Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.
Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Nou ja dat lijkt mij niet zo moeilijk. Het is wel niet zichtbaar voor ons, maar wie weet komen al die mensen die hoog genoeg zijn om in aanmerking te komen voor lidmaatschap van dit genootschap, in het geheim bij elkaar en kunnen ze zo hun orders doorkrijgen.
Net zoals de Bilderbergconferenties, die waren tot 10 jaar geleden ook volledig onbekend bij het volk, maar desalniettemin kwamen ze toch bij elkaar en konden allerlei dingen bespreken en als ze wilde, orders doorgeven.
Bilderberg is een Europees-Amerikaans Rothschild/Windsor aangelegenheid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.
Ontkennen van corruptie en vriendjespolitiek is onmogelijk, want dat is nu eenmaal van alle tijden, alleen geloof ik niet dat dit op modale schaal gebeurt.
Bilderberg bestaat en de genodigde praten niet met de buitenwereld over hun doelstelling maar dat zegt natuurlijk niks.
De mens maakt misschien meer van de feiten dan er is, is nieuwsgierig en wil alles weten. Wanneer er geen antwoord is op een bepaalde interesse heeft de mens de eigenschap er een zelfverklaard antwoord voor te vinden.
Ik denk zelf dat er wel dingen worden besproken tussen de elite maar die zijn niet zo ingrijpend als men denkt.
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
[ afbeelding ]
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.
Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
De anderen hier wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.
Dan zal hij niet blij zijn met zijn schoonzoon die nu verwikkeld is in foute zaken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.
Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:31 schreef SchoneZoon het volgende:
Het doel van Satan is om te heersen over deze wereld en om de wereldbevolking weg te drijven van het geloof in God. En dat is precies waar deze 13 families mee bezig zijn.
Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 04:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, heb je weer een nieuwe account aangemaakt
Je moet niks. De mens heeft niet voor niets een vrije wil gekregen. En voor zover ik weet wil "God" niet aanbeden worden. Alleen Satan wil aanbeden worden. Daarvoor zijn die offers en rituelen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 04:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld.
Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaan
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.
Laten die gevallen engelen en zo'n beetje alle goden (goed en kwaad) uit de oudheid nou net buitenaardse wezens zij die 'ons' al sinds vele duizenden en duizenden jaren bezoeken en in de gaten houden.
Religie is slechts gecreeërd om de mens onder controle te houden.
De illuminati dienen sowieso "iets". Daarom gebruiken ze al die symboliek en geheime offers en rituelen. Als je niks aanbidt, voor wie doe je dan die offers en rituelen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
Reptilians en Shapeshifters zijn verzonnen. Zoals eerder gezegd was dat een project van de Illuminati. Buitenaardse wezens en Ufo's zijn ook verzonnen. Dat is om de mensheid te laten denken dat er een buitenaardse dreiging isquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
God, Satan, buitenaardse wezens, shapeshifters.
Ik dacht dat het om de illuminati ging. Als die al bestaan lachen die zich vast kapot om jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |