Ja hele mooie kleur groen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha klopt, evil he![]()
Heb speciaal voor sinos mijn oog een paar topics terug gepost, gisteravond rond 23:00 uur als je wilt terugzoeken. En ze waren groen
Gewoon teruglezenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
Ik kom weer eens kijken en er is een slagveld gaande geweestIk mis ook alle pret telkens...
Tja, de donkere dagen voor kerst he... het moment voor dipjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker. Beetje een dipje (gehad) maar voor de rest gaat het best ok
Dan is het goedquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb toch ook om jouw foto's gebedelt
[..]
Nee je hebt ook een dikke kont
Ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoop mensen met groene ogen hier lol
Photoshop tochquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoop mensen met groene ogen hier lol
Ga anders foto's van groene ogen sparenquote:
Ja, maar dan heeft Crutch geen reden om het te hebben over "privéfoto's".quote:
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppiequote:
En weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu vergeet je zelf een PI.![]()
Gekke troll ben je ook, laatste keer dat ik dacht dat je serieus was postte je onder IWBH en had je serieuze stalkproblemen.
Is Lant ook aanwezig ja?....quote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Kerels die een half topic vollullen over de kleur van hun ogen... alleen maar omdat 1 Fokster haar voorkeur daaromtrent heeft uitgesproken
Kerels die alleen maar komen rellenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Kerels die een half topic vollullen over de kleur van hun ogen... alleen maar omdat 1 Fokster haar voorkeur daaromtrent heeft uitgesproken
Heeft Crutch het over privé foto's? Hij wil Cactus hosselen blijkbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft Crutch geen reden om het te hebben over "privéfoto's".
Maar DMs mogen natuurlijk niet zomaar openbaar gemaakt worden.
Bruin kan ook wel mooi zijn, van die buitenlandse chicks hebben echt van die hele donkerbruine ogen, zie je nauwelijks de pupil. Is best mooi hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb blauwe ogenIk vind groen en blauw wel cooler dan bruin
Bruin is toch juist saai? Dat heeft iedereen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppie
Blauw is toch ook heel mooi? Vind ik tenminste wel een stuk mooier dan bruinquote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ja blauw. Saaiste kleur vind ik dat, sorry kingtoppie
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Axel, hosselaar. Alls goed jongeh?
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en zoekn nu een beetje de psychologie daarachter.
- Mark/Iwannabehigh/Mpj/Mrk.n/Soit heeft weer een nieuw account.
- Feminisme doet het niet zo goed tegenwoordig
- Royco blijkt een baas te zijn
- Heloef wil jankbal van het jaar worden en Loka de aandachtshoer (al gaat ze denk ik verliezen)
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala gestuurd
- Ik vind Skyrim en lekker eten nog steeds belangrijker dan mokkels
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blauw is toch ook heel mooi? Vind ik tenminste wel een stuk mooier dan bruin
Ik heb skyrim afgegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en zoekn nu een beetje de psychologie daarachter.
- Heloef wil jankbal van het jaar worden en Loka de aandachtshoer (al gaat ze denk ik verliezen)
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala gestuurd
Ik heb hele geile schele ogen.quote:
Het was niet echt Cactusquote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Foto van cactus? Is ze net zo mooi in het echt als in mijn dromen?
Oh het was haar niet echt?
Lees je nog een beetje mee dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Heeft Crutch het over privé foto's? Hij wil Cactus hosselen blijkbaarmaar dat is Cactus niet hoor, verreweg van.
En wie zegt dat ze jou wel een echte foto heeft laten zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
- doe normaal, niet ongevraagd privefoto's van een ander posten -
Baasquote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb wel op Heloef gestemd voor grootste jankbal, de rest kende ik niet
Haha, thanks voor de update man! Kort en krachtig; zo mag ik het zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Nieuws:
- Er zijn mensen die lichaamsdelen hebben gepost (wat vrij prevalent is op het internet) en wij zoeken nu een beetje de psychologie daarachter.
- Mark heeft kerstkaartjes gestuurd naar Mlig en Myreala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |