Relnichtquote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
Ik kies trouwens geen partij, ik trap beide partijen graag in de grond.
Mee doen aan de discussie kan ik niet laten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou er zo van als je zegt dat je geen kant kiest en niet mee doet aan een discussie en het dan toch niet kan laten. Wispelturig schatje van me
Doen we niet, hoe was je dag moon?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
En ik weiger aan deze discussie mee te doen. Niet aanstellen want ik heb het niet over jou en wil er ook niet door jou alsnog bijgesleurd worden.![]()
Hoe was jouw dag toppie?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen we niet, hoe was je dag moon?
Liever een relnicht dan een jankbal.quote:
Wanneer moest hij die aan hebben?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, had naatje een gele regenjas aan, weet je dat toevallig?
Prima ik heb net spaghetti gemaakt en ga nu een poging doen om zelf Aioli te maken. Gelukkig gaat er vandaag niemand met mij zoenen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen we niet, hoe was je dag moon?
Volgens mij zag ik hem om half 6 op tv bij het glazen huis, te grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer moest hij die aan hebben?
Vermoeiend, hele dag moe geweest en in slaap willen vallen maar niet kunnen omdat je op school zit zegmaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was jouw dag toppie?
Oh, ik zou niet weten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem om half 6 op tv bij het glazen huis, te grappig
Goh, de keuze tussen iemand die haar tieten post of iemand die claimt iemand anders te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Dat jij er nou intrapt is een heel ander verhaal.
UHUHquote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn interesse en niet vanwege de tieten.
Je hebt honger?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prima ik heb net spaghetti gemaakt en ga nu een poging doen om zelf Aioli te maken. Gelukkig gaat er vandaag niemand met mij zoenen.
Daar alles goed?
Vanwege haar poesje?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn interesse en niet vanwege de tieten.
Hij wil heel graag zin pik tussen die tietjes laten glijden.quote:
Don't we allquote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil heel graag zin pik tussen die tietjes laten glijden.
Inderdaad, ze heeft goeie tieten.quote:
Goh, je snapt het nog minder dan ik al dacht.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Goh, de keuze tussen iemand die haar tieten post of iemand die claimt iemand anders te zijn.
Weet niet, maar het eerste is toch een stuk oprechter dan het tweede.
Mwoah, dan wil ik toch wel eerst de rest zien hoorquote:
Dat is voor op de stukjes brood hequote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt honger?
Hoezo gelukkig trouwens?
Hier wel goed ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |