Als je op de hoofdpagina van BNW kijkt, zie je naast de titel van het topic een icoontje staan:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Dr-Anderson het volgende:
Misschien een link naar het vorige topic waar deze discussie zo vurig speelde???
Thank's, het heeft me tijdelijk leesvoer bezorgdquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je op de hoofdpagina van BNW kijkt, zie je naast de titel van het topic een icoontje staan: [ afbeelding ]
Dit icoontje geeft aan dat het topic tot een reeks behoort. Wanneer je hierop klikt zie je andere topics uit die reeks, waaronder het deel dat je zoekt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:14 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_ref-GLBC.26Y_40-22
Lijstje van bekende Vrijmetselaars, staan opvallende namen tussen.
En onderhand iedere president van Amerika staat erop behalve JFK en Lincoln staan er 'toevallig' niet bij, daarom zullen ze ook wel vermoord zijn, omdat ze niets met die clubjes van doen wilde.
JFK klapte er zelf over uit de school, een week of maand later ongeveer werd hij vermoord.
(de bekende speech)
Ahaha, toen ik dit las dacht ik meteen: Bankfurt kan vast wel iets met dit bericht!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Bankfurt het volgende:
Oh ja,
De enige echte Britse Iluminati nog niet te vergeten, .... de Windsors !!
Ze ontmaskeren zichzelf !
http://www.nu.nl/buitenla(...)nklijk-landgoed.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ahaha, toen ik dit las dacht ik meteen: Bankfurt kan vast wel iets met dit bericht!Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd ook het eerste waar ik aan moest denken: de Illuminati/Reptillians.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef Bankfurt het volgende:
Oh ja,
De enige echte Britse Iluminati nog niet te vergeten, .... de Windsors !!
Ze ontmaskeren zichzelf !
http://www.nu.nl/buitenla(...)nklijk-landgoed.html
Was toch duidelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee; ik kan niet zoveel opmaken uit zulke korte reacties.
Wrs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zag de toegevoegde waarde niet van die reactie. Zal wel aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door allesbeterweter op 04-01-2012 21:28:30 ]allesbeterweter
[ Bericht 5% gewijzigd door allesbeterweter op 06-01-2012 23:00:44 ]allesbeterweter
2012 ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:01 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik ga deze materie van meer dan 10.000 pagina's aan stambomen en echte feiten hier niet posten dat zal wel waanzin zijn om dit te doen maar inderdaad ik ben een troll omdat dit in de stambomen zo te vinden is en niet op wiki waar dus zo maar iedereen van alles kan neerschrijven kijk maar een naar artikel FEMA wat door cybertrollen wordt verdraaid en linken geven is net zo dom als de echte feiten in de telegraaf plaatsen.
Ga een zoeken bij Haarp en Fema.2012 wordt het jaar van de feiten en ik post veel om mensen verder te helpen en niet over vliegede schotels en aliens als waar en andere theorien over obama is rep etc etc.
En trouwens wie leest deze materie wel niemand.
The fah-..!quote:
Ik ga het er niet afhalen, want wie weet zijn sommige wel in staat te ontcijferen wat je schrijft. Bovenstaande post kan ik ook niet helemaal decoderen, maar het kan best aan mij liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef allesbeterweter het volgende:
Als het niet goed is haal het er dan maar af. Ik post toch allmaal onzin die uit veel boeken komen die als onzin worden weg gezet(en bijna allemaal op wikipedia worden gezet) .
Het is ook niet voor iedereen de nog meer dan meeste lezen maar 3 zinnen en dan ben ik nog langer bezig en ik ben al zo druk. heb nog zo veel uit de oude boeken die ge openbaard mogen worden.Op vele forums die mischien gelezen worden ik ze zo veel mogenlijk in spoilier.
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?quote:Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ja, vroeg ik me ook af. Het is best interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waarom verwijder je het weer, als ik vragen mag?
Dat is toch goed van hun?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef allesbeterweter het volgende:
Zijn al teveel mensen die ik niet meer zie op veel fora.
Vriend, dat jij Amerikaan bent zegt niks, ik ben Amerikaanser dan de Amerikanen zelf w.b.t. deze onderwerpen. ..en .. de mensen op dit forum zijn wel e.e.a. gewend, dus je kunt gerust posten hier, wat je maar wilt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:27 schreef allesbeterweter het volgende:
Nee ik ben pas een jaar in Nederland en Amerikaan's dus probeer het zo goed mogelijk,en de mensen kunnen toch de belangrijkste namen en protognisten eruit filteren en googlen.
Ik plaats geen link"s ik post en verweider weer binnen een paar uur.
Ik hoef niet meer te slapen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je kul post wel (maar ik spreek over mensen die dus wetenschapelijke dingen posten over iets hoger Niveau) en slaap maar weer verder over de Greys Reptilians en Vutures Mars etc.etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
@allesbeterweter
Ben jij een gecomputeriseerde trol of beheers je je gedachten of de Nederlandse taal niet goed genoeg om ze samenhangend op te schrijven?
Hij typt in het Engels en gooit dat dan in Google Translate.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is naar eigen zeggen een Amerikaan die pas een jaar in Nederland is.
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.quote:Bankfurt, jij zit teveel met Shapeshiftende alienverhalen in je maag, waardoor dit hele verhaal ongeloofwaardig wordt, het is gewoon triest van je.
Demonen, hogere krachten etc. daar geloof ik ook in, maar annunaki die van planeet niburu hierheen zijn gekomen blabla, dat verhaal is gewoon zo'n grote onzin. Is allemaal een hatecampagne genaamd operation Greenstar. Project Disclosure is ook zo'n project, maar die focust zich op de alienkant.
http://www.rense.com/general50/ec.htm
Maargoed, je zult toch wel niets van me aannemen want je bent te eigenwijs.
Volgens Bankfurt zijn de Rothschilds de mannen die aan de touwtjes trekken, wat onzin is.
De Rothschilds zijn slechts een klein onderdeel van het hele plan.
Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Atheist1925 het volgende:
Aan HansPeterKolvenBach:
[..]
Wat een enorm hoogmoedige tekst. Je zegt van het ene verhaal dat het maar onzin is, maar jouw waarheid is wel waar? Waar haal je die hoogmoed vandaan? Ik ga niet zeggen dat jij gelijk hebt, of dat die andere gelijk heeft, maar natuurlijk vind jij jouw waarheid DE waarheid, anders was het jouw waarheid ook niet. Maar om dan met zoveel minachting naar een andere mening te kijken, daar zakt mijn broek waarlijk van af.
En dan ook al een schema met satan/Lucifer bovenaan. Dat is eigenlijk te lachwekkend voor woorden. Ga eens een beetje theologie bestuderen, bestudeer even de oudste geschriften. Dan weet je dat satan en lucifer niet hetzelfde is. Dat is een kerkelijke dwaling.
Zelfs dat niet ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;
"Ik kan wel aan de gang blijven zo, maar als je niet oprecht geïnteresseerd bent en geen zin hebt zelf onderzoek te doen, dan zal je nooit de echte waarheid weten. 'Niet dat ik die wel weet, ik weet alleen wel in welke hoek ik het moet zoeken."
Einde oefening voor jou ..quote:Ik pretendeer dus niet de waarheid te weten zoals jij suggereert.
En over dat theologie, haha. Ga jij maar eens theoSOFIE studeren en lees bijv. The Secret Doctrine, misschien dat je dan wat minder hard lacht bij dat schematje...
Je schiet tekort in je kennis, ga je eerst inlezen voordat je me belachelijk probeert te maken.
Je pretendeert wel degelijk de waarheid te weten. Jij weet immers in welke hoek je dat moet zoeken en mensen die het anders zien niet. Dat noem ik wel hoogmoedig. Weet wel dat er van alle kanten informatie te vinden is, en als je het allemaal gelooft dan krijg je misschien wel zes persoonlijkheden. Daarom moet je kiezen tussen verschillende meningen en daarom vind jij A en een ander B. Is die ander daarom minder? Nee toch zeker? En jij doet alsof een ander wel minder is, en je beweert zelfs dat mensen niet oprecht geinteresseerd zijn in de waarheid.quote:Le-zen. Quote uit mijn eigen tekst;
"Ik kan wel aan de gang blijven zo, maar als je niet oprecht geïnteresseerd bent en geen zin hebt zelf onderzoek te doen, dan zal je nooit de echte waarheid weten. 'Niet dat ik die wel weet, ik weet alleen wel in welke hoek ik het moet zoeken."
Ik pretendeer dus niet de waarheid te weten zoals jij suggereert.
Ik heb de geheime leer gelezen, en zij zien iets heel anders in satan dan een werkelijke entiteit. Zij zeggen dat veel oude volkeren een goede en slechte god hadden. En de goede god was geest en de slechte god was materie. Dat hebben de Joden van het zoroastrisme. Je kan ook wel spreken van rust (de goede god) en chaos (de slechte god). Omdat Geest altijd hetzelfde blijft en materie vergankelijk is.En nog wat meer over satan volgens de theosofie:quote:En over dat theologie, haha. Ga jij maar eens theoSOFIE studeren en lees bijv. The Secret Doctrine, misschien dat je dan wat minder hard lacht bij dat schematje...
Je schiet tekort in je kennis, ga je eerst inlezen voordat je me belachelijk probeert te maken.
Niemand vermoed ik. Als dat al zo zou zijn gaat het om een eigen interpretatie van de boeken en geschriften, en is diegene er van overtuigd dat het zo is. Geen kwade bedoelingen dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:46 schreef sientelo het volgende:
maarre welke mensen zitten hier nu expres verkeerde info te geven?
volgens mij is het expres zon heel netwerk van allerlei sprookjes geworden.. het gaat toch om heel basic iets..
op school leren ze dat als het in de boeken staat het een feit is... maarre wie heeft de boeken bedacht?
Nou dat denk ik dus eventjes niet. Er zijn wel degelijk individuelen met kwade bedoelingen hier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand vermoed ik. Als dat al zo zou zijn gaat het om een eigen interpretatie van de boeken en geschriften, en is diegene er van overtuigd dat het zo is. Geen kwade bedoelingen dus.
Ik denk van niet. Er zijn hier mensen die in sommige theorieën geloven, maar wat voor kwade bedoelingen zouden ze daar mee hebben? Een ander hoeft het toch niet te geloven?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus eventjes niet. Er zijn wel degelijk individuelen met kwade bedoelingen hier.
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Er zijn hier mensen die in sommige theorieën geloven, maar wat voor kwade bedoelingen zouden ze daar mee hebben? Een ander hoeft het toch niet te geloven?
Fora zijn geen verplichte kost.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.
Als de informatie je niet aanstaat neem je het als kennisgeving aan en en laat je het voor wat het is. Je hoeft je toch niet te laten beinvloeden . Je hebt een eigen mening.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Er zijn lieden die systematisch desinformatie posten om discussies te ontwrichten en te sturen. Het is een kwalijke zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk boek moeten we gebruiken om de schepping te vertellen in geloof?allesbeterweter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de velen andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus elke keer weer een nieuwe versie?allesbeterweter
Maar wanneer discussies bewust ontwricht worden om desinformatie te verspreiden komen we nooit bij de relevante stof. Het beïnvloed mijn mening niet maar wel mijn toegang tot interessante informatie. Nu kun je stellen dat het niet aan mij is om te bepalen welke informatie relevant is en welke niet, maar dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als de informatie je niet aanstaat neem je het als kennisgeving aan en en laat je het voor wat het is. Je hoeft je toch niet te laten beinvloeden . Je hebt een eigen mening.
..want dat is wél aan jou ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:45 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Maar wanneer discussies bewust ontwricht worden om desinformatie te verspreiden komen we nooit bij de relevante stof. Het beïnvloed mijn mening niet maar wel mijn toegang tot interessante informatie. Nu kun je stellen dat het niet aan mij is om te bepalen welke informatie relevant is en welke niet, maar dat is natuurlijk niet waar.
Laat ik het zo stellen.. Als mijn kennis over een onderwerp groter is vind ik het normaal om anderen op hun onkunde te wijzen. Dat doe ik niet om betweterig te doen maar om mensen te helpen. In dat opzicht is het dus inderdaad aan mij om te bepalen of iets relevant is of niet. Ik help graag, dat zou toch geen probleem moeten zijn neem ik aan?quote:
Nee, dat is zeker geen probleem. Het is zelfs enorm humaan van jequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:57 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen.. Als mijn kennis over een onderwerp groter is vind ik het normaal om anderen op hun onkunde te wijzen. Dat doe ik niet om betweterig te doen maar om mensen te helpen. In dat opzicht is het dus inderdaad aan mij om te bepalen of iets relevant is of niet. Ik help graag, dat zou toch geen probleem moeten zijn neem ik aan?
Precies. Mensen op hun fouten wijzen hoeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen probleem. Het is zelfs enorm humaan van je
Wie ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus toch! Verdacht je er al jaren van amateur desinformatie-agent te zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het meent, en hij heeft ook gelijk.
Wij nergens. Degenen die in het vliegtuig zitten wel. Misschien wel naar een lekker zonnig oordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef FokkenopFok het volgende:
Zit hier tegen Chemtrails aan te kijken, ook zo gevormd dat het een driehoek is. Waar gaan we heen?
Denk dat sommigen het ook gewoon lollig vinden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef sientelo het volgende:
de mensen die express desinfo verspreiden worden sneller geloofd.. waarom omdat hun er geen moeite mee hebben om er op los te liegen, meerdere accounts aan te maken om elkaar te steunen in hun leugens..
waarom doen ze het... waarschijnlijk hebben ze er belang bij dat anderen mensen afgeleid blijven van de werkelijke zaken.. wat doet er werkelijk toe..
Dus dan hebben Illuminati niet die invloed die ze door sommigen wordt toegedicht?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:17 schreef Gray het volgende:
"Als de meerderheid het zo vind, dan zal het wel kloppen.", lijkt wel het motto te zijn geworden.
Omdat je het ook niet weet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Sorry ik ga hier niet op antwoorden!!
Ga hier zoeken in meer dan 20.000 pagina's en 22 jaar werk en feiten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef allesbeterweter het volgende:
hier nog iets van de stamboom[spoiler]In 1789 werd Alexander Hamilton de eerste minister van financiën van de Verenigde Staten. Hamilton was een van de vele Founding Fathers die vrijmetselaar was.
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus toch! Verdacht je er al jaren van amateur desinformatie-agent te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?allesbeterweter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef allesbeterweter het volgende:
HelemaalDankjewel. Tot gauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?![]()
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
..of als je niet weet dat je macht hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef sientelo het volgende:
de illuminati of hoe je die lui ook moet noemen hebben alleen de macht die de meerderheid aan hen afstaat...
alleen als je niet weet dat je je macht afstaat dan wordt het lastiger om het terug te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |