Wij nergens. Degenen die in het vliegtuig zitten wel. Misschien wel naar een lekker zonnig oordquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:36 schreef FokkenopFok het volgende:
Zit hier tegen Chemtrails aan te kijken, ook zo gevormd dat het een driehoek is. Waar gaan we heen?
Denk dat sommigen het ook gewoon lollig vinden...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef sientelo het volgende:
de mensen die express desinfo verspreiden worden sneller geloofd.. waarom omdat hun er geen moeite mee hebben om er op los te liegen, meerdere accounts aan te maken om elkaar te steunen in hun leugens..
waarom doen ze het... waarschijnlijk hebben ze er belang bij dat anderen mensen afgeleid blijven van de werkelijke zaken.. wat doet er werkelijk toe..
Dus dan hebben Illuminati niet die invloed die ze door sommigen wordt toegedicht?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:17 schreef Gray het volgende:
"Als de meerderheid het zo vind, dan zal het wel kloppen.", lijkt wel het motto te zijn geworden.
Omdat je het ook niet weet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Sorry ik ga hier niet op antwoorden!!
Ga hier zoeken in meer dan 20.000 pagina's en 22 jaar werk en feiten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:09 schreef allesbeterweter het volgende:
hier nog iets van de stamboom[spoiler]In 1789 werd Alexander Hamilton de eerste minister van financiën van de Verenigde Staten. Hamilton was een van de vele Founding Fathers die vrijmetselaar was.
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus toch! Verdacht je er al jaren van amateur desinformatie-agent te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?allesbeterweter
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef allesbeterweter het volgende:
HelemaalDankjewel. Tot gauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn laatste post in dit topic veel plezier met zoeken?![]()
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
No way ! ik ben GEEN desinformatie-agent !![]()
![]()
![]()
Die HansKolvenbach en allesbeterweter zijn bijvoorbeeld disinfo agents. Dan heb je ook nog trollen als Hoppa en Joepiepopie, die ook desinfo verspreiden; en mensen die wel serieus zijn maar totaal de weg kwijt zijn zoals ATuinhek.
..of als je niet weet dat je macht hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:46 schreef sientelo het volgende:
de illuminati of hoe je die lui ook moet noemen hebben alleen de macht die de meerderheid aan hen afstaat...
alleen als je niet weet dat je je macht afstaat dan wordt het lastiger om het terug te nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |