Als je op de hoofdpagina van BNW kijkt, zie je naast de titel van het topic een icoontje staan:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Dr-Anderson het volgende:
Misschien een link naar het vorige topic waar deze discussie zo vurig speelde???
Thank's, het heeft me tijdelijk leesvoer bezorgdquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je op de hoofdpagina van BNW kijkt, zie je naast de titel van het topic een icoontje staan: [ afbeelding ]
Dit icoontje geeft aan dat het topic tot een reeks behoort. Wanneer je hierop klikt zie je andere topics uit die reeks, waaronder het deel dat je zoekt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:14 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_ref-GLBC.26Y_40-22
Lijstje van bekende Vrijmetselaars, staan opvallende namen tussen.
En onderhand iedere president van Amerika staat erop behalve JFK en Lincoln staan er 'toevallig' niet bij, daarom zullen ze ook wel vermoord zijn, omdat ze niets met die clubjes van doen wilde.
JFK klapte er zelf over uit de school, een week of maand later ongeveer werd hij vermoord.
(de bekende speech)
Ahaha, toen ik dit las dacht ik meteen: Bankfurt kan vast wel iets met dit bericht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Bankfurt het volgende:
Oh ja,
De enige echte Britse Iluminati nog niet te vergeten, .... de Windsors !!
Ze ontmaskeren zichzelf !
http://www.nu.nl/buitenla(...)nklijk-landgoed.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ahaha, toen ik dit las dacht ik meteen: Bankfurt kan vast wel iets met dit bericht!Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd ook het eerste waar ik aan moest denken: de Illuminati/Reptillians.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Bankfurt het volgende:
Oh ja,
De enige echte Britse Iluminati nog niet te vergeten, .... de Windsors !!
Ze ontmaskeren zichzelf !
http://www.nu.nl/buitenla(...)nklijk-landgoed.html
Was toch duidelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee; ik kan niet zoveel opmaken uit zulke korte reacties.
Wrs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zag de toegevoegde waarde niet van die reactie. Zal wel aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door allesbeterweter op 04-01-2012 21:28:30 ]allesbeterweter
[ Bericht 5% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 23:00:44 ]allesbeterweter
2012 ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga deze materie van meer dan 10.000 pagina's aan stambomen en echte feiten hier niet posten dat zal wel waanzin zijn om dit te doen maar inderdaad ik ben een troll omdat dit in de stambomen zo te vinden is en niet op wiki waar dus zo maar iedereen van alles kan neerschrijven kijk maar een naar artikel FEMA wat door cybertrollen wordt verdraaid en linken geven is net zo dom als de echte feiten in de telegraaf plaatsen.
Ga een zoeken bij Haarp en Fema.2012 wordt het jaar van de feiten en ik post veel om mensen verder te helpen en niet over vliegede schotels en aliens als waar en andere theorien over obama is rep etc etc.
En trouwens wie leest deze materie wel niemand.
The fah-..!quote:
Ik ga het er niet afhalen, want wie weet zijn sommige wel in staat te ontcijferen wat je schrijft. Bovenstaande post kan ik ook niet helemaal decoderen, maar het kan best aan mij liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef allesbeterweter het volgende:
Als het niet goed is haal het er dan maar af. Ik post toch allmaal onzin die uit veel boeken komen die als onzin worden weg gezet(en bijna allemaal op wikipedia worden gezet) .
Het is ook niet voor iedereen de nog meer dan meeste lezen maar 3 zinnen en dan ben ik nog langer bezig en ik ben al zo druk. heb nog zo veel uit de oude boeken die ge openbaard mogen worden.Op vele forums die mischien gelezen worden ik ze zo veel mogenlijk in spoilier.
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?quote:Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ja, vroeg ik me ook af. Het is best interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?
Dat is toch goed van hun?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Vriend, dat jij Amerikaan bent zegt niks, ik ben Amerikaanser dan de Amerikanen zelf w.b.t. deze onderwerpen. ..en .. de mensen op dit forum zijn wel e.e.a. gewend, dus je kunt gerust posten hier, wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Nee ik ben pas een jaar in Nederland en Amerikaan's dus probeer het zo goed mogelijk,en de mensen kunnen toch de belangrijkste namen en protognisten eruit filteren en googlen.
Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ik hoef niet meer te slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je kul post wel (maar ik spreek over mensen die dus wetenschapelijke dingen posten over iets hoger Niveau) en slaap maar weer verder over de Greys Reptilians en Vutures Mars etc.etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
@allesbeterweter
Ben jij een gecomputeriseerde trol of beheers je je gedachten of de Nederlandse taal niet goed genoeg om ze samenhangend op te schrijven?
Hij typt in het Engels en gooit dat dan in Google Translate.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.quote:Bankfurt, jij zit teveel met Shapeshiftende alienverhalen in je maag, waardoor dit hele verhaal ongeloofwaardig wordt, het is gewoon triest van je.
Demonen, hogere krachten etc. daar geloof ik ook in, maar annunaki die van planeet niburu hierheen zijn gekomen blabla, dat verhaal is gewoon zo'n grote onzin. Is allemaal een hatecampagne genaamd operation Greenstar. Project Disclosure is ook zo'n project, maar die focust zich op de alienkant.
http://www.rense.com/general50/ec.htm
Maargoed, je zult toch wel niets van me aannemen want je bent te eigenwijs.
Volgens Bankfurt zijn de Rothschilds de mannen die aan de touwtjes trekken, wat onzin is.
De Rothschilds zijn slechts een klein onderdeel van het hele plan.
Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Atheist1925 het volgende:
Aan HansPeterKolvenBach:
[..]
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.
En dan ook al een schema met satan/Lucifer bovenaan. Dat is eigenlijk te lachwekkend voor woorden. Ga eens een beetje theologie bestuderen, bestudeer even de oudste geschriften. Dan weet je dat satan en lucifer niet hetzelfde is. Dat is een kerkelijke dwaling.
Zelfs dat niet ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;
"Ik kan wel aan de gang blijven zo, maar als je niet oprecht geïnteresseerd bent en geen zin hebt zelf onderzoek te doen, dan zal je nooit de echte waarheid weten. 'Niet dat ik die wel weet, ik weet alleen wel in welke hoek ik het moet zoeken."
Einde oefening voor jou ..quote:Ik pretendeer dus niet de waarheid te weten zoals jij suggereert.
En over dat theologie, haha. Ga jij maar eens theoSOFIE studeren en lees bijv. The Secret Doctrine, misschien dat je dan wat minder hard lacht bij dat schematje...
Je schiet tekort in je kennis, ga je eerst inlezen voordat je me belachelijk probeert te maken.
Je pretendeert wel degelijk de waarheid te weten. Jij weet immers in welke hoek je dat moet zoeken en mensen die het anders zien niet. Dat noem ik wel hoogmoedig. Weet wel dat er van alle kanten informatie te vinden is, en als je het allemaal gelooft dan krijg je misschien wel zes persoonlijkheden. Daarom moet je kiezen tussen verschillende meningen en daarom vind jij A en een ander B. Is die ander daarom minder? Nee toch zeker? En jij doet alsof een ander wel minder is, en je beweert zelfs dat mensen niet oprecht geinteresseerd zijn in de waarheid.quote:Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;
"Ik kan wel aan de gang blijven zo, maar als je niet oprecht geïnteresseerd bent en geen zin hebt zelf onderzoek te doen, dan zal je nooit de echte waarheid weten. 'Niet dat ik die wel weet, ik weet alleen wel in welke hoek ik het moet zoeken."
Ik pretendeer dus niet de waarheid te weten zoals jij suggereert.
Ik heb de geheime leer gelezen, en zij zien iets heel anders in satan dan een werkelijke entiteit. Zij zeggen dat veel oude volkeren een goede en slechte god hadden. En de goede god was geest en de slechte god was materie. Dat hebben de Joden van het zoroastrisme. Je kan ook wel spreken van rust (de goede god) en chaos (de slechte god). Omdat Geest altijd hetzelfde blijft en materie vergankelijk is.En nog wat meer over satan volgens de theosofie:quote:En over dat theologie, haha. Ga jij maar eens theoSOFIE studeren en lees bijv. The Secret Doctrine, misschien dat je dan wat minder hard lacht bij dat schematje...
Je schiet tekort in je kennis, ga je eerst inlezen voordat je me belachelijk probeert te maken.
Niemand vermoed ik. Als dat al zo zou zijn gaat het om een eigen interpretatie van de boeken en geschriften, en is diegene er van overtuigd dat het zo is. Geen kwade bedoelingen dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:46 schreef sientelo het volgende:
maarre welke mensen zitten hier nu expres verkeerde info te geven?
volgens mij is het expres zon heel netwerk van allerlei sprookjes geworden.. het gaat toch om heel basic iets..
op school leren ze dat als het in de boeken staat het een feit is... maarre wie heeft de boeken bedacht?
Nou dat denk ik dus eventjes niet. Er zijn wel degelijk individuelen met kwade bedoelingen hier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand vermoed ik. Als dat al zo zou zijn gaat het om een eigen interpretatie van de boeken en geschriften, en is diegene er van overtuigd dat het zo is. Geen kwade bedoelingen dus.
Ik denk van niet. Er zijn hier mensen die in sommige theorieën geloven, maar wat voor kwade bedoelingen zouden ze daar mee hebben? Een ander hoeft het toch niet te geloven?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus eventjes niet. Er zijn wel degelijk individuelen met kwade bedoelingen hier.
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Er zijn hier mensen die in sommige theorieën geloven, maar wat voor kwade bedoelingen zouden ze daar mee hebben? Een ander hoeft het toch niet te geloven?
Fora zijn geen verplichte kost.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.
Als de informatie je niet aanstaat neem je het als kennisgeving aan en en laat je het voor wat het is. Je hoeft je toch niet te laten beinvloeden . Je hebt een eigen mening.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk boek moeten we gebruiken om de schepping te vertellen in geloof?allesbeterweter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de velen andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus elke keer weer een nieuwe versie?allesbeterweter
Maar wanneer discussies bewust ontwricht worden om desinformatie te verspreiden komen we nooit bij de relevante stof. Het beïnvloed mijn mening niet maar wel mijn toegang tot interessante informatie. Nu kun je stellen dat het niet aan mij is om te bepalen welke informatie relevant is en welke niet, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als de informatie je niet aanstaat neem je het als kennisgeving aan en en laat je het voor wat het is. Je hoeft je toch niet te laten beinvloeden . Je hebt een eigen mening.
..want dat is wél aan jou ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Maar wanneer discussies bewust ontwricht worden om desinformatie te verspreiden komen we nooit bij de relevante stof. Het beïnvloed mijn mening niet maar wel mijn toegang tot interessante informatie. Nu kun je stellen dat het niet aan mij is om te bepalen welke informatie relevant is en welke niet, maar dat is natuurlijk niet waar.
Laat ik het zo stellen.. Als mijn kennis over een onderwerp groter is vind ik het normaal om anderen op hun onkunde te wijzen. Dat doe ik niet om betweterig te doen maar om mensen te helpen. In dat opzicht is het dus inderdaad aan mij om te bepalen of iets relevant is of niet. Ik help graag, dat zou toch geen probleem moeten zijn neem ik aan?quote:
Nee, dat is zeker geen probleem. Het is zelfs enorm humaan van jequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:57 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen.. Als mijn kennis over een onderwerp groter is vind ik het normaal om anderen op hun onkunde te wijzen. Dat doe ik niet om betweterig te doen maar om mensen te helpen. In dat opzicht is het dus inderdaad aan mij om te bepalen of iets relevant is of niet. Ik help graag, dat zou toch geen probleem moeten zijn neem ik aan?
Precies. Mensen op hun fouten wijzen hoeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen probleem. Het is zelfs enorm humaan van je
Wie ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus toch! Verdacht je er al jaren van amateur desinformatie-agent te zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meent, en hij heeft ook gelijk.
Wij nergens. Degenen die in het vliegtuig zitten wel. Misschien wel naar een lekker zonnig oordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef FokkenopFok het volgende:
Zit hier tegen Chemtrails aan te kijken, ook zo gevormd dat het een driehoek is. Waar gaan we heen?
Denk dat sommigen het ook gewoon lollig vinden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef sientelo het volgende:
de mensen die express desinfo verspreiden worden sneller geloofd.. waarom omdat hun er geen moeite mee hebben om er op los te liegen, meerdere accounts aan te maken om elkaar te steunen in hun leugens..
waarom doen ze het... waarschijnlijk hebben ze er belang bij dat anderen mensen afgeleid blijven van de werkelijke zaken.. wat doet er werkelijk toe..
Dus dan hebben Illuminati niet die invloed die ze door sommigen wordt toegedicht?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:17 schreef Gray het volgende:
"Als de meerderheid het zo vind, dan zal het wel kloppen.", lijkt wel het motto te zijn geworden.
Omdat je het ook niet weet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Sorry ik ga hier niet op antwoorden!!
Ga hier zoeken in meer dan 20.000 pagina's en 22 jaar werk en feiten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef allesbeterweter het volgende:
hier nog iets van de stamboom[spoiler]In 1789 werd Alexander Hamilton de eerste minister van financiën van de Verenigde Staten. Hamilton was een van de vele Founding Fathers die vrijmetselaar was.
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus toch! Verdacht je er al jaren van amateur desinformatie-agent te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?allesbeterweter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef allesbeterweter het volgende:
HelemaalDankjewel. Tot gauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?![]()
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
..of als je niet weet dat je macht hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef sientelo het volgende:
de illuminati of hoe je die lui ook moet noemen hebben alleen de macht die de meerderheid aan hen afstaat...
alleen als je niet weet dat je je macht afstaat dan wordt het lastiger om het terug te nemen...
ja idd dat ook sommige zien wat er gebeurt maar weten niet wat ze kunnen doen iddquote:Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..of als je niet weet dat je macht hebt.
Bewustwording is idd het toverwoord.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:03 schreef Bankfurt het volgende:
Het is een proces van bewustwording, en dan weet men wel wat men doen moet.
kwestie van geduld.
Hallo neem je Fok niet te serieus?quote:
Fok is serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Hallo neem je Fok niet te serieus?
Hans Peter K heeft het toch over een meet ? Alleen een ander soort dan de gebruikelijkequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef sientelo het volgende:
het zou ook nog kunnen dat jullie allebei geen desinformatie verspreiden maar allebei een andere visie...
daarom zeg ik een meet... misschien vinden jullie elkaar zelfs aardig...
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef sientelo het volgende:
ja ik bedoel een meet met de groep...
dan kan je gelijk aan iemand zien wie die is...
Ja hehe, die dragen we allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.
Ga zelf op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef sientelo het volgende:
maarre ik denk (weet het niet zeker) dat iemand die lange teksten typt zoiezo niet bij de desinfo agenten hoort...
het lijkt erop dat deze mensen vaak maar heel weinig zinnen gebruiken...
Sterkte en tot ziensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef sientelo het volgende:
goed als je wilt weten diegene met steeds maar een zin enzo...
maarre ik stop...
ik ga me eerst twee jaar richten op helemaal herstellen van de magie...
als ik hier blijf gaan ze toch steeds irritant doen...
oudquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef allesbeterweter het volgende:
take the word illuminati and spell it backwards. you will get "itanimulli". now take the backwards spelling and make it into a link.
www. itanimulli .com
put that in url bar and see where it takes you.
Why the hell would the National Security Agencies website be 'illuminati' backwards...dot com, you just can't make this stuff up! This is insane how or why for that matter could we have missed this.
I'm so upset with you guy's
http://www.itanimulli.com
Still doesnt show why they dont remove/block the link even if he created the link.
Its the NSA they must know about this and I think they are hosted via the pentagon.
Iedereen die elkaar de hele tijd beschuldigt van "desinfoblabla". Ja, dolletjes. Nogal logisch dat de strijd tegen de illuminati zo stroef verloopt met dergelijke voorvechtersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic nu pas? Het is bijzonder vermakelijk.
.. verklaar jezelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef ems. het volgende:
Alles wat met jezus en de bijbel te maken heeft is sowieso hoax.
Wat is het verschil tussen SF en realiteit? Ik dacht alleen tijd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:12 schreef Dr-Anderson het volgende:
Dit lijkt eerder SF dan realiteit.
De bewijslast ligt bij degenen die pachten dat er géén hoaxes (?) bestaan in de bijbel.quote:
Wat kom je hier doen in BNW ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
De bewijslast ligt bij degenen die pachten dat er géén hoaxes (?) bestaan in de bijbel.
Ongeveer hetzelfde als jij, ware het wat minder hysterisch en wat sceptischer over bronnen.quote:
Niet geheel onterecht, lijkt me.quote:De Bijbel is 1 van de belangrijkste discussiepunten in BNW.
Soms wel soms niet. Jij?quote:Heb je nog iets zinnigs te melden ?
In hoeverre de bijbel relevant is om als bron te gebruiken. Ook als het om BNW zaken gaat. Of moet je als BNW'er verplicht alles geloven wat jij ook gelooft? En word ik anders als desinfo agent (quote:Leg dan even uit wat er bewezen moet worden met jouw bewijslast.
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef ems. het volgende:
[..]In hoeverre de bijbel relevant is om als bron te gebruiken. Ook als het om BNW zaken gaat. Of moet je als BNW'er verplicht alles geloven wat jij ook gelooft? En word ik anders als desinfo agent () gemerkt als ik dat niet doe?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef Bankfurt het volgende:
De Bijbel is 1 van de belangrijkste discussiepunten in BNW.
Goed, dus we kunnen dan wel concluderen dat de bijbel een hoax is, gebruikt als instrumenten door diverse conspiracies?quote:De insteek in BNW bij discussies is vooral de Bijbel en het christendom als instrumenten bij de global conspiracies.
Nou, Ali doet anders een aardige theologische duit in het zakjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.
De insteek in BNW bij discussies is vooral de Bijbel en het christendom als instrumenten bij de global conspiracies.
Dit laatste zinsdeel; daar gaat het vooral om in BNW.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:34 schreef ems. het volgende:
Goed, dus we kunnen dan wel concluderen dat de bijbel een hoax is, gebruikt als instrumenten door diverse conspiracies?
Kan niet. Illuminatie kent zijn bestaansrecht lang nadat de bijbel is geschreven.quote:
Ali doet aan bijbeluitleg idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, Ali doet anders een aardige theologische duit in het zakje
Ja, ik lees zijn stukken ook graag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ali doet aan bijbeluitleg idd.
Ik heb heel veel respect voor Ali Kanibali; zijn waarschuwingen zijn echt steengoed.
Hoe dan ook, de bijbel is eerder geschreven dan het ontstaan van deze organisaties. Wellicht dat zij hun organisatie gedreven lieten gaan door de bijbel (zoals veel sectische bewegingen). De bijbel is in mijn ogen niets meer en minder dan een verhaal beschreven door symbolistische moralen. Net zoiets als de Celestijnse Belofte. Je moet het niet letterlijk opvatten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef allesbeterweter het volgende:
De bronnen die mensen gebruiken wel!
Illuminati betekend de verlichtenden en gaat wel iets verder terug dan het verhaal van de oprichter Adam Weishaupt in Beieren in 1776.
Of de De heilige Iñigo Lopez de Loyola (kasteel Loyola bij Azpeitia, 24 december 1491 - Rome, 31 juli 1556) wat er op Bron Wikipedia staan)
Of de vrijmetselaars oprichting Toen op 24 Juni 1717 in London vier loges de Grand Lodge of England oprichtten, was Anderson niet aanwezig.
De eerste grootloge werd gevormd rond 1631 in Engeland te Londen, waarmee de vrijmetselarij zich organiseerde in de vorm zoals we die vandaag de dag kennen.
Ja er zijn zoveel datums dat nu niemand meer weet hoe en wat!
Gewoon verder zoeken in de dodezee rollen ?
Ja, maar prins Philip is ook in de 90 toch? Dus dat zit er sowieso aan te komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Bankfurt het volgende:
Dit jaar gaat het gebeuren, het gaat beginnen ...
de Illuminati verwijderen van deze planeet.
te beginnen met de Windsors,..
Moet je zien die reptiel van een Prince Philip .... hij kreeg van mij de kerstgroeten (vond die niet leuk
)
http://www.telegraph.co.u(...)ad-heart-attack.html
dan de Rothschilds en de Romanovs, en de rest..
Prince William was afgelopen week bezig de Rothschilds uit te dagen op de Falkland eilanden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar prins Philip is ook in de 90 toch? Dus dat zit er sowieso aan te komen.
En hij heeft toch genoeg opvolgers? En dat hebben de Romanovs en de Rotschilds ook. Reken maar dat die belangen goed behartigd blijven.
Soros, had Mabel Wisse Smit daar niet 'iets' mee? Of werkte ze voor hem?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Bankfurt het volgende:
Rothschild agent: George Soros
reptielen-gajes.
http://www.realjewnews.com/?p=201
Nee, Masons zijn er al sinds het oude Babylon en Egypte.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://www.vaticanassassi(...)select-high-jesuits/
"Masonic Iluminiati: Created and Ruled by the Black Pope and Select High Jesuits"
andersom, Roths controleren Jezuieten.quote:http://www.vaticanassassi(...)of-european-finance/
"Jesuits, not the Rothschilds, Openly Display Complete Control of European Finance"
Waarom doe je zo ?quote:Bankfurt de desinformatie agent is ook weer aanwezig. Hij is al net zo triest als Jesuit-CIA agenten David Icke en Alex Jones.
Op zich niet slecht,quote:http://www.spirituallysmart.com/Jones-CIA.htm
http://www.vaticanassassi(...)r-barry-davis-obama/
"Ex-Jesuit Greg Galluzzo: Chicago Mentor of Jesuit Coadjutor Barry Davis Obama"
Zoiets is moeilijk te bewijzen idd; het is wel redelijk te doen met redeneringen en bewijzen dmv het ongerijmde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Waar blijven die bronnen van jou over de Windsors?
Ik heb er nog geen een gezien.
Dit speelt idd mee; de groepen die jij noemt zijn idd machtig; maar er is nog veel meer; ik was bijvoorbeeld geinteresseerd en benieuwd wat jij weet over politici en multinationals.quote:In Nederland weet ik alleen dat Beatrix een Dame of Malta is, en dat Camiel Eurlings lid is van de Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem, wat een hele hoge orde is die onder controle van de jezuïeten staat, net zoals de Orde van Malta. En uiteraard Peter Hans Kolvenbach zelf, die de generaal-overste is geweest bij de jezuïeten.(The Black Pope)
Verder dan dat ben ik nog niet, maar je kan er vanuit gaan dat er veel meer mensen lid zijn van de Orde van Malta of de jezuïeten.
Voor meer info over de historie van de jezuïeten in Nederland:
http://www.vaticanassassi(...)ium-and-netherlands/
ik heb aanwijzingen, maar bewijzen zijn idd moeilijk te presenteren, en het is veel te tijdrovend, bovendien wil ik bronnen discreet houden.quote:Wederom beweer je dat de Rothschild de Jezuiten controleren, maar waar zijn je bewijzen? Ondersteunende bewijzen zijn al voldoende, aangezien niemand toch nooit voor de volle 100% kan bewijzen dat het zo is, ze zullen het zelf immers nooit toegeven. En op papier zullen ze de hiërarchie al helemaal nooit zetten.
Vandaar;
Wat zijn jouw aanwijzingen?
knuppel gooien ? Wat wil je nou eigenlijk zeggen, als het toch worst voor je is ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Om de knuppel in het hoenderhok te gooien: al ZOU deze NWO bestaan en op den duur de macht overnemen, wat is daar problematisch aan voor de gemiddelde burger? Als ik gewoon mijn werk kan blijven doen en mijn hobby's enz kan blijven doen dan zou het me een worst zijn wie of wat aan het hoofd staat.
Tja, dat vereist wel enig huiswerk voor jou, voordat je verder vraagt.quote:Geen troll: ben serieus benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ps: ik zie jullie stellig beweren dat David Icke een illuminati agent is. Waarom? Ik dacht dat hij juist de openbaarheid hierover zoekt?
Pfff laat maar. Ik stel twee bloedserieuze vragen en je neemt niet eens de moeite om er ook maar één te beantwoorden. Hoe bedoel je, iemand doet hard z'n best om nieuwsgierigheid te killenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
knuppel gooien ? Wat wil je nou eigenlijk zeggen, als het toch worst voor je is ?
[..]
Tja, dat vereist wel enig huiswerk voor jou, voordat je verder vraagt.
Zie laatste post van HansPeterKolvenBach; op enkel details na(o.a. bij Secret Doctrine, had ik liever een ander en beter voorbeeld gezien), denk ik er het zelfde over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pfff laat maar. Ik stel twee bloedserieuze vragen en je neemt niet eens de moeite om er ook maar één te beantwoorden. Hoe bedoel je, iemand doet hard z'n best om nieuwsgierigheid te killen
Edit: en ja, de knuppel in het hoenderhok. Ik wil horen waarom dit voor mij slecht zou zijn i.e. Een beetje discussie hierover horen.
En ik maar denken dat bnw informatief hoort te zijn
Dat laatste is zeker mogelijk, en ook heel waarschijnlijk. De Rothschilds hebben de Jezuieten ook als hun "opvoeders" aangesteld voor de ontwikkeling van hun eigen nageslacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, ik zal vanavond even proberen te reageren op het hele Rothschild gebeuren.
Ik had eerst een hele goede reactie opgeslagen van de man achter the Unhived Mind, die wist precies waar de Rothschild in het verhaal kwamen, maar die ben ik kwijt.
Ik weet wel dat het erop neerkwam dat de Rothschild groot zijn gemaakt door de jezuïeten c.q. het Vaticaan. Ik heb hem even gemaild zal kijken of hij vanavond gereageerd heeft.
De paus en zijn leger Vaticaanridders ofwat?quote:Uiteindelijk willen ze het witte ras totaal van de aarde afvegen, zodat alleen de paus(de aankomende paus na deze wordt 'The laste pope' genoemd, ook wel the Anti-christ Joseph M. McShane) en zijn eliteclubje de enige witten zijn, soort van statussymbool is het dan. De overgebleven latino's en zwarten zullen fungeren als slaven voor de White Power Structure, zoals Eric Jon Phelps van Vatican Assassins het noemt.
David Icke is idd een disinformatie agent;quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
...
Edit: David Icke is een desinformatie agent die erop uit is om de mensen te misleiden, dat hele reptielen/shapeshifters verhaal is totale bullshit. Dat is simpelweg een operatie genaamd Operation Greenstar. Vergelijkbaar met Operation Mockingbird, waar Alex Jones mee bezig is.
Ik heb het gelezen; en ik weet veel meer;quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:00 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Ik heb je ook zien typen dat The Secret Doctrine desinformatie is, maar daar geloof ik al helemaal niets van. Helena Blavatsky was niet lid van geen enkele organisatie gelieerd aan Illuminati/Freemasons/jezuïeten/zionisten.
Wat is jouw aanwijzing dat het desinformatie is?
Ik vermoed namelijk dat je het helemaal niet gelezen hebt.
Natuurlijk heb ik al van Verdeel en Heers gehoord. Net zoals dat er geen eensgezindheid is onder bepaalde bnw-theoriën.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Loppe,
WOI en II ken je denk ik he?
Daar is je antwoord, ze laten het voetjesvolk voor hun vechten. Verdeel en heers, ooit van gehoord?
Zo doen ze dat al jaren, dus nee, niet het leger Vaticaanridders.
Alhoewel ze waarschijnlijk ook een eigen leger hebben, wetende de Souvereine Militaire Hospitaal Orde van Malta.
Is simpel denken slecht dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?
Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
Klopt, Obama is Rothschild-agentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, als je überhaupt wil dat ook maar iemand je gelooft, zal je toch met ondersteunend bewijs moeten komen. De man achter Vatican Assassins doet dat perfect, die laat je zien wie bijv. de mentor is geweest van Obama, dat was aantoonbaar een jezuïet.
idd, en .. ik heb genoeg erover geschreven, bovendien is het vrij eenvoudig terug te vinden.quote:Toon jij eens aan dat de mensen achter Blavatsky Illuminati agenten waren, wie waren het eigenlijk, wat waren hun namen?
En leg die connecties tussen de Theosofische vereniging en de Rozenkruizers enz. eens bloot?
Ik durf wel een gok te doen wat je reactie zal zijn, laat me raden, je wil je bronnen discreet houden.
Je snapt toch wel dat je zo geen enkele geloofwaardigheid hebt.
Alsof die bronnen waar jij doorgaans mee aankomt zo geweldig zijn. Een aantal schimmige en vage sites waarvan JIJ vindt dat het is zoals het daar staat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Eric Phelps een Windsor agent...laat me niet lachen.
En je bent zeker geen google nee, want bronnen heb je niet.
Zoals TS al aangaf, het enige wat jij kan bieden zijn creatieve spreuken en beroep op vertrouwen, niets meer, niets minder.
Veel succes met mensen misleiden.
/ignore
Later mss.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan voeg je toch zelf wat hoogstaand voer voor discussie toe?
Nou zeg, wat onaardigquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?
Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
Denk je dat dit iets zou kunnen veranderen aan jouw mening dan?quote:Gelukkig mag ieder mens voor zichzelf bepalen wie hier nou met vage informatie komt, jij komt in ieder geval met geen enkel feit en valt mij alleen maar aan op mijn persoon zonder zelf iets inhoudelijks toe te voegen.
Zo heb je geen Bilderberg-conferenties meer nodig.quote:Gorbatsjov: Poetin heeft langste tijd gehad
[..]
Poetin is er nog steeds op gebrand om een nieuwe presidentstermijn te veroveren. Eveneens donderdag presenteerde hij zijn plannen om de corruptie in het land aan te pakken en deed hij een handreiking naar het zakenleven om een samenwerking te bewerkstelligen voor het formuleren van beleid en het schrijven van wetten.
Ik heb het bekeken. Die personen en families die in die clip worden genoemd hebben allemaal banden met de Illuminati, al dan niet behorend tot de Illuminati (afstammelingslijnen en bovendien veranderen de Illuminati vaak van naam), of het committee van 300.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://blip.tv/the-unhive(...)e-illuminati-3768664
Speciaal voor Bankfurt, die denkt dat de Rothschilds behoren tot de 13 Illuminati bloedlijnen.
De naam van Hitler was van origine Schiklgruber. Deze werd later veranderd in Hitler. Hij is het product van buitenechtelijk geslachtsverkeer. Hij is dus een bastaard. Zijn moeder was kamermeisje in het landhuis van baron Von Rothschild. Baron von Rothschild heeft alimentatie betaald aan Hitler's moeder. Op zich is dit geen waterdicht bewijs, echter: waarom zouden zij alimentatie aan haar betalen als geen van hen de verwekker is? Naar verluidt was de zoon van de toenmalige baron (een Rothschild dus) de verwekker. Recent genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat hij over een gen beschikte die in Oostenrijk zelden tot nooit voorkomt. Echter, bij Afrikanen en Joden komt dit gen wel voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:34 schreef Typisch het volgende:
Misschien niet echt relevant, of misschien ook wel... Zit mij nu al een tijdje in te lezen over Hitler en zijn manier van doen en laten. Had Hitler eigenlijk banden met de Illuminati families? Of met enkele? Hij was voorbeeld wel flink aan het huishouden tegen Vrijmetselaars. Hij had zelfs bijna heel de Vrijmetselarij uitgeroeid in Nederland.
Word jij nou nooit eens moe van alle informatie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef Bankfurt het volgende:
Biekuh, wat jij schrijft is behoorlijk relevant. Hitler is gehersenspoeld door Britse occultisten en diverse zwart -magische psychiaters o.a. Dietrich Eckart, en diverse personen uit de Nazi-partij waren verbonden met een occulte groep Thule, een onderdeel van een zwarte loge uit Tibet, waarmee deze loge een demonische invloed kon uitoefenen op de Nazi-personen.
Ook de Rothschilds en Windsors hadden veel invloed op de Nazi's en onderling was er ook veel strijd om de macht. Hitler en Bormann waren hun belangrijkste agenten.
http://www.henrymakow.com/hitler_and_bormann_were_traito.html
http://www.henrymakow.com/martin_bormann_was_rothschild.html
Over Tavistock: http://www.henrymakow.com/001399.html
Ik heb er juist heel veel aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens moe van alle informatie?
Je hebt er zo weinig aan en kunt er zo weinig mee.
De financiele sector is idd een satanische uitvinding, daar horen satanische rituelen bij om het in stand tehouden.quote:
Waar is dat onderzoek gedaan en door wie? En waar zijn die genen van Hitler nu opgeslagen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Biekuh het volgende:
Recent genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat hij over een gen beschikte die in Oostenrijk zelden tot nooit voorkomt. Echter, bij Afrikanen en Joden komt dit gen wel voor.
Antarcticaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:56 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En waar zijn die genen van Hitler nu opgeslagen?
Dan blijft het interessant wie dat onderzoek gedaan hebben en waar dat gepubliceerd werd.quote:
Goed geschreven stuk! Ook voor iemand als ik die niet diep in deze materie is gedoken heel goed te volgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Biekuh het volgende:
[..]
De naam van Hitler was van origine Schiklgruber. Deze werd later veranderd in Hitler. Hij is het product van buitenechtelijk geslachtsverkeer. Hij is dus een bastaard. Zijn moeder was kamermeisje in het landhuis van baron Von Rothschild. Baron von Rothschild heeft alimentatie betaald aan Hitler's moeder. Op zich is dit geen waterdicht bewijs, echter: waarom zouden zij alimentatie aan haar betalen als geen van hen de verwekker is? Naar verluidt was de zoon van de toenmalige baron (een Rothschild dus) de verwekker. Recent genetisch onderzoek heeft uitgewezen dat hij over een gen beschikte die in Oostenrijk zelden tot nooit voorkomt. Echter, bij Afrikanen en Joden komt dit gen wel voor.
Tussen de eerste en de tweede wereldoorlog verdween hij een tijd van de radar. Één van de neven van Hitler (ik geloof Patrick) schrijft in zijn memoires dat Adolf gedurende die tijd verbleef bij een Joodse familie in Engeland. Hij zou "opgeleid" zijn aan het Tavistock Institute. Een bekende uitspraak van Hitler is dat niemand mag weten waar hij vandaan komt. Zijn gemengde afkomst en levenswandel kan verklaren waarom hij qua massa-manipulatie en dergelijke zeer kundig was, maar eigenlijk niet spoorde.
Voor de Rothschilds was hij een handig figuur, omdat zij hem niet erkenden, maar toch konden gebruiken. Wanneer je je er een beetje in verdiept is het zeer doorzichtig. Karl Marx, bijvoorbeeld, werd gefinancierd door de Rothschilds. Hij was zelfs familie van Philips. Het uitspelen van de nationaalsocialisten tegen de communisten maakte deel uit van de Hegeliaanse dialectiek die men toepast. Speel die twee partijen tegen elkaar uit, de ene verliest, en voila je hebt het ijzeren gordijn. De zogenaamd vrije landen na de oorlog speel je daar tegen uit en er ontstaat een wapenwedloop. De eerdergenoemde oorlog wordt een excuus om de Verenigde Naties op te richten, met als gevolg onze huidige situatie.
De vrijmetselarij heeft hij voor zover ik weet weg proberen te vagen, ja. Saillant detail: Goering was geruime tijd vrijmetselaar geweest. Er was geen ruimte meer voor andere occulte ordes dan hun eigen orde. De nieuwe orde was, voor zover ik weet, een combinatie van oud paganisme en luciferisme. Denk aan de ronde tafel met 13 (!) zitplaatsen eraan in kasteel Wewelsburg. De oorlog was grotendeels een occulte oorlog. Winston Churchill, bijvoorbeeld, was ook vrijmetselaar. Wat voor belang the powers that be hadden bij de nieuwe orde in Duitsland in tegenstelling tot de vrijmetselarij en dergelijke weet ik niet.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dan blijft het interessant wie dat onderzoek gedaan hebben en waar dat gepubliceerd werd.
Veel BNW-verhalen vind ik prima, maar hier werd de indruk gewekt van een 'regulier' onderzoek met wetenschappelijke resultaten. Een prima claim om even bij stil te staan toch?
Het onderzoek haalde toendertijd de grote kranten. Ik heb hier een interview met de onderzoeker weten te vinden. Er is dus onderzoek gedaan bij familieleden van hem. Ik zeg dus niet: dit onderzoek is er, dus hij is een Rothschild. Dat is ook niet de kern van mijn bovenstaande betoog.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:56 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar is dat onderzoek gedaan en door wie? En waar zijn die genen van Hitler nu opgeslagen?
Churchill was naar het schijnt ook een buitenechtelijk kind van een Rothschild.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Winston Churchill, bijvoorbeeld, was ook vrijmetselaar. Wat voor belang the powers that be hadden bij de nieuwe orde in Duitsland in tegenstelling tot de vrijmetselarij en dergelijke weet ik niet.
Goed. Kunnen we in ieder geval concluderen dat de illuminati een overschatte sekte is met een vreemd idee van leiderschapquote:Op zondag 12 februari 2012 02:22 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Leuk detail uit die laatste link;
"The chairman of the National Council of Churches (Protestant and Catholic) is a jesuit, Eduard Kimman. He was and is the mentor of the current prime minister Jan Peter Balkenende."
Hij is dus de oprichter van de illuminati? Hij brak met de jezuiten?quote:Johann Adam Weishaupt (6 februari 1748 - 18 november 1830) was de Duitse oprichter van de Illuminati. Hij groeide op in Ingolstadt, waar hij professor in de rechten werd. In 1775 brak hij met de jezuïeten, waar hij enige tijd lid van was. Zijn kijk op de wereld werd extreem liberaal en hij pleitte voor het afschaffen van alle georganiseerde religies en alle staten.
Is dit de reden dat ze in Irak zitten?quote:Met behulp van baron Adolph von Knigge richtte hij op 1 mei 1776 de Illuminati op. Weishaupt nam de naam "Broeder Spartacus" aan. De structuur van de Illuminati (waarin lokaal opererende cellen niet of zo weinig mogelijk op de hoogte waren van elkaars bestaan), werd later overgenomen door onder meer de Ba'ath in Syrië en Irak.
Hier werd hij lid van de vrijmetselaars? En probeerde de uitgangspunten van de illuminati in te voeren? En blijkbaar is hij gevlucht?quote:In 1777 werd Weishaupt lid van de vrijmetselaars. Hij probeerde de uitgangspunten van de Illuminati in te voeren bij de vrijmetselaars. Hij stierf in 1830 in Gotha, een district in Thüringen, nadat hij uit Beieren was gevlucht. Sommige bronnen nemen aan dat hij al in 1811 is gestorven.
Zijn ideeen werden opgepikt door occultisten. Welke?quote:Een eeuw na zijn dood werden zijn ideeën opgepikt door occultisten. Sommigen beweren dat 1 mei, de oprichtingsdatum van de Illuminati, later door de communisten is overgenomen als hun feestdag (Dag van de Arbeid).
Bij voorbaat is mijn reactie op elk commentaar van Bankfurt op deze vraag -->quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat is je commentaar op het ongeluk van prins Friso?
Wacht nu eerst eens geduldig zijn opinie af voor je smalend gaat doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij voorbaat is mijn reactie op elk commentaar van Bankfurt op deze vraag -->
Alsof jouw vraag niet cynisch was.... Tssssquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wacht nu eerst eens geduldig zijn opinie af voor je smalend gaat doen
Nee, ik ben echt benieuwd of Bankfurt hier een complot in ziet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alsof jouw vraag niet cynisch was.... Tssss
Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt benieuwd of Bankfurt hier een complot in ziet.
Nou, ik lees het straks wel. Of niet. Weet niet of Bankfurt zich verwaardigt om uitsluitsel te geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat is je commentaar op het ongeluk van prins Friso?
Hij was op een flank buiten de piste waar skiën gewoon was toegestaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,
en dat deed ik dus.
zie in dat klimaattopic hierin BNW.
maar of dat met Friso te maken heeft ?![]()
Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;
Raar dat Friso dan toch gaat skieen, zeker met al die beveiliging om hen heen.
Dat vond ik ook stom, én arrogant.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,
en dat deed ik dus.
zie in dat klimaattopic hierin BNW.
maar of dat met Friso te maken heeft ?![]()
Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;
Raar dat Friso dan toch gaat skieen, zeker met al die beveiliging om hen heen.
Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik ook stom, én arrogant.
Lawinegevaar van 4, dan ga je gewoon niet buiten de piste.
De burgemeester van Lech heeft gezegd dat ze de lawine zelf veroorzaakt hebben, en dat kan best kloppen . Vraag me af wie er nog meer in dat groepje zaten en hoe die er aan toe zijn, want daar heb ik nog niets over gelezen.
Ik vind het meer stom dan stoer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.
Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
HAARP had verhoogde activiteit rond het tijdstip van het ongeval.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.
Of hij met de jezuïeten brak weet ik niet, denk het niet, lijkt mij eerder een afleiding. Hij infilitreerde namelijk de Vrijmetselarij d.m.v zijn opgerichte Illuminati, dat was in opdracht van de jezuïeten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:06 schreef sientelo het volgende:
van wiki:
[..]
Hij is dus de oprichter van de illuminati? Hij brak met de jezuiten?
[..]
Is dit de reden dat ze in Irak zitten?
[..]
Hier werd hij lid van de vrijmetselaars? En probeerde de uitgangspunten van de illuminati in te voeren? En blijkbaar is hij gevlucht?
[..]
Zijn ideeen werden opgepikt door occultisten. Welke?
Klinkt als een groupiequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
Het draait om symboliek. Zie http://vigilantcitizen.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt
Zeg maar datie een kwatsert is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
Dat vereist een lange tijd van verdiepen in de materie. Neem het maar van iemand aan die er al lange tijd mee bezig is, die verbanden tussen de muziekindustrie en de Illuminati zijn er in overvloed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Zeg maar datie een kwatsert is.
Iemand die bij de vrijmetselaars(Illuminati kun je nieteens lid van worden, die hebben geen loges waar je je zo aan kunt melden) zit heeft een geheimhoudingsplicht en mag nooit verklappen aan buitenstaanders dat hij erbij hoort.
Vow of secrecy noemen ze dat, maar dat zal hij wel niet weten.
Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.
Maar goed dat wisten we waarschijnlijk beide al. Maar je hebt gelijk over het feit dat het lidmaatschap zelf geen geheim is, aangezien het zelfs van mensen zoals Bush wel eens bekend wordt zoals hier;
Hij geeft het zelf toe.
Mede omdat het niet definieerbaar is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.
Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.
De geheimere binnenste lagen ziet men niet.
Maar ik vraag me dan af hoe er sturing kan worden gegeven aan deze organisatie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Mede omdat het niet definieerbaar is.
Naar mijn mening is de Illuminati een verzamelnaam voor mensen die 33e graad Vrijmetselaar zijn en verder hoog in de rangorde van de New World Order staan(bijvoorbeeld hoge maatschappelijke functies hebben, lid zijn van ridderordes als de Orde van Malta of Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem).
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_het_Vaticaan
Illuminati is ook niet tastbaar, er zijn geen loges, geen manifesten, geen bijeenkomsten, er bestaan voor zover ik weet ook geen lidmaatschapslijsten zoals dat bij de Vrijmetselarij en andere secret societies wel het geval is.
Ik heb altijd gedacht dat Illuminati de bliksemafleider is voor de Vrijmetselaars. Maar ondertussen ben ik alweer wat verder. Vrijmetselaars staan nog vrij laag in de hiërarchie.
Wellicht is het ook wie gewoon het meest ambitieus is, wie het meeste werk verricht.
Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.
Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Nou ja dat lijkt mij niet zo moeilijk. Het is wel niet zichtbaar voor ons, maar wie weet komen al die mensen die hoog genoeg zijn om in aanmerking te komen voor lidmaatschap van dit genootschap, in het geheim bij elkaar en kunnen ze zo hun orders doorkrijgen.
Net zoals de Bilderbergconferenties, die waren tot 10 jaar geleden ook volledig onbekend bij het volk, maar desalniettemin kwamen ze toch bij elkaar en konden allerlei dingen bespreken en als ze wilde, orders doorgeven.
Bilderberg is een Europees-Amerikaans Rothschild/Windsor aangelegenheid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.
Ontkennen van corruptie en vriendjespolitiek is onmogelijk, want dat is nu eenmaal van alle tijden, alleen geloof ik niet dat dit op modale schaal gebeurt.
Bilderberg bestaat en de genodigde praten niet met de buitenwereld over hun doelstelling maar dat zegt natuurlijk niks.
De mens maakt misschien meer van de feiten dan er is, is nieuwsgierig en wil alles weten. Wanneer er geen antwoord is op een bepaalde interesse heeft de mens de eigenschap er een zelfverklaard antwoord voor te vinden.
Ik denk zelf dat er wel dingen worden besproken tussen de elite maar die zijn niet zo ingrijpend als men denkt.
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
[ afbeelding ]
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.
Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
De anderen hier wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.
Dan zal hij niet blij zijn met zijn schoonzoon die nu verwikkeld is in foute zaken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.
Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:31 schreef SchoneZoon het volgende:
Het doel van Satan is om te heersen over deze wereld en om de wereldbevolking weg te drijven van het geloof in God. En dat is precies waar deze 13 families mee bezig zijn.
Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 04:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, heb je weer een nieuwe account aangemaakt
Je moet niks. De mens heeft niet voor niets een vrije wil gekregen. En voor zover ik weet wil "God" niet aanbeden worden. Alleen Satan wil aanbeden worden. Daarvoor zijn die offers en rituelen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 04:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld.
Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaan
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.
Laten die gevallen engelen en zo'n beetje alle goden (goed en kwaad) uit de oudheid nou net buitenaardse wezens zij die 'ons' al sinds vele duizenden en duizenden jaren bezoeken en in de gaten houden.
Religie is slechts gecreeërd om de mens onder controle te houden.
De illuminati dienen sowieso "iets". Daarom gebruiken ze al die symboliek en geheime offers en rituelen. Als je niks aanbidt, voor wie doe je dan die offers en rituelen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
Reptilians en Shapeshifters zijn verzonnen. Zoals eerder gezegd was dat een project van de Illuminati. Buitenaardse wezens en Ufo's zijn ook verzonnen. Dat is om de mensheid te laten denken dat er een buitenaardse dreiging isquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
God, Satan, buitenaardse wezens, shapeshifters.
Ik dacht dat het om de illuminati ging. Als die al bestaan lachen die zich vast kapot om jullie
Ok, dat ze demonen aanbidden maar het verhaaltje van Satan met z'n gevallen engelen is m.i. onmogelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De illuminati dienen sowieso "iets". Daarom gebruiken ze al die symboliek en geheime offers en rituelen. Als je niks aanbidt, voor wie doe je dan die offers en rituelen?
Verder zou ik geen reden weten waarom een groepje mensen/families de macht over de wereld wil hebbenUiteindelijk hebben ze er niks aan. Daarom moet er meer achter zitten.
Het is slechts een theorie hierover. Ik sta er ook niet 100% achter, omdat alle puzzelstukjes nog niet bij elkaar vallen. Net als dat andere mensen in deze topic denken dat buitenaardse wezens erachter zitten of dat de Illuminati reptielen en shapeshifters zijn (quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ok, dat ze demonen aanbidden maar het verhaaltje van Satan met z'n gevallen engelen is m.i. onmogelijk.
Ik moet bekennen dat ik shapeshifters nog waarschijnlijker acht dan engelen en demonen. Al schaar ik dat nog steeds onder de noemer van zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:09 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Het is slechts een theorie hierover. Ik sta er ook niet 100% achter, omdat alle puzzelstukjes nog niet bij elkaar vallen. Net als dat andere mensen in deze topic denken dat buitenaardse wezens erachter zitten of dat de Illuminati reptielen en shapeshifters zijn ()
Dat laatstgenoemde lijkt mij overigens zeer onwaarschijnlijk.
Wat denk je dan dat het is? Waarom hebben de "Illuminati" deze plannen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik shapeshifters nog waarschijnlijker acht dan engelen en demonen. Al schaar ik dat nog steeds onder de noemer van zeer onwaarschijnlijk.
Als je met de Illuminatie bedoelt de 13 grote families dan zou ik zeggen behoud en versterking van hun machtspositie als 'herders' van de wereld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat het is? Waarom hebben de "Illuminati" deze plannen?
Ervaring met shapeshifters?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik shapeshifters nog waarschijnlijker acht dan engelen en demonen. Al schaar ik dat nog steeds onder de noemer van zeer onwaarschijnlijk.
Nee, maar daar zou ik nog wel een rationele verklaring voor kunnen zoeken, mits ik mijn verbeelding genoeg aanspreek.quote:
En je wiskundeboeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe verklaar je al die symboliek dan?
http://rikclay.wordpress.(...)piramide-en-het-oog/
Die illuminati symbolen zitten zelfs op onze rijbewijs.
Dat zijn wiskundige symbolen. Dit zijn symbolen die gebruikt werden in het Oude Egypte en nog steeds gebruikt worden in het Satanisme. Waarom zouden ze dit op je rijbewijs zettenquote:
voor de negatieve reptielen, de demonen en de Luciferische geesten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De illuminati dienen sowieso "iets". Daarom gebruiken ze al die symboliek en geheime offers en rituelen. Als je niks aanbidt, voor wie doe je dan die offers en rituelen?
Ja,quote:Verder zou ik geen reden weten waarom een groepje mensen/families de macht over de wereld wil hebbenUiteindelijk hebben ze er niks aan. Daarom moet er meer achter zitten.
Driehoeken, vierkanten, cirkels en zelfs ogen zijn met redelijk eenvoudige wiskundige formules te omschrijven. Die vormen komen overal in de natuur terug, onze patroonherkenning leunt daar ook sterk op. Heel vreemd is het niet dat die symbolen overal terugkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dat zijn wiskundige symbolen. Dit zijn symbolen die gebruikt werden in het Oude Egypte en nog steeds gebruikt worden in het Satanisme. Waarom zouden ze dit op je rijbewijs zetten
Dus... En er bestaan allerlei buitenaardse volken én Satan bestaat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
voor de negatieve reptielen, de demonen en de Luciferische geesten.
Een Illuminati shapeshifter is voor 50% reptiel en heeft het bloed en de energie van jonge kinderen, liefst van verkrachtte kinderen, nodig ,om zijn fysieke evenwicht te handhaven, anders verandert die in 100% reptiel.
De rituelen en symbolen zijn technieken om met de demonen beter te kunnen samenwerken in het controleren van de fysieke en energetische toestand van de planeet.
[..]
Ja,
de controle van deze planeet en dit zonnestelsel als opstapbasis in het voortzetten van hun intergalactische oorlogen.
Hun belangrijkste plan hiertoe is de controle van de geest van de gewone mensen; om daarmee de bewuste wil van mensen en hun spirituele inzichten te beperken.
Dit doen ze dan met TV, reclame, diploma's, internet-dating, satanische rituelen, corrupte RK-kerk andere duistere religies, carriere, porno, voetbal, drugs, vaccinaties, HAARP, mind-control, boer-zoekt-vrouw, twitter, facebook, google, chemtrails, Junk-food, MRI-scanners, geld, medicijnen, politieke partijen etc etc.
Voor een deel zijn de Iluminati zelf geprogrammeerd in hun agenda, door hun reptielenafkomst en ze staan onder controle van Satan.
Ja, dit is op zich niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus... En er bestaan allerlei buitenaardse volken
Ja, Satan = Lucifer; de kracht die zich afwendt van God.quote:én Satan bestaat?
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Op eigen verzoek, meer hoeft er niet over gezegd te worden.
Geloof je echt in Reptilians en Shapeshifters? Ik zou weleens een site/filmpje willen zien waarin bewezen wordt dat die 2 echt bestaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Loppe het volgende:
Reptielen staan onder Satan? Dus Satan heerst over het universum?
Wat is het verschil tssn Luceferische geesten en demonen?
Dit is gewoon het oog van Horus/Ra in een piramide? Waarom noem je dit een Illuminati symbool? Het is namelijk 'gewoon' een veel voorkomend symbool in bijvoorbeeld de Vrijmetselarij, niet zozeer de Illuminati. Valt me op dat veel dingen in dit soort topics gelijk toegewezen worden aan 'Illuminati' terwijl de oorsprong en het gebruik niet (alleen) door die groepering gebruikt wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe verklaar je al die symboliek dan?
http://rikclay.wordpress.(...)piramide-en-het-oog/
Die illuminati symbolen zitten zelfs op onze rijbewijs.
Want 'Satan'/'Lucifer' kan god niet 'overrulen'?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:06 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Geloof je echt in Reptilians en Shapeshifters? Ik zou weleens een site/filmpje willen zien waarin bewezen wordt dat die 2 echt bestaanVolgens mij is Bankfurt de enige hier die er heilig in gelooft.
Satan heerst over niks. Als je in Satan gelooft, dan moet je ook in God geloven. En dan weet je dat Satan door God is geschapen en gewoon een engel is.
Ik geloof zelf niet in buitenaards leven (aliens, reptilians enz.), maar ik denk wel dat er "iets" is. Noem het maar God (of hoe je ook wilt), maar er moet sowieso IETS zijn wil er iets kunnen ontstaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus... En er bestaan allerlei buitenaardse volken én Satan bestaat?
Omdat zij het veelvuldig gebruiken. Ook al vindt dat symbool zijn oorsprong in het Oude Egypte, hoe moet je het anders noemen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon het oog van Horus/Ra in een piramide? Waarom noem je dit een Illuminati symbool? Het is namelijk 'gewoon' een veel voorkomend symbool in bijvoorbeeld de Vrijmetselarij, niet zozeer de Illuminati. Valt me op dat veel dingen in dit soort topics gelijk toegewezen worden aan 'Illuminati' terwijl de oorsprong en het gebruik niet (alleen) door die groepering gebruikt wordt.
[..]
Want 'Satan'/'Lucifer' kan god niet 'overrulen'?
Dus? ''Zij'' gebruiken dit symbool (als ze het uberhaupt al veel gebruiken) niet alleen. Zoals ik al zei komt het bij een heel stuk meer stromingen voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Omdat zij het veelvuldig gebruiken. Ook al vindt dat symbool zijn oorsprong in het Oude Egypte, hoe moet je het anders noemen?![]()
Maar dat terzijde, ik zie geen logische verklaring waarom ze juist DAT symbool als hologram gaan zetten.
Dat kunnen wij niet weten. Volgens mij was alleen bekend dat hij de hoogste engel was die vond dat hij meer macht verdiende dan hij kreeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:11 schreef Typisch het volgende:
Want 'Satan'/'Lucifer' kan god niet 'overrulen'?
Maar dan nog is het onlogisch om dat symbool op een Nederlandse rijbewijs te zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? ''Zij'' gebruiken dit symbool (als ze het uberhaupt al veel gebruiken) niet alleen. Zoals ik al zei komt het bij een heel stuk meer stromingen voor.
Niet als er iemand is die het symbool gebruikt als ''markering'' van zijn ontwerp. Wat dus wil zeggen dat de man die dit zo ontworpen heeft waarschijnlijk een Vrijmetselaar was of iets. Niet meteen dat de Illuminati dit gedaan heeft, alsof die zich bekommeren om een rijbewijsje van 15 miljoen mensen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Maar dan nog is het onlogisch om dat symbool op een Nederlandse rijbewijs te zetten.
Precies.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:25 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet weten. Volgens mij was alleen bekend dat hij de hoogste engel was die vond dat hij meer macht verdiende dan hij kreeg.
Of weet jij soms meer? Je bent toch een vrijmetselaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |