quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef zyntex het volgende:
Na dat ik dit artikel heb gelezen op Joop http://www.joop.nl/opinie(...)gen_denk_aan_de_jsf/ begin het nu toch wel voor iedereen duidelijk te worden dat Pim Fortuin is vermoord omdat hij tegen aanschaf was van de JSF. Wat jaren lang een beetje als complot werd weggemoffeld maar wel tot uitting kwam in een film van theo van gogh of in het nummer kamer vragen van lange frans. Is nu toch wel duidelijk? Overal bezuinigingen (zelf de hopytheek aftrek word nu overwogen! ) behalve op die JSF programma
Uitstekend bericht op joop.nl van ene dr strangelove:quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef zyntex het volgende:
Na dat ik dit artikel heb gelezen op Joop http://www.joop.nl/opinie(...)gen_denk_aan_de_jsf/ begin het nu toch wel voor iedereen duidelijk te worden dat Pim Fortuin is vermoord omdat hij tegen aanschaf was van de JSF. Wat jaren lang een beetje als complot werd weggemoffeld maar wel tot uitting kwam in een film van theo van gogh of in het nummer kamer vragen van lange frans. Is nu toch wel duidelijk? Overal bezuinigingen (zelf de hopytheek aftrek word nu overwogen! ) behalve op die JSF programma
nieuw speeltje voor mind-control, vol elektronica voor gerichte radio-hersen-golven op locale schaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Ticker het volgende:
JSF... eens even kijken..
Zou wel kick zijn, tijdens een WWIII, en nieuwe speeltje....
Meestal als jij een voorspelling doet, komt ie niet uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
nieuw speeltje voor mind-control, vol elektronica voor gerichte radio-hersen-golven op locale schaal.
De JSF zalvooral op de eigen burger worden gericht.
WW3 komt er niet.
Ik heb nooit voorspellingen gegeven hierzo, behalve net met WW3, die komt er echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meestal als jij een voorspelling doet, komt ie niet uit.
Mensen, ik denk dat we ons nu echt wel zorgen moeten maken
Nee.quote:
Niets bijzonders, maar wellicht is er iets gebeurt met een kristallen bol.quote:Bankfurt grote vriend... watskeburt met je glaze bol?
Had jij dan WW3 gewild dan ?quote:Jaren lang voorbereidingen voor niets?
In onszelf?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef Bankfurt het volgende:
Wat wel gaat gebeuren is een innerlijke wereld-oorlog in ons zelf, te beginnen op grotere schaal in 2012.
Het is een spirituele oorlog in onszelf.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
In onszelf?
In individuen an sich? Tussen de goede en kwade kant, of iets in die trant?
Zou je dat eens kunnen toelichten?
Zo zie ik het ook idd.. mooi gezegtquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is een spirituele oorlog in onszelf.
Het is een mentaal gevecht tegen de verleidingen en de twijfel.
Zoals de slang de ziel uit het paradijs heeft verleid.
Dat kan ik maar moeilijk geloven. Alex is een irritante blaaskaak en icke tsja.. maar als je ze volgt dan merk je wel dat zij wel goede intenties hebben. kan me niet voorstellen dat zij zoveel moeite doen bij alles wat zij zeggen achtertestaan. Maar daar eigenlijk tegenover staan.. mensen bewust maken van gevaar van fascisme wara je achterstaat is zoiets als je eigen ruiten ingooien.quote:"David Icke is daar ook speciaal voor ingehuurd, die vent is een grote oplichter, net zoals Alex Jones. "
Dank je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef sientelo het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook idd.. mooi gezegtDe werkelijkheden shiften steeds meer..
De Rothschilds zijn de top van de pyramide va de 13 Illuminati families.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Illuminati is gewoon afleiding, de werkelijke heersers zijn de Jezuïeten.
De Aragon Templars aka orde van Jezuïeten, hebben de Bavarian Illuminati gecreëerd. Hun originele naam was trouwens Los Alumbrados, dat is Spaans voor 'de illuminati'.
En alle mensen die over de Rothschild bezig zijn, de Rothschilds komen nog niet in de buurt van de top van de piramide.
Reptielen en shapeshifters zijn een feit.quote:Peter-Hans Kolvenbach is de top van de piramide, met achter hem nooit genoemde families als de Aldobrandini's, Orsini's, Farnese's, Somaglia's, Pallavacini(van the House of Pallavacini)etc.
Als je echt alles wilt weten raad ik je zeer aan aan om alle video's te kijken van deze user:
http://www.youtube.com/user/anunnaki2006
Laat de naam je niet misleiden, deze man gelooft niet in Anunaki onzin, reptielen en shapeshifters.
Deels waar ,quote:Dat is een hatecampagne geweest van de puppetmasters, om iedereen die gelooft in new world order/rothschild/jezuïeten overheersing van de wereld in de catagorie te plaatsen van;
Aluhoedjes, mensen die geloven in aliens/shapeshifters.
Die operatie(hatecampagne) is genaamd Operation Greenstar.
Klopt, hoewel de site van David Icke nog steeds interessant is.quote:David Icke is daar ook speciaal voor ingehuurd, die vent is een grote oplichter, net zoals Alex Jones.
De Jezuieten (namens de Rothschilds) zitten idd behoorlijk stevig in het zadel in Nederland; maar hun aartsvijanden, de Windsors, hebben ook veel invloed in Nederland.quote:http://www.spirituallysmart.com/jesuits.html
Hier een mooie illustratie van de hiërarchie.
De Rothschild, zionisten en Joden in het algemeen zijn gewoon zondebokken. Als je perse een geloof moet aanwijzen dan zijn het wel de Christenen, want dat zijn de Jezuïeten uiteindelijk.
Ze aanbidden dan wel de duivel in plaats van God, maar ok.
Hier in Nederland heb je trouwens ook een tak van de Jezuïeten, de Orde van het Heilig Graf, en om te bewijzen dat zelfs in ons kleine kikkerlandje de Jezuïeten in de politiek zitten, deze foto;
-EDIT
Aangezien de foto's in een keer niet meer zichtbaar zijn zal ik wel een link zetten...
http://www.rkk.nl/actuali(...)18868_FJaar2010.html
Onze eigen Camiel, met zijn kilometerheffingToch wel frappant he.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orde_van_het_Heilig_Graf#Nederland
Ah, ik een Jezuiet ?quote:Laat je dus AUB niet afleiden door de shapeshifter/alien verhalen. Laat je ook niet wijsmaken dat de Rothschilds, zionisten of Joden achter de NWO zitten, bespaar jezelf de tijd.
Ik ben al meer dan 10 jaar met dit bezig en ben pas recentelijk bij het kanaal van The Unhived Mind aangekomen en mijn plaatje begint nu steeds completer(en enger) te worden.
Besteed ook geen aandacht aan Bankfurt, zal me niets verbazen als het ook zo'n Jezuïet is, of iemand die voor het karretje gespannen is om desinformatie te spuien.
dan doe je huiswerk misschien nog niet goed genoeg,quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Aub ga ergens anders lulkoek verkopen, met je 'shapeshifters is een feit'.
Waar is het bewijs? Het is er niet, al 10 jaar zie ik er nul komma nul bewijs voor.
Alle ordes en knights en al die andere clubjes en genootschappen, van Mafia t/m Rotary club zijn allemaal lakeien en onderdelen van hetzelfde gedrocht: de illuminati.quote:En de Jezuiten werken niet names de Rothschilds, het is andersom.
Ik zal je het verhaal erachter vertelle nen verder zoek je het zelf maar uit want blijkbaar weet je het beter;
"Rothschild's were brought into the Jesuit fold when the Jesuits were suppressed by the Pope in 1773. The Jesuits needed somewhere to put their large South Americas reductions wealth away from Catholic banks. The Rothschild's were used by the Jesuits for this purpose. The Jesuit then took revenge on the Knights of Malta in 1798 and subordinated them and 16yrs later they subordinated the Vatican especially later by 1870 with the doctrines of infallibility."
De Rothschilds zijn dus niets meer dan een handig stuk gereedschap voor de jezuïeten om hun gelden veilig weg te zetten en niet meer onder controle van het Vaticaan te staan.
De jezuïeten en Knights of Malta zijn zoals je kunt lezen, in tegenstelling tot wat jij zegt, dus niet hetzelfde aangezien ze elkaar aanvallen en proberen uit de weg te ruimen.
Windsor familie is nr. 2 in de hierarchie, en heeft met o.m. met 09/11 een poging gedaan de Rothschilds van hun troon te stoten, wat ze bijna gelukt is.quote:Het Huis van Windsor, voormalig Huis van Saksen-Coburg en Gotha, is bij lange na niet zo machtig en ook nooit geweest, als the House of Pallavicini, die achter de Jezuïeten staan.
Je moet niks van hem lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je moet al mijn posts lezen in BNW.
Daarin vind je wat je zoekt.
Ja.. al een tijdje.. en ik besef nu ook dat er vele werkelijkheden zijn om te ervaren in deze wereld.. das echt apart..quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Jij begint al iets te voelen, of te merken van de shifts ?
het werd tijd, sommigen voelden het al in 2003, anderen voelden het echt in 2008.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef sientelo het volgende:
[..]
Ja.. al een tijdje.. en ik besef nu ook dat er vele werkelijkheden zijn om te ervaren in deze wereld.. das echt apart..
Ja, dat denk ik ook, maar vanuit het centrum van het heelal komen in 2012 enorme bewustzijnsimpulsen en trillingen loodrecht naar de Aarde toe, die uiteraard op positieve jonge gezonde kinderen en hun DNA inwerken, zodat het positieve effect word versterkt.quote:zoiezo zijn er vele jongeren en kinderen die een hele positieve energie bij zich dragen en echt een positieve verandering bewerkstelligen..
? maar het ignorelijstje is mijn uitvinding hierquote:Op zondag 18 december 2011 16:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[quote]
Vanaf nu sta je op ignore.
Huiswerk doen Hans-Peter, netjes je huiswerk blijven doen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Of je moet vanaf nu kappen met die onzin verhalen, hoe KOM je erbij met je bloed van verkrachte kinderen drinken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |