abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105554119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef zyntex het volgende:
Na dat ik dit artikel heb gelezen op Joop http://www.joop.nl/opinie(...)gen_denk_aan_de_jsf/ begin het nu toch wel voor iedereen duidelijk te worden dat Pim Fortuin is vermoord omdat hij tegen aanschaf was van de JSF. Wat jaren lang een beetje als complot werd weggemoffeld maar wel tot uitting kwam in een film van theo van gogh of in het nummer kamer vragen van lange frans. Is nu toch wel duidelijk? Overal bezuinigingen (zelf de hopytheek aftrek word nu overwogen! ) behalve op die JSF programma
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_105561274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef zyntex het volgende:
Na dat ik dit artikel heb gelezen op Joop http://www.joop.nl/opinie(...)gen_denk_aan_de_jsf/ begin het nu toch wel voor iedereen duidelijk te worden dat Pim Fortuin is vermoord omdat hij tegen aanschaf was van de JSF. Wat jaren lang een beetje als complot werd weggemoffeld maar wel tot uitting kwam in een film van theo van gogh of in het nummer kamer vragen van lange frans. Is nu toch wel duidelijk? Overal bezuinigingen (zelf de hopytheek aftrek word nu overwogen! ) behalve op die JSF programma
Uitstekend bericht op joop.nl van ene dr strangelove:

"Wat zijn in godsnaam de geheime belangen waardoor we niet afzien van dat hele JSF-project?"

Merkwaardig dat dat nog zo onduidelijk is na al die jaren. Je zou bijna denken dat we geen vrije pers hebben.

De VS 'kapitalistische' variant van de staatsgeleide economie is gigantische sloten geld uit de staatskas richting 'defense contractors' gooien, dat levert een boel banen, een boel technologie, en met het resultaat (wapens, propaganda, intelligence) vergroot je je machtsbasis. Japan bijvoorbeeld doet dat wat anders, die mikt gigantische hoeveelheden belastinggeld vooral richting onderwijs en onderzoek. Werkt ook heel goed, maar met een batllajon hoogleraren is het over het algemeen slecht olie stelen. Als trouwe bondgenoot van de VS zijn we intiem geintegreert in dat, zoals onze bevrijder Dwight Eisenhower het waarschuwend noemde, 'militair industrieel complex', dat inmiddels ook media en politiek omvat, en vervullen we bovendien een complementaire rol (we zijn erg goed in high tech wapensystemen). Dus wij spenderen ook belastinggeld aan staatsproject JSF, maar dan is het natuurlijk de bedoeling dat we hier ook wat werkgelegenheid krijgen, en een deel van de oliebuit ook naar Shell gaat, wat dan ook weer voor een boel banen zorgt. En een boel jolijt voor de aandeelhouders, zoals onze pensioenfondsen enzo. Overigens is dat veel high tech werkgelegenheid al uitbesteed naar Turkije, want de regerende elite houdt wel van partiotisme als ze iets van U willen, maar andersom speelt dat sentiment niet zo.

Eigenlijk is het een vrij eenvoudige kwestie. Maar wel een die niet uitgesproken kan worden, omdat het niet past in ons objectief vredestichtende zelfbeeld. Daarom bedenken we verhalen.

Een van die verhalen is de 'trainingsmissie' in Afghanistan. Dat past wel, en bovendien kan de VS ons opvoeren als de 'nobele' bondgenoot. Even the Dutch are behind this one, it must be a good war. Jan Blom, aan zijn mouw op het podium getrokken door de commander in chief. Het internationaal strafhof in Den Haag. Dat verklaart ook waarom het bestaan van de 'missie' belangrijker is dan dat het enig effect gaat sorteren, of hoe het afloopt voor betrokkenen die daar mest de beste intenties aan meewerken. Dat is het punt helemaal niet.

Dat de JSF zo duur is, is geen schandaal, dat is de bedoeling.
Het pad naar de JSF is belangrijker dan de JSF zelf - Rutte gaat echt de strategie niet herzien als de vleugels afbreken.
Dat concurerende straaljagersbeter en/of goedkoper zijn, is al helemaal irrelevant.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:33:30 #253
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_105573293
JSF... eens even kijken..

Zou wel kick zijn, tijdens een WWIII, en nieuwe speeltje....
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_105642393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Ticker het volgende:
JSF... eens even kijken..

Zou wel kick zijn, tijdens een WWIII, en nieuwe speeltje....
nieuw speeltje voor mind-control, vol elektronica voor gerichte radio-hersen-golven op locale schaal.

De JSF zalvooral op de eigen burger worden gericht.

WW3 komt er niet.
pi_105642682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

nieuw speeltje voor mind-control, vol elektronica voor gerichte radio-hersen-golven op locale schaal.

De JSF zalvooral op de eigen burger worden gericht.

WW3 komt er niet.

Meestal als jij een voorspelling doet, komt ie niet uit.

Mensen, ik denk dat we ons nu echt wel zorgen moeten maken ;)
pi_105643297
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meestal als jij een voorspelling doet, komt ie niet uit.

Mensen, ik denk dat we ons nu echt wel zorgen moeten maken ;)
Ik heb nooit voorspellingen gegeven hierzo, behalve net met WW3, die komt er echt niet.

WEL: waarschuwingen en scenario's...

Wat wel gaat gebeuren is een innerlijke wereld-oorlog in ons zelf, te beginnen op grotere schaal in 2012.
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:32:53 #257
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_105647356
Die komt er niet?
Bankfurt grote vriend... watskeburt met je glaze bol?
Jaren lang voorbereidingen voor niets?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_105653081
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:32 schreef Ticker het volgende:
Die komt er niet?
Nee.

quote:
Bankfurt grote vriend... watskeburt met je glaze bol?
Niets bijzonders, maar wellicht is er iets gebeurt met een kristallen bol.

quote:
Jaren lang voorbereidingen voor niets?
Had jij dan WW3 gewild dan ? :?
pi_105653236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:11 schreef Bankfurt het volgende:

Wat wel gaat gebeuren is een innerlijke wereld-oorlog in ons zelf, te beginnen op grotere schaal in 2012.
In onszelf?

In individuen an sich? Tussen de goede en kwade kant, of iets in die trant?

Zou je dat eens kunnen toelichten?
pi_105653486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

In onszelf?

In individuen an sich? Tussen de goede en kwade kant, of iets in die trant?

Zou je dat eens kunnen toelichten?
Het is een spirituele oorlog in onszelf.

Het is een mentaal gevecht tegen de verleidingen en de twijfel.

Zoals de slang de ziel uit het paradijs heeft verleid.
pi_105678075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is een spirituele oorlog in onszelf.

Het is een mentaal gevecht tegen de verleidingen en de twijfel.

Zoals de slang de ziel uit het paradijs heeft verleid.

Zo zie ik het ook idd.. mooi gezegt :) De werkelijkheden shiften steeds meer..
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:39:12 #262
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_105695908
Illuminati is gewoon afleiding, de werkelijke heersers zijn de Jezuïeten.
De Aragon Templars aka orde van Jezuïeten, hebben de Bavarian Illuminati gecreëerd. Hun originele naam was trouwens Los Alumbrados, dat is Spaans voor 'de illuminati'.
En alle mensen die over de Rothschild bezig zijn, de Rothschilds komen nog niet in de buurt van de top van de piramide.
Peter-Hans Kolvenbach(The Black Pope) is de top van de piramide, met achter hem nooit genoemde families als de Aldobrandini's, Orsini's, Farnese's, Somaglia's, Pallavacini(van the House of Pallavacini)etc.
Als je echt alles wilt weten raad ik je zeer aan aan om alle video's te kijken van deze user:
http://www.youtube.com/user/anunnaki2006

Laat de naam je niet misleiden, deze man gelooft niet in Anunaki onzin, reptielen en shapeshifters.
Dat is een hatecampagne geweest van de puppetmasters, om iedereen die gelooft in new world order/rothschild/jezuïeten overheersing van de wereld in de catagorie te plaatsen van;
Aluhoedjes, mensen die geloven in aliens/shapeshifters.
Die operatie(hatecampagne) is genaamd Operation Greenstar.

David Icke is daar ook speciaal voor ingehuurd, die vent is een grote oplichter, net zoals Alex Jones.

http://www.spirituallysmart.com/jesuits.html
Hier een mooie illustratie van de hiërarchie.

De Rothschild, zionisten en Joden in het algemeen zijn gewoon zondebokken. Als je perse een geloof moet aanwijzen dan zijn het wel de Christenen, want dat zijn de Jezuïeten uiteindelijk.
Ze aanbidden dan wel de duivel in plaats van God, maar ok.

Hier in Nederland heb je trouwens ook een tak van de Jezuïeten, de Orde van het Heilig Graf, en om te bewijzen dat zelfs in ons kleine kikkerlandje de Jezuïeten in de politiek zitten, deze foto;

-EDIT
Aangezien de foto's in een keer niet meer zichtbaar zijn zal ik wel een link zetten...
http://www.rkk.nl/actuali(...)18868_FJaar2010.html
Onze eigen Camiel, met zijn kilometerheffing :), die tot ridder in de Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem wordt geslagen. Toch wel frappant he.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orde_van_het_Heilig_Graf#Nederland

Laat je dus AUB niet afleiden door de shapeshifter/alien verhalen. Laat je ook niet wijsmaken dat de Rothschilds, zionisten of Joden achter de NWO zitten, bespaar jezelf de tijd.
Ik ben al meer dan 10 jaar met dit bezig en ben pas recentelijk bij het kanaal van The Unhived Mind aangekomen en mijn plaatje begint nu steeds completer(en enger) te worden.
Besteed ook geen aandacht aan Bankfurt, zal me niets verbazen als het ook zo'n Jezuïet is, of iemand die voor het karretje gespannen is om desinformatie te spuien.

[ Bericht 2% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 19-12-2011 01:23:58 ]
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:53:42 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105696322
quote:
"David Icke is daar ook speciaal voor ingehuurd, die vent is een grote oplichter, net zoals Alex Jones. "
Dat kan ik maar moeilijk geloven. Alex is een irritante blaaskaak en icke tsja.. maar als je ze volgt dan merk je wel dat zij wel goede intenties hebben. kan me niet voorstellen dat zij zoveel moeite doen bij alles wat zij zeggen achtertestaan. Maar daar eigenlijk tegenover staan.. mensen bewust maken van gevaar van fascisme wara je achterstaat is zoiets als je eigen ruiten ingooien.

Trouwens, of de illuminati van Weishof nog bestaat is nog maar de vraag. Waar ik het wel mee eens ben. Is dat de ideeen en het doel van die club vandaag de dag duidelijk in de praktijk worden uitgewerkt. Dus maakt het eigenlijk niet of uit of zij zelf nog bestaan of niet of dat er wellicht een soort neven-groepje bestaat dat de illuminati een goed idee vond en daarmee zijn verder gegaan.

Dat laatste is trouwens wel een leuk idee om mee te spelen. Mischien was de club Illuminati wel degelijk verloren gegaan. Een interessanter personage is Cecil Rhodes, oa bekend van de 'Rhodes scholarship'. Waaronder president William Bill Clinton een student was. Er is weinig tastbaar bewijs voor het voortbestaan van Illuminati. Maar van Cecil Rhodes is het rhodes scholarship oa. het bewijs van het bestaan en voortzretting van de gekke ideen van deze fortuinlijke Brit. Die oa een vrijmetslaar was en toen zijn eigen weg is ingeslagen. Met het doel de hele wereld onder Britse vlag te veroveren middels dezelfde principes die de Illuminati gebruikten. Hij en zijn plannen werden uit de doeken gedaan door bewonderaar en professor/geschiedkundige "Carol Quigley".

Ik denk dat Cecil Rhodes veel interessanter is om de hedendaagse "Illuminati" gebeuren te kunnen begrijpen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:14:37 #264
pi_105696913
@schenkstroop
Ik heb er ook geen bewijs voor, die man van The Unhived Mind vertelde me dit.
Die man(van the unhived mind) wordt op alle mogelijke manieren tegengewerkt, websites worden afgesloten, financiën worden geblokkeerd, alles om hem tegen te werken, dus geloofwaardigheid heeft hij voor mij zeer zeker. Hij is ook degene die namen zoals de Aldobrandini's, Orsini's, Somaglia's etc. aan het licht heeft gebracht, d.m.v. van eigen onderzoek. Ik vind het knap.

Wat hij daar verder voor bewijs voor heeft is mij ook onduidelijk, maar ik geloof het meteen.(dat Icke is ingehuurd om de NWO verhalen met de shapeshifters/alien verhalen door elkaar te gooien)
Waarom gaat Icke over reptielen en shapshifters lullen als hij daarvoor geen enkel bewijs heeft, enkel aannames en eigen interpretaties.

En met illuminati van Weishof bedoel je neem ik aan (adam) Weibhaupt mee?
Die club bestaat ook niet meer, hun doel is al bereikt, het infiltreren van de Vrijmetselarij. Dat probeerden de Jezuïeten als sinds jaar en dag maar het lukte ze pas d.m.v. de Illuminati.
Illuminati loges zijn er ook niet meer, Vrijmetselaarsloges daarentegen zijn er in overvloed.

http://en.wikipedia.org/w(...)e_ref-GLBC.26Y_40-22
Lijstje van bekende Vrijmetselaars, staan opvallende namen tussen.
En onderhand iedere president van Amerika staat erop behalve JFK en Lincoln staan er 'toevallig' niet bij, daarom zullen ze ook wel vermoord zijn, omdat ze niets met die clubjes van doen wilde.
JFK klapte er zelf over uit de school, een week of maand later ongeveer werd hij vermoord.
(de bekende speech)

Cecil Rhodes weet ik niet veel van, maar wat ik wel weet is dat hij ook maar een pion was.
Onder de Britse vlag de wereld veroveren zou hij misschien naar gestreefd hebben maar dan wel in opdracht van, want met die wereldverovering waren de Jezuïeten al bezig, in opdracht van the House of Pallavacini die al sinds jaar en dag over Engeland heerst, en nu nog steeds.

Anyway, Illuminati moet je vergeten, die club is over en uit. Nu is het de Vrijmetselarij, maar ook dat is gewoon weer een front.

[ Bericht 1% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 17-12-2011 17:39:31 ]
pi_105701913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:22 schreef sientelo het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook idd.. mooi gezegt :) De werkelijkheden shiften steeds meer..
Dank je. :)

Jij begint al iets te voelen, of te merken van de shifts ?
pi_105702424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:39 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Illuminati is gewoon afleiding, de werkelijke heersers zijn de Jezuïeten.

De Aragon Templars aka orde van Jezuïeten, hebben de Bavarian Illuminati gecreëerd. Hun originele naam was trouwens Los Alumbrados, dat is Spaans voor 'de illuminati'.
En alle mensen die over de Rothschild bezig zijn, de Rothschilds komen nog niet in de buurt van de top van de piramide.
De Rothschilds zijn de top van de pyramide va de 13 Illuminati families.

quote:
Peter-Hans Kolvenbach is de top van de piramide, met achter hem nooit genoemde families als de Aldobrandini's, Orsini's, Farnese's, Somaglia's, Pallavacini(van the House of Pallavacini)etc.
Als je echt alles wilt weten raad ik je zeer aan aan om alle video's te kijken van deze user:
http://www.youtube.com/user/anunnaki2006

Laat de naam je niet misleiden, deze man gelooft niet in Anunaki onzin, reptielen en shapeshifters.
Reptielen en shapeshifters zijn een feit.

De Jezuieten (of Knights of Malta, wat hetzelfde is) zijn de speciale militaire garde van de Rothschild-familie.

quote:
Dat is een hatecampagne geweest van de puppetmasters, om iedereen die gelooft in new world order/rothschild/jezuïeten overheersing van de wereld in de catagorie te plaatsen van;
Aluhoedjes, mensen die geloven in aliens/shapeshifters.
Die operatie(hatecampagne) is genaamd Operation Greenstar.
Deels waar ,

Greenstar is een programma om bep. mensen te doen geloven in een alien invasie, die fake is.

Een probleem van de Illuminati hierbij is de mogelijkheid van een ECHTE alien invasie.

quote:
David Icke is daar ook speciaal voor ingehuurd, die vent is een grote oplichter, net zoals Alex Jones.
Klopt, hoewel de site van David Icke nog steeds interessant is.

quote:
http://www.spirituallysmart.com/jesuits.html
Hier een mooie illustratie van de hiërarchie.

De Rothschild, zionisten en Joden in het algemeen zijn gewoon zondebokken. Als je perse een geloof moet aanwijzen dan zijn het wel de Christenen, want dat zijn de Jezuïeten uiteindelijk.
Ze aanbidden dan wel de duivel in plaats van God, maar ok.

Hier in Nederland heb je trouwens ook een tak van de Jezuïeten, de Orde van het Heilig Graf, en om te bewijzen dat zelfs in ons kleine kikkerlandje de Jezuïeten in de politiek zitten, deze foto;

-EDIT
Aangezien de foto's in een keer niet meer zichtbaar zijn zal ik wel een link zetten...
http://www.rkk.nl/actuali(...)18868_FJaar2010.html
Onze eigen Camiel, met zijn kilometerheffing :) Toch wel frappant he.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orde_van_het_Heilig_Graf#Nederland
De Jezuieten (namens de Rothschilds) zitten idd behoorlijk stevig in het zadel in Nederland; maar hun aartsvijanden, de Windsors, hebben ook veel invloed in Nederland.

quote:
Laat je dus AUB niet afleiden door de shapeshifter/alien verhalen. Laat je ook niet wijsmaken dat de Rothschilds, zionisten of Joden achter de NWO zitten, bespaar jezelf de tijd.
Ik ben al meer dan 10 jaar met dit bezig en ben pas recentelijk bij het kanaal van The Unhived Mind aangekomen en mijn plaatje begint nu steeds completer(en enger) te worden.
Besteed ook geen aandacht aan Bankfurt, zal me niets verbazen als het ook zo'n Jezuïet is, of iemand die voor het karretje gespannen is om desinformatie te spuien.
Ah, ik een Jezuiet ?

vind ik wel amusant om te lezen, kan er wel om lachen .. :D

De Jezuieten zouden wel willen, mooi niet ... Dat Roomse gajes .. })
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:51:13 #267
pi_105704203
Aub ga ergens anders lulkoek verkopen, met je 'shapeshifters is een feit'.

Waar is het bewijs? Het is er niet, al 10 jaar zie ik er nul komma nul bewijs voor.

En de Jezuiten werken niet names de Rothschilds, het is andersom.

Ik zal je het verhaal erachter vertelle nen verder zoek je het zelf maar uit want blijkbaar weet je het beter;
"Rothschild's were brought into the Jesuit fold when the Jesuits were suppressed by the Pope in 1773. The Jesuits needed somewhere to put their large South Americas reductions wealth away from Catholic banks. The Rothschild's were used by the Jesuits for this purpose.  The Jesuit then took revenge on the Knights of Malta in 1798 and subordinated them and 16yrs later they subordinated the Vatican especially later by 1870 with the doctrines of infallibility."

De Rothschilds zijn dus niets meer dan een handig stuk gereedschap voor de jezuïeten om hun gelden veilig weg te zetten en niet meer onder controle van het Vaticaan te staan.
De jezuïeten en Knights of Malta zijn zoals je kunt lezen, in tegenstelling tot wat jij zegt, dus niet hetzelfde aangezien ze elkaar aanvallen en proberen uit de weg te ruimen.
Het Huis van Windsor, voormalig Huis van Saksen-Coburg en Gotha, is bij lange na niet zo machtig en ook nooit geweest, als the House of Pallavicini, die achter de Jezuïeten staan.
pi_105709236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Aub ga ergens anders lulkoek verkopen, met je 'shapeshifters is een feit'.

Waar is het bewijs? Het is er niet, al 10 jaar zie ik er nul komma nul bewijs voor.
dan doe je huiswerk misschien nog niet goed genoeg,

Ik heb nieuws voor jou: Alle illuminati zijn shapeshifters (naar reptiel). Het shiften wordt veroorzaakt door een mentale accentverschuiving van human DNA naar reptiel DNA. Alleen hybriden met een 50%/50% verdeling van mens-reptiel DNA zijn hiertoe in staat. D.w.z. de Illuminati. Om hun menselijke gedaante te behouden moeten ze mensenvlees eten en mensenbloed drinken, het liefst van baby's en kinderen die eerst verkracht zijn.

ook andere shapeshift-vormen bestaan, bijv. weerwolven, of een combinatie van demonische bezetenheid en bepaalde sporen van wolf-DNA.

quote:
En de Jezuiten werken niet names de Rothschilds, het is andersom.

Ik zal je het verhaal erachter vertelle nen verder zoek je het zelf maar uit want blijkbaar weet je het beter;
"Rothschild's were brought into the Jesuit fold when the Jesuits were suppressed by the Pope in 1773. The Jesuits needed somewhere to put their large South Americas reductions wealth away from Catholic banks. The Rothschild's were used by the Jesuits for this purpose.  The Jesuit then took revenge on the Knights of Malta in 1798 and subordinated them and 16yrs later they subordinated the Vatican especially later by 1870 with the doctrines of infallibility."

De Rothschilds zijn dus niets meer dan een handig stuk gereedschap voor de jezuïeten om hun gelden veilig weg te zetten en niet meer onder controle van het Vaticaan te staan.
De jezuïeten en Knights of Malta zijn zoals je kunt lezen, in tegenstelling tot wat jij zegt, dus niet hetzelfde aangezien ze elkaar aanvallen en proberen uit de weg te ruimen.
Alle ordes en knights en al die andere clubjes en genootschappen, van Mafia t/m Rotary club zijn allemaal lakeien en onderdelen van hetzelfde gedrocht: de illuminati.

quote:
Het Huis van Windsor, voormalig Huis van Saksen-Coburg en Gotha, is bij lange na niet zo machtig en ook nooit geweest, als the House of Pallavicini, die achter de Jezuïeten staan.
Windsor familie is nr. 2 in de hierarchie, en heeft met o.m. met 09/11 een poging gedaan de Rothschilds van hun troon te stoten, wat ze bijna gelukt is.

Maar ik wil de reptielen-families niet meer al teveel aandacht geven; dat is n.l. precies wat ze willen.
pi_105709332
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je moet al mijn posts lezen in BNW.

Daarin vind je wat je zoekt.
Je moet niks van hem lezen.

Daar wordt je psychisch van.
If not now, then when.
pi_105709521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dank je. :)

Jij begint al iets te voelen, of te merken van de shifts ?
Ja.. al een tijdje.. en ik besef nu ook dat er vele werkelijkheden zijn om te ervaren in deze wereld.. das echt apart..

zoiezo zijn er vele jongeren en kinderen die een hele positieve energie bij zich dragen en echt een positieve verandering bewerkstelligen..
pi_105709773
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef sientelo het volgende:

[..]

Ja.. al een tijdje.. en ik besef nu ook dat er vele werkelijkheden zijn om te ervaren in deze wereld.. das echt apart..
het werd tijd, sommigen voelden het al in 2003, anderen voelden het echt in 2008.

quote:
zoiezo zijn er vele jongeren en kinderen die een hele positieve energie bij zich dragen en echt een positieve verandering bewerkstelligen..
Ja, dat denk ik ook, maar vanuit het centrum van het heelal komen in 2012 enorme bewustzijnsimpulsen en trillingen loodrecht naar de Aarde toe, die uiteraard op positieve jonge gezonde kinderen en hun DNA inwerken, zodat het positieve effect word versterkt.
  zondag 18 december 2011 @ 16:03:58 #272
pi_105728288
Bankfurt, jij kan niet lezen. Je blijft stug vasthouden aan je overtuiging van de Rothschilds, terwijl ik je hierboven al verteld heb hoe het echt zit. De Rothschilds zijn groot geworden door de Jezuiten, de Jezuiten staan ver ver ver boven de Rothschilds.

Zoals je ziet, Rothschilds komen niet in de buurt van de top, en de Illuminati al helemaal niet zoals jij verondersteld.
Probeer jij het gepeupel maar weer af te leiden met je weerwolven/reptielenDNA/verkrachtekinderenbloed/sprookjesverhaal, mij maak je in ieder geval niets wijs.

Vanaf nu sta je op ignore.

[ Bericht 12% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 18-12-2011 16:58:28 ]
pi_105730913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[quote]
Vanaf nu sta je op ignore.
? maar het ignorelijstje is mijn uitvinding hier :D
  zondag 18 december 2011 @ 17:01:17 #274
pi_105730977
Of je moet vanaf nu kappen met die onzin verhalen, hoe KOM je erbij met je bloed van verkrachte kinderen drinken???
pi_105731188
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Of je moet vanaf nu kappen met die onzin verhalen, hoe KOM je erbij met je bloed van verkrachte kinderen drinken???
Huiswerk doen Hans-Peter, netjes je huiswerk blijven doen. *)

Kolvenbach is trouwens met pensioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')