SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 23:00:44 ]allesbeterweter
2012 ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga deze materie van meer dan 10.000 pagina's aan stambomen en echte feiten hier niet posten dat zal wel waanzin zijn om dit te doen maar inderdaad ik ben een troll omdat dit in de stambomen zo te vinden is en niet op wiki waar dus zo maar iedereen van alles kan neerschrijven kijk maar een naar artikel FEMA wat door cybertrollen wordt verdraaid en linken geven is net zo dom als de echte feiten in de telegraaf plaatsen.
Ga een zoeken bij Haarp en Fema.2012 wordt het jaar van de feiten en ik post veel om mensen verder te helpen en niet over vliegede schotels en aliens als waar en andere theorien over obama is rep etc etc.
En trouwens wie leest deze materie wel niemand.
The fah-..!quote:
Ik ga het er niet afhalen, want wie weet zijn sommige wel in staat te ontcijferen wat je schrijft. Bovenstaande post kan ik ook niet helemaal decoderen, maar het kan best aan mij liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef allesbeterweter het volgende:
Als het niet goed is haal het er dan maar af. Ik post toch allmaal onzin die uit veel boeken komen die als onzin worden weg gezet(en bijna allemaal op wikipedia worden gezet) .
Het is ook niet voor iedereen de nog meer dan meeste lezen maar 3 zinnen en dan ben ik nog langer bezig en ik ben al zo druk. heb nog zo veel uit de oude boeken die ge openbaard mogen worden.Op vele forums die mischien gelezen worden ik ze zo veel mogenlijk in spoilier.
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?quote:Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ja, vroeg ik me ook af. Het is best interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?
Dat is toch goed van hun?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Vriend, dat jij Amerikaan bent zegt niks, ik ben Amerikaanser dan de Amerikanen zelf w.b.t. deze onderwerpen. ..en .. de mensen op dit forum zijn wel e.e.a. gewend, dus je kunt gerust posten hier, wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Nee ik ben pas een jaar in Nederland en Amerikaan's dus probeer het zo goed mogelijk,en de mensen kunnen toch de belangrijkste namen en protognisten eruit filteren en googlen.
Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ik hoef niet meer te slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je kul post wel (maar ik spreek over mensen die dus wetenschapelijke dingen posten over iets hoger Niveau) en slaap maar weer verder over de Greys Reptilians en Vutures Mars etc.etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
@allesbeterweter
Ben jij een gecomputeriseerde trol of beheers je je gedachten of de Nederlandse taal niet goed genoeg om ze samenhangend op te schrijven?
Hij typt in het Engels en gooit dat dan in Google Translate.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.quote:Bankfurt, jij zit teveel met Shapeshiftende alienverhalen in je maag, waardoor dit hele verhaal ongeloofwaardig wordt, het is gewoon triest van je.
Demonen, hogere krachten etc. daar geloof ik ook in, maar annunaki die van planeet niburu hierheen zijn gekomen blabla, dat verhaal is gewoon zo'n grote onzin. Is allemaal een hatecampagne genaamd operation Greenstar. Project Disclosure is ook zo'n project, maar die focust zich op de alienkant.
http://www.rense.com/general50/ec.htm
Maargoed, je zult toch wel niets van me aannemen want je bent te eigenwijs.
Volgens Bankfurt zijn de Rothschilds de mannen die aan de touwtjes trekken, wat onzin is.
De Rothschilds zijn slechts een klein onderdeel van het hele plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |