quote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Stevige mannen met een dikke kont![]()
![]()
Onzekere slettebak van mequote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn progress van 3/4 maanden. 4% bf, 120kg deadlift
gr gr
Dan breekt zijn ruggetjequote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn progress van 3/4 maanden. 4% bf, 120kg deadlift
gr gr
Je snapt het niet. Je onzekerheid is niet gebaseerd op je eigen beeld van je uiterlijk, maar op een ander vlak en dat probeer je te compenseren met aandacht te vestigen op iets waar je niet onzeker over bent. Jaloezie heeft hier niks mee van doen, ik snap dat je het op die manier probeert weg te relativeren, maar werk liever aan je eigenwaarde waardoor je dit niet meer nodig hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Sinosappel het volgende:
OjaSnap ik wel hoor. Maar ze zien het zelf nog niet in.
lolololooooololooolololloloolquote:Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
Waar heeft deze vent het over lol
Oh ja! Ik heb nog chippiesquote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Puntenjager het volgende:
O wacht... het begint weer *bier en popcorn pakt*
Ik ben alleen het tweede en het derde.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet stoer, lief en onzeker tegelijk zijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben onzekerOmnomnom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, had ik gister al gezien.![]()
Ik ben het op verschillende momenten alle 3.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet stoer, lief en onzeker tegelijk zijn
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar goed, is het laten zien van tieten zonder tepel echt zó erg? Misschien is ze 18, ik heb ook foto's gepost zo rond die leeftijd.
Ik snap die heisa niet en ik snap ook niet waarom iedereen haar in het hokje onzeker schuift.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
Maar goed, is het laten zien van tieten zonder tepel echt zó erg? Misschien is ze 18, ik heb ook foto's gepost zo rond die leeftijd.
Ik snap de ophef over dit soort foto's niet om eerlijk te zijn. Tuurlijk is het wel leuk en grappig voor even, maar de volgende dag ben ik het alweer vergeten. The real thing is gewoon zoveel beter dan me druk maken over een 1 of ander kiekjequote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.
Moon, lees dit en lach meequote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet echt, daarbij komt dat de meeste vrouwen toch wel aandachtsgeil zijn... dat is nu eenmaal zo. Geldt ook voor degene die het hardst roepen dat het een schande is, neem bijvoorbeeld cactus herinner me toch een foto met een aardig kort rokje en inkijk. Net zo goed gericht op het hebben van aandacht van mannen.
Cursusje begrijpend internet-surfen voor jou. Denk je nou echt dat het haar foto was?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |