Wie in dit filmpje? En waarom?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ongelooflijk.
Daar heb ik nou nul repspekt voor.
Als ik het zo even snel kijk hebben ze misschien wel gelijk, al brengen ze het nogal verkeerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie in dit filmpje? En waarom?
.............okequote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom moeten die niggahwijven altijd zo schreeuwen en die fazantbewegingen maken?
Doe toch eens fucking normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nu altijd sneeuw dankzij Moon
daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet in combinatie met mijn posticon?
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom moeten die niggahwijven altijd zo schreeuwen en die fazantbewegingen maken?
Doe toch eens fucking normaal.
Dat was ikquote:Op woensdag 21 december 2011 16:29 schreef Strani het volgende:
Voor degene die in het vorige deel uitleg gaf over het huis van bewaring in Scheveningen: Ik dank u zeer.
Nee, jij moet chill doen anders ga ik je klappe, duidelijk?!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Exact. En praat of Surinaams of Nederlands.
je wilt in beiden niet terechtkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Verschil met huis van bewaring en een gevangenis is dacht ik dat je meer vrijheid hebt. Je mag vaker luchten en je cel uit.
Maar zeker weten doe ik dat niet, daar zal je dan maar moeten google
Zoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij moet chill doen anders ga ik je klappe, duidelijk?!
In HvB ben je nog verdachte en in de gevangenis ben je dader.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Verschil met huis van bewaring en een gevangenis is dacht ik dat je meer vrijheid hebt. Je mag vaker luchten en je cel uit.
Maar zeker weten doe ik dat niet, daar zal je dan maar moeten google
Lief van jequote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Schattig
Nou wil ik je wel neuken.
Allebei. En, niet of.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
stoere vrouwen.vrouwen moeten gewoon vrouwelijk zijn.
Vind jij jezelf mannelijk?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Moonwalk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Die meidenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Exact. En praat of Surinaams of Nederlands.
Die intervieuwster komt ook niet heel erg lekker over hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Die meiden![]()
Snappen niet dat ze zichzelf belachelijk maken bij DWDD.
Niemand zou die vage documentaire kijken, maar zoveel mensen kijken DWDD waar ze zichzelf te kakken hebben gezet
Ghehe. Ik ben slechts nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die vraagt klinkt retorisch.
Zeiken om niks, klagen, hele dag in de spiegel checken of make-up nog goed zit, klagen over pijnlijke voeten door hoge hakken, hemel en aarde bij elkaar schreeuwen als er een scheurtje in dr nagel komt, bang zijn voor werkelijk alles, jou totaal proberen te veranderen, de hele dag bezig zijn met of haar kapsel niet is uitgezakt, al het bed uit zijn voordat jij het bent zodat ze schoon en opgemaakt weer naast je kan komen liggen (want stel je voor dat je haar zonder make-up zou zien), overal tijdschriften hebben liggen over bruidsmode en continu aan je vragen wat jij mooi vindt, etc etc?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef dawg het volgende:
Is dit jouw antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent een zgn. stoere vrouw? zo een die 'one of the guys' is?
Klopt, maar die praat tenminste normaal en wil haar case duidelijk maken. Krijgt ze alleen de kans niet voor omdat die viswijfen zo zitten te schreeuwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die intervieuwster komt ook niet heel erg lekker over hoor.
nee, ik bedoelde geen prinses.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeiken om niks, klagen, hele dag in de spiegel checken of make-up nog goed zit, klagen over pijnlijke voeten door hoge hakken, hemel en aarde bij elkaar schreeuwen als er een scheurtje in dr nagel komt, bang zijn voor werkelijk alles, jou totaal proberen te veranderen, de hele dag bezig zijn met of haar kapsel niet is uitgezakt, al het bed uit zijn voordat jij het bent zodat ze schoon en opgemaakt weer naast je kan komen liggen (want stel je voor dat je haar zonder make-up zou zien), overal tijdschriften hebben liggen over bruidsmode en continu aan je vragen wat jij mooi vindt, etc etc?
Have fun
quote:
Ja, maar als de intervieuwster rustiger was gebleven hadden we meer een indruk van, nouja, wij weten ook hoe dat soort volk is. Maar nu begon de intervieuwster ook wel dat soort tekenen te vertonen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Klopt, maar die praat tenminste normaal en wil haar case duidelijk maken. Krijgt ze alleen de kans niet voor omdat die viswijfen zo zitten te schreeuwen.
En dat lachen na dat filmpje waarin ze zegt dat ze iemand heeft mishandeldHoe dom kan je zijn
nee, mijn wedervraag.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dit jouw antwoord op mijn vraag?
Nee, ik ben niet one of the guys. Vind jij jezelf mannelijk?quote:
het is interviewster, zonder u.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Murdera het volgende:
Ja, maar als de intervieuwster rustiger was gebleven hadden we meer een indruk van, nouja, wij weten ook hoe dat soort volk is. Maar nu begon de intervieuwster ook wel dat soort tekenen te vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |