abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 22:06:14 #1
330439 Mrtaylan
Respect My Authority!
pi_90767938
Ik hoor de laatste tijd veel over illuminatie om me heen en heb zelf al wat onderzoek gedaan, maar weet (eigenlijk) nog steeds niet wat het inhoud. Het is gewoon te vermoeiend ondanks ik leuk vind dingen uit te zoeken. De info die ik vind is gewoon TE veel. ik kan de puzzel stukjes niet in elkaar zetten en er staan veel vragen nog steeds open. Ik wilde vragen of iemand hier mij eens een goede uitleg geven wat het inhoud of een site met genoeg uitleg geven.
Ik heb wel al zelf wat informatie, Bijv ziel verkopen, Satan, Lady gaga, Tupac, MJ,Bob Marley enz.
pi_90768154
Nieuwe clip Kanye West.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_90768306
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef ThaTim het volgende:
Nieuwe clip Kanye West.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:12:37 #4
330439 Mrtaylan
Respect My Authority!
pi_90768332
Good life?
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 22:13:28 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_90768378
wat is de vraag?
:')
  zondag 2 januari 2011 @ 22:16:17 #6
330439 Mrtaylan
Respect My Authority!
pi_90768529
ik wil gewoon een uitgebreide uitleg van de basis
pi_90768603
'Illuminaten (ook Illuministen of Illuminati) is de aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen. De oudst bekende hiervan is het Spaanse genootschap Alumbrados (letterlijk: de verlichten). Deze groep hield zich in de 16e en 17e eeuw bezig met het innerlijk leven en de mystiek. Hiernaast bestond er in Frankrijk een groepering die onder invloed stond van Joodse en Arabische mystiek, het werk van Erasmus, de moderne devotie en het quitisme en die anti-hirachische ideen aanhing. Deze groeperingen kwamen vanaf 1527 zwaar onder vuur te liggen door de activiteiten van de inquisitie. Velen werden onterecht vervolgd, net zoals de Tempeliers en de katharen. De bekendste Illuminaten zijn lid van de door Adam Weishaupt in het leven geroepen "Orde der Volmaakbaren". Tot deze groepering behoorden onder andere Herder en Goethe.
De oorsprong voor de naam Illuminati is onduidelijk. In het Latijn betekent Illuminati letterlijk 'de verlichten'.'

Lees verder op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(orde)
  zondag 2 januari 2011 @ 22:42:47 #8
330439 Mrtaylan
Respect My Authority!
pi_90770079
Breathtaking, Bedankt voor de moeite maar ik bedoel niet die oorspronkelijke betekenis te weten maar, je weet wel, die rappers, president kennedy, Obama,
(een tekst van een paar rappers)
Illuminati , wants my mind, soul and my body
Secret society tryin to keep an eye on me

ik wil gewoon de basis weten, bijv ziel verkopen enzo
pi_90773207
Ik snap geen zak van dit topic.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_90773625
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap geen zak van dit topic.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 23:53:17 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90773903
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Mrtaylan het volgende:
Breathtaking, Bedankt voor de moeite maar ik bedoel niet die oorspronkelijke betekenis te weten maar, je weet wel, die rappers, president kennedy, Obama,

De basis is papier en inkt!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 00:01:18 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90774314
Maar ja, hoe maak je van die ingredinten nou die inkt? En niet alleen gewoon inkt, maar eentje die zielen bindt? Voor een prijs is alles te verkrijgen, ben je bereid die te betalen? Dat kan, maar dan moet je eerst wat tekenen. })
pi_90774429
Mooi joh, al die paranoide alu-hoedjes dragende mafkezen die bang zijn voor een organisatie die ze vaak niet eens juist kunnen spellen. Illuminatie :')

Dat is pas deel 2 van ons plan.

MUAHAHAHAHAHAHAHHA })
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_90801348
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef Mrtaylan het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel over illuminatie om me heen en heb zelf al wat onderzoek gedaan, maar weet (eigenlijk) nog steeds niet wat het inhoud. Het is gewoon te vermoeiend ondanks ik leuk vind dingen uit te zoeken. De info die ik vind is gewoon TE veel. ik kan de puzzel stukjes niet in elkaar zetten en er staan veel vragen nog steeds open. Ik wilde vragen of iemand hier mij eens een goede uitleg geven wat het inhoud of een site met genoeg uitleg geven.
Ik heb wel al zelf wat informatie, Bijv ziel verkopen, Satan, Lady gaga, Tupac, MJ,Bob Marley enz.
Je moet al mijn posts lezen in BNW.

Daarin vind je wat je zoekt.
pi_90840760
Dan zie je een illuminati aan het werk idd.
Veni vidi foetsie
pi_90841158
Vertrouw niemand, al helemaal geen valse profeten.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 18:31:47 #17
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_90845523
lees ff de wikipedia door en maak dan een logisch topic
:')
pi_90918191
Try BNW.
pi_91214700
quote:

Joh, ben je nu echt zo dom?

quote:
'Illuminaten (ook Illuministen of Illuminati) is de aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen. De oudst bekende hiervan is het Spaanse genootschap Alumbrados (letterlijk: de verlichten). Deze groep hield zich in de 16e en 17e eeuw bezig met het innerlijk leven en de mystiek.
Het gaat om geheime genootschappen.. sektes, dus idd je ziel een soort van verkopen aan een geloof die je dient. En daar rappen ze dan over.

Neem bijv. tupac die zijn ziel verkocht aan de onderwereld, de cirminaliteit, iets waar je wel in kan stappen, en als je eruit wilt kan dat niet want dan wordt je kop eraf geschoten (wat ook gebeurd is :')).

Ik denk dat het nu wel duidelijk is?
Er was eens....
pi_91214836
Is meer een BNW topic toch? :)
pi_91219487
Tegenwoordig hebben steeds meer mensen kennis van het fenomeen 'Illuminati', maar het wordt vooral gelinkt aan de muziekindustrie. Natuurlijk is niet alleen dat, maar alles in handen van onze verlichte 13 families.

Zoek inderdaad wat in BNW, of kijk docu's.
pi_91220952
Dit topic past idd beter op BNW :)
pi_91221404
quote:
Harde motherfuckers dat, no fucking around.
pi_91224104
Tupac illumanti? :') :') :')
Conscience do cost.
pi_91224503
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 15:41 schreef Maitje het volgende:

[..]

Joh, ben je nu echt zo dom?

[..]

Het gaat om geheime genootschappen.. sektes, dus idd je ziel een soort van verkopen aan een geloof die je dient. En daar rappen ze dan over.

Neem bijv. tupac die zijn ziel verkocht aan de onderwereld, de cirminaliteit, iets waar je wel in kan stappen, en als je eruit wilt kan dat niet want dan wordt je kop eraf geschoten (wat ook gebeurd is :')).

Ik denk dat het nu wel duidelijk is?
Tupac was geen illuminati puppet, hij heeft er vaak over geschreven en was als ik het goed heb van mening dat het allemaal bullshit is, vandaar dat hij ook vaak refereerde naar de KILLUMINATI, Tupac zei dat hij de term KILLUMINATI bedacht om zich af te zetten tegen de samenzweringstheorien omtrent dat genootschap. Hij ergerde zich in de gevangenis aan mensen die liepen te bitchen over de illuminati en dat zij de schuld zouden zijn van al hun armoede.
pi_91230250
quote:

Door de geschiedenis heen zijn er altijd verschillende klassen binnen een maatschappij geweest. De belangrijkste tot ong. de 17e eeuw waren de priesterlijke elite, de adel, en de gewone man. Religieuze elite en adel regeerden meestal samen, waarbij de religieuzen vaak een grotere macht hadden dan de heersende koning/koningin/pharaoh enz. Vaak was er ook sprake van het idee dat de koning een reincarnatie was van een god, de zonnekoning.

Wat het volk voorgeschoteld kreeg aan religie, bijv. in Egypte, was niet wat de elite werkelijk geloofde. Zo werd aan het volk verteld dat bijv. de zon een god was, terwijl de elite de zon als een symbool zag voor iets anders, bijv. de actieve mannelijke kracht in het universum. Dit onderscheid tussen geheimgehouden kennis en wat iedereen te horen kreeg, is esoterie vs exoterie, waarbij esoterie de geheime leer is, en exoterie de openbare leer.

De voornamelijk kabbalistische esoterische leer uit het midden oosten is door de tijd heen overgedragen door middel van veel verschillende groepen. De kabbalah is een vorm van joods mysticisme ontwikkeld ten tijde van de babylonische ballingschap, toen de joden gedeporteerd werden naar babylon. Vervolgens hebben verschillende groepen deze kennis doorgegeven, waaronder islamitische geheime groepen zoals de hashishim. Ten tijde van de kruistochten werd deze kennis overgenomen door de Tempeliers. Deze namen hem terug naar Europa. Vervolgens zijn de jezuieten, rozenkruisers, vrijmetselaars ermee aan de haal gegaan. De katholieke kerk is tegenwoordig de voornaamste bezitter van dezelfde esoterische leer.

De leden die ingewijd zijn in deze esoterische leer beschouwen zichzelf 'verlicht', omdat ze kennis hebben ontvangen die anderen niet hadden. Om ingewijd te worden zijn er vele criteria. Als gewone man kom je meestal niet erg ver. De meeste illuminaten vandaag zijn leden van traditioneel occulte families, dus de koningshuizen, grote industrielen, bankiers, religieuze elite.

Met esoterie kun je grofweg twee kanten op: de lichte of de duistere kant, zoals er donkere en lichte magie zou zijn. De lichte kant wordt ook wel luciferianisme genoemd, de donkere satanisme.

De rappers tegenwoordig zijn meestal ingewijde vrijmetselaars die enkele graden hebben ontvangen. Zij gebruiken de symbolen die de geheime kennis symboliseren in hun clips en woorden.

Je ziel verkopen komt volgens mij niet zo vaak zo letterlijk voor. Maar zodra je een eed zweert aan bijv. de vrijmetselaars, doe je in principe dat. Je maakt een spirituele band met de leden van de society en de spirituele entiteiten die erachter zitten. Wat mij betreft is er geen twijfel over mogelijk wie er uiteindelijk hier achter zit, dat is idd de duivel zelf.

Zoals al gezegd is er een genootschap dat letterlijk de 'illuminati' heet, dit is een organisatie met spirituele en politieke doeleinden die de vrijmetselaarsloges gebruikt en ik denk dat zodoende de muzikanten via vrijmetselarij door de illuminati gedirigeerd worden om ons te beinvloeden via beeld en geluid. Zie het als de mafia gecombineerd met magie. Als je het over de top illurminaten hebt die de boel werkelijk besturen, gaat het om beroepscriminelen, psychopaten, leugenaars, mensen die geen problemen hebben met mensen afslachten in een oorlog, enz. Deze mensen zijn bezeten en hebben weinig menselijkheid meer over.

Occultiste Alice Bailey schreeft in haar boek 'the externalization of the hierarchie' hoe het gewone volk bekend gemaakt diende te worden met de geheime kennis. Dat gebeurt nu via de media ter voorbereiding op een geplande spirituele transformatie van de hele wereld waarin de esoterische utopie verwezenlijkt zou moeten worden. Satans koninkrijk op aarde.
pi_91230955
@Ali..
Indrukwekkende post.
Dat over de vrijmetselarij moet ik eens over nadenken. Ken een paar mensen die bij de loge zitten en die hebben hun ziel niet aan de duivel verkocht volgens mij. Het lijkt mij dat als je dat doet je dat toch aan het gedrag en de daden van iemand zou merken?
pi_91231282
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
@Ali..
Indrukwekkende post.
Dat over de vrijmetselarij moet ik eens over nadenken. Ken een paar mensen die bij de loge zitten en die hebben hun ziel niet aan de duivel verkocht volgens mij. Het lijkt mij dat als je dat doet je dat toch aan het gedrag en de daden van iemand zou merken?
Dat hangt ervan af wat voor gedrag je verwacht denk ik.

Nu zijn de mensen die je kent waarschijnlijk ook blauwe graads vrijmetselaars en dat is nog relatief onschuldig. Die mensen zijn er voornamelijk om geld in het laatje te brengen.

Maar je kan niet in iemands gedachten en gevoelens kijken en precies zien wat in iemand omgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')