Heloef, hoe laat moet ajax voetballen?
Nu vergeet je zelf een PI.quote:
You snooze, you lose!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik kom weer eens kijken en er is een slagveld gaande geweestIk mis ook alle pret telkens...
Gaat best wel lekker. Beetje een dipje (gehad) maar voor de rest gaat het best okquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey Koffie; hoe gaat het nog daar?
Ja hele mooie kleur groen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha klopt, evil he![]()
Heb speciaal voor sinos mijn oog een paar topics terug gepost, gisteravond rond 23:00 uur als je wilt terugzoeken. En ze waren groen
Gewoon teruglezenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik kom weer eens kijken en er is een slagveld gaande geweestIk mis ook alle pret telkens...
Tja, de donkere dagen voor kerst he... het moment voor dipjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker. Beetje een dipje (gehad) maar voor de rest gaat het best ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |