abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106493852
En ook allemaal zo goed onderbouwt enzo. Toppie! ^O^
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_106494197
Ik ga deze materie van meer dan 10.000 pagina's aan stambomen en echte feiten hier niet posten dat zal wel waanzin zijn om dit te doen maar inderdaad ik ben een troll omdat dit in de stambomen zo te vinden is en niet op wiki waar dus zo maar iedereen van alles kan neerschrijven kijk maar een naar artikel FEMA wat door cybertrollen wordt verdraaid en linken geven is net zo dom als de echte feiten in de telegraaf plaatsen.
Ga een zoeken bij Haarp en Fema.2012 wordt het jaar van de feiten en ik post veel om mensen verder te helpen en niet over vliegede schotels en aliens als waar en andere theorien over obama is rep etc etc.

En trouwens wie leest deze materie wel niemand.
allesbeterweter
pi_106494499
hier nog iets van de stamboom[spoiler]In 1789 werd Alexander Hamilton de eerste minister van financiën van de Verenigde Staten. Hamilton was een van de vele Founding Fathers die vrijmetselaar was.

[ Bericht 98% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 22:37:05 ]
allesbeterweter
pi_106495235
Voor echte info
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 23:00:44 ]
allesbeterweter
pi_106497822
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga deze materie van meer dan 10.000 pagina's aan stambomen en echte feiten hier niet posten dat zal wel waanzin zijn om dit te doen maar inderdaad ik ben een troll omdat dit in de stambomen zo te vinden is en niet op wiki waar dus zo maar iedereen van alles kan neerschrijven kijk maar een naar artikel FEMA wat door cybertrollen wordt verdraaid en linken geven is net zo dom als de echte feiten in de telegraaf plaatsen.
Ga een zoeken bij Haarp en Fema.2012 wordt het jaar van de feiten en ik post veel om mensen verder te helpen en niet over vliegede schotels en aliens als waar en andere theorien over obama is rep etc etc.

En trouwens wie leest deze materie wel niemand.
2012 ?

Vriend, ik heb nieuws voor jou; alle feiten heb ik hier op BNW al gegeven.
pi_106501244
Ik heb ze gelezen zeer (idioot) ik dacht dat ze jou al hadden (ontvoert naar mars)maar het zit dus wel iets gecompliceerder dan 10.000 pagina's aan stambomen maar gaat nog verder terug dan 2300 jaar. ?

[ Bericht 85% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 22:37:40 ]
allesbeterweter
pi_106503474
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef allesbeterweter het volgende:
-lange lap-
The fah-..! :{

Zou je je teksten voortaan een beetje willen opdelen in alinea's en aparte zinnen? Je lijkt over veel informatie te beschikken, en deze graag te willen delen met FOK!, maar zoals je het nu brengt nodigt het totaal niet uit tot lezen.
pi_106504263
Als het niet goed is haal het er dan maar af. Ik post toch allmaal onzin die uit veel boeken komen die als onzin worden weg gezet(en bijna allemaal op wikipedia worden gezet) .
Het is ook niet voor iedereen de nog meer dan meeste lezen maar 3 zinnen en dan ben ik nog langer bezig en ik ben al zo druk. heb nog zo veel uit de oude boeken die ge openbaard mogen worden.Op vele forums die mischien gelezen worden ik ze zo veel mogenlijk in spoilier.
allesbeterweter
pi_106505081
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef allesbeterweter het volgende:
Als het niet goed is haal het er dan maar af. Ik post toch allmaal onzin die uit veel boeken komen die als onzin worden weg gezet(en bijna allemaal op wikipedia worden gezet) .
Het is ook niet voor iedereen de nog meer dan meeste lezen maar 3 zinnen en dan ben ik nog langer bezig en ik ben al zo druk. heb nog zo veel uit de oude boeken die ge openbaard mogen worden.Op vele forums die mischien gelezen worden ik ze zo veel mogenlijk in spoilier.
Ik ga het er niet afhalen, want wie weet zijn sommige wel in staat te ontcijferen wat je schrijft. Bovenstaande post kan ik ook niet helemaal decoderen, maar het kan best aan mij liggen. :)
pi_106505413
Nee ik ben pas een jaar in Nederland en Amerikaan's dus probeer het zo goed mogelijk,en de mensen kunnen toch de belangrijkste namen en protognisten eruit filteren en googlen.
Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
allesbeterweter
pi_106506014
juist te laat...
pi_106506299
quote:
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?
  Moderator vrijdag 6 januari 2012 @ 22:56:24 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_106506900
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?
Ja, vroeg ik me ook af. Het is best interessant om te lezen.
pi_106507031
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
allesbeterweter
pi_106507286
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Dat is toch goed van hun?
pi_106507554
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Hoe bedoel je :?
pi_106511379
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Nee ik ben pas een jaar in Nederland en Amerikaan's dus probeer het zo goed mogelijk,en de mensen kunnen toch de belangrijkste namen en protognisten eruit filteren en googlen.
Vriend, dat jij Amerikaan bent zegt niks, ik ben Amerikaanser dan de Amerikanen zelf w.b.t. deze onderwerpen. ..en .. de mensen op dit forum zijn wel e.e.a. gewend, dus je kunt gerust posten hier, wat je maar wilt. :)
pi_106511544
Als je kul post wel (maar ik spreek over mensen die dus wetenschapelijke dingen posten over iets hoger Niveau) en slaap maar weer verder over de Greys Reptilians en Vutures Mars etc.etc.
allesbeterweter
pi_106514418
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je kul post wel (maar ik spreek over mensen die dus wetenschapelijke dingen posten over iets hoger Niveau) en slaap maar weer verder over de Greys Reptilians en Vutures Mars etc.etc.
Ik hoef niet meer te slapen.

>:)
pi_106520258
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 01:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik hoef niet meer te slapen.

>:)
Hoezo?
pi_106520646
Alle beweringen van alle oude stammen die niet zo slim als ons Waren/Zijn hebben voorspelingen gemaakt welke vele zijn vernietigt en de laatse is nooit gevonden en kon niet door de kerk ( De Sociëteit van Jezus, bekend als de jezuïeten) katholieken Christenen of Illuminatie verzonnen naam voor alle geloven bij elkaar.
Deze van de Inca Maya en Hopi welke velen geschriften wel zijn vernietigt zijn dit de laatste en op woordt en geschrift vastgelegt tijdens de laatste onderhandelingen in 1912.Van de hoppi met de geschriften van de Maya en Inca die vernietigt waren overgebleven en door vele onderzocht en blijken toch wel heel veel gelijkennissen met onze bijbelse profeten en profieën overeen te komen. En dus niet de gespreken in 1912 maar de onderzoeken van oude grottekeningen en geschriften die bewaard zijn gebleven en terug gaan naar ongeveer 15000 jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allesbeterweter
pi_106532932
@allesbeterweter

Ben jij een gecomputeriseerde trol of beheers je je gedachten of de Nederlandse taal niet goed genoeg om ze samenhangend op te schrijven?
pi_106533034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
@allesbeterweter

Ben jij een gecomputeriseerde trol of beheers je je gedachten of de Nederlandse taal niet goed genoeg om ze samenhangend op te schrijven?
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_106533207
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.
Hij typt in het Engels en gooit dat dan in Google Translate.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_106533559
Aan HansPeterKolvenBach:

quote:
Bankfurt, jij zit teveel met Shapeshiftende alienverhalen in je maag, waardoor dit hele verhaal ongeloofwaardig wordt, het is gewoon triest van je.

Demonen, hogere krachten etc. daar geloof ik ook in, maar annunaki die van planeet niburu hierheen zijn gekomen blabla, dat verhaal is gewoon zo'n grote onzin. Is allemaal een hatecampagne genaamd operation Greenstar. Project Disclosure is ook zo'n project, maar die focust zich op de alienkant.
http://www.rense.com/general50/ec.htm

Maargoed, je zult toch wel niets van me aannemen want je bent te eigenwijs.

Volgens Bankfurt zijn de Rothschilds de mannen die aan de touwtjes trekken, wat onzin is.
De Rothschilds zijn slechts een klein onderdeel van het hele plan.
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.
En dan ook al een schema met satan/Lucifer bovenaan. Dat is eigenlijk te lachwekkend voor woorden. Ga eens een beetje theologie bestuderen, bestudeer even de oudste geschriften. Dan weet je dat satan en lucifer niet hetzelfde is. Dat is een kerkelijke dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')