abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108328580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.
Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:17:30 #252
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108328718
Nou ja dat lijkt mij niet zo moeilijk. Het is wel niet zichtbaar voor ons, maar wie weet komen al die mensen die hoog genoeg zijn om in aanmerking te komen voor lidmaatschap van dit genootschap, in het geheim bij elkaar en kunnen ze zo hun orders doorkrijgen.

Net zoals de Bilderbergconferenties, die waren tot 10 jaar geleden ook volledig onbekend bij het volk, maar desalniettemin kwamen ze toch bij elkaar en konden allerlei dingen bespreken en als ze wilde, orders doorgeven.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:21:19 #253
pi_108328926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik weet het, niet van alleen van het internet; maar real.
:O
pi_108329537
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Nou ja dat lijkt mij niet zo moeilijk. Het is wel niet zichtbaar voor ons, maar wie weet komen al die mensen die hoog genoeg zijn om in aanmerking te komen voor lidmaatschap van dit genootschap, in het geheim bij elkaar en kunnen ze zo hun orders doorkrijgen.

Net zoals de Bilderbergconferenties, die waren tot 10 jaar geleden ook volledig onbekend bij het volk, maar desalniettemin kwamen ze toch bij elkaar en konden allerlei dingen bespreken en als ze wilde, orders doorgeven.
Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.
Ontkennen van corruptie en vriendjespolitiek is onmogelijk, want dat is nu eenmaal van alle tijden, alleen geloof ik niet dat dit op modale schaal gebeurt.
Bilderberg bestaat en de genodigde praten niet met de buitenwereld over hun doelstelling maar dat zegt natuurlijk niks.
De mens maakt misschien meer van de feiten dan er is, is nieuwsgierig en wil alles weten. Wanneer er geen antwoord is op een bepaalde interesse heeft de mens de eigenschap er een zelfverklaard antwoord voor te vinden.

Ik denk zelf dat er wel dingen worden besproken tussen de elite maar die zijn niet zo ingrijpend als men denkt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:43:21 #255
pi_108329918
Ik geef je gelijk, maar alles wat betreft dit hele komplot lijkt onwaarschijnlijk, maar niets is wat het lijkt ;)

Maar ik pakte de Bilderbergconferenties alleen als voorbeeld om aan te tonen dat er wel degelijk leiding gegeven kan worden aan een organisatie die voor de maatschappij niet zichtbaar is.(naar aanleiding van jouw vraag hoe er dan sturing kan worden gegeven, aan een organisatie die niet zichtbaar is)

En hoe ingrijpend de dingen zijn die daar besproken worden op die conferenties, ik zou het niet weten. Er zijn wel vermoedens geuit dat daar grote geopolitieke plannetjes besproken worden dus ik zou er niet van opkijken als blijkt dat er wel ingrijpende dingen besproken worden.
pi_108329954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Klinkt logisch maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk.
Ontkennen van corruptie en vriendjespolitiek is onmogelijk, want dat is nu eenmaal van alle tijden, alleen geloof ik niet dat dit op modale schaal gebeurt.
Bilderberg bestaat en de genodigde praten niet met de buitenwereld over hun doelstelling maar dat zegt natuurlijk niks.
De mens maakt misschien meer van de feiten dan er is, is nieuwsgierig en wil alles weten. Wanneer er geen antwoord is op een bepaalde interesse heeft de mens de eigenschap er een zelfverklaard antwoord voor te vinden.

Ik denk zelf dat er wel dingen worden besproken tussen de elite maar die zijn niet zo ingrijpend als men denkt.
Bilderberg is een Europees-Amerikaans Rothschild/Windsor aangelegenheid.

Het is een vaste kern, met een flexibele schil van uitgenodigde deelnemers die in hogere posities van organisaties en bedrijven staan om de Bilderberg agenda meer op 1 lijn te kunnen doorvoeren.

De uitgenodigde deelnemers worden geprogrammeerd om de NWO agenda punten op te nemen.
pi_108330369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
[ afbeelding ]
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.

Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:46:39 #258
pi_108355542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit is juist. Juan Carlos behoort tot 1 van de 13 Illuminati families, nl. Habsburg.

Hij is automatisch direct verbonden met de hogere lagen van de Rothschild's clan, dus idd met Kolvenbach en co.
Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.
pi_108355655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ik weet dat het juist is, heb geen bevestiging nodig van jou hoor.
De anderen hier wel.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:03:39 #260
pi_108356149
Niet zo vijandig he.
pi_108356302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dan zal hij niet blij zijn met zijn schoonzoon die nu verwikkeld is in foute zaken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:10:26 #262
pi_108356368
Juan Carlos behoort trouwens tot the House of Bourbon, grootste heroïne handelaar van de wereld.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:36:12 #263
pi_108530914
Interessant topic!

HansPeterKolvenBach heeft wel een punt met z'n verhaal over de Jezuïeten. Ik heb ook gelezen over de Illuminati en de 13 bloedlijnen. En als je logisch nadenkt: Er is zoveel informatie over deze 13 families, als ze echt zoveel macht hadden, dan konden ze deze informatie zo laten verwijderen. Ze zeggen dat de echte top onzichtbaar is, nou...op deze manier zijn die 13 families echt niet onzichtbaar! Daarom denk ik ook dat er meer achter zit, maar of het de Jezuïeten zijn weet ik nog niet.

Verder kan ik ook zeggen dat Reptilians en Shapeshifters onzin zijn. Kom op...je kan te ver doordraaien :') Er is een hoop bullshit over dit onderwerp, maar dit kan ik echt niet geloven.

Men denkt dus dat je deze 13 families kan traceren tot de Pharaohs van het Oude Egypte. Hun afstammelingen vind je nu in het Britse Koningshuis en de Amerikaanse regering. Zelfs in Hollywood, want veel acteurs zijn verwant aan presidenten en andere hoge lieden.
Een theorie hierover is dat deze 13 families nakomelingen zijn van fallen angels, die zich hebben voortgeplant met de mens. Hun nakomelingen werden Nephilims genoemd. De bijbel spreekt hier ook over. Deze mensen heersten over Egypte, het Oude Griekenland en ook het Romeinse Rijk.

Je moet niet vergeten dat de mens van nature goed is. Ik vraag me dan ook af hoe het komt dat deze mensen zo door en door slecht zijn? Immers, als je Satan aanbidt, dan weet je ook dat God bestaat en dan moet je wel erg dom zijn wil je Satan aanbidden. Het zou dus best kunnen dat deze mensen nakomelingen zijn van fallen angels...engelen die achter Satan stonden en niet God.

Het doel van Satan is om te heersen over deze wereld en om de wereldbevolking weg te drijven van het geloof in God. En dat is precies waar deze 13 families mee bezig zijn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 04:03:17 #265
pi_108533147
Bankfurt, heb je weer een nieuwe account aangemaakt :D
pi_108533156
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:31 schreef SchoneZoon het volgende:

Het doel van Satan is om te heersen over deze wereld en om de wereldbevolking weg te drijven van het geloof in God. En dat is precies waar deze 13 families mee bezig zijn.
Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld. ;)
pi_108535896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:03 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, heb je weer een nieuwe account aangemaakt :D
Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaan :{
pi_108537527
quote:
17s.gif Op woensdag 29 februari 2012 04:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat ''god'' doet is het zelfde. Mensen maken om hem te aanbidden en te heersen over de wereld. ;)
Je moet niks. De mens heeft niet voor niets een vrije wil gekregen. En voor zover ik weet wil "God" niet aanbeden worden. Alleen Satan wil aanbeden worden. Daarvoor zijn die offers en rituelen toch?

Het leven is gewoon een test. Het echte leven begint pas hierna. Elke grote wereldreligie predikt dit en daarom moet je niet te veel waarde hechten aan materiele zaken. Het enige wat je meeneemt zijn je goede of slechte daden, niet je geld of bezittingen.
En de mens is trouwens gemaakt om over de Aarde te heersen, niet God en ook niet Satan. Maar Satan wilde de macht over de wereld, maar kreeg die niet. New World Order is overheersing van de wereld door Satan. Zijn volgelingen zijn de Illuminati (of hoe je ze ook wilt noemen). Zij willen die chip invoeren, daarmee hebben zij (en dus Satan) TOTALE controle over de wereld en mensheid. En dat is wat Satan wil.

Om er verder op in te gaan: De mens is "gestraft" door toedoen van Satan, daarom leven we in een wereld vol ellende en ziektes. Als je ondanks alle ellende toch goede daden kan verrichten, dan zit je goed. Maar Satan zal er alles aan doen om de mens te verleiden tot slechte dingen. Waarom denk je anders dat alles wat je op TV ziet gaat over seks, drugs, geld en geweld? En de Illuminati beheerst het geld en de drugshandel. Ook bezitten ze de mediabedrijven die al dat seks en geweld uitzenden.

Misschien zit ik er naast, want ik weet ook dat het overgrote deel van de informatie die we hebben gewoon bullshit is.
pi_108540007
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:28:52 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_108542041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef SchoneZoon het volgende:

[..]

Wie ik? Ik ben geen Bankfurt of iemand die denkt dat Reptilians en Shapeshifters bestaan :{
Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.

Laten die gevallen engelen en zo'n beetje alle goden (goed en kwaad) uit de oudheid nou net buitenaardse wezens zij die 'ons' al sinds vele duizenden en duizenden jaren bezoeken en in de gaten houden.
Religie is slechts gecreeërd om de mens onder controle te houden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_108542443
God, Satan, buitenaardse wezens, shapeshifters.

Ik dacht dat het om de illuminati ging. Als die al bestaan lachen die zich vast kapot om jullie :P
Conscience do cost.
pi_108542575
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
"De mens" legt nogal makkelijk de schuld buiten zichzelf, ofwel zijn het reptillians die het gedaan hebben ofwel is het "De Satan"...
Hier kan ik me goed in vinden.
pi_108553750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar daarentegen ben je wel overtuigd van engelen, een god en demonen.

Laten die gevallen engelen en zo'n beetje alle goden (goed en kwaad) uit de oudheid nou net buitenaardse wezens zij die 'ons' al sinds vele duizenden en duizenden jaren bezoeken en in de gaten houden.
Religie is slechts gecreeërd om de mens onder controle te houden.
:')

Jij weet niet wie de Illuminati dient? Zij dienen Satan.
pi_108555248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Loppe het volgende:
De illuminati dienen sowieso "iets". Daarom gebruiken ze al die symboliek en geheime offers en rituelen. Als je niks aanbidt, voor wie doe je dan die offers en rituelen?

Verder zou ik geen reden weten waarom een groepje mensen/families de macht over de wereld wil hebben :') Uiteindelijk hebben ze er niks aan. Daarom moet er meer achter zitten.
pi_108555638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
God, Satan, buitenaardse wezens, shapeshifters.

Ik dacht dat het om de illuminati ging. Als die al bestaan lachen die zich vast kapot om jullie :P
Reptilians en Shapeshifters zijn verzonnen. Zoals eerder gezegd was dat een project van de Illuminati. Buitenaardse wezens en Ufo's zijn ook verzonnen. Dat is om de mensheid te laten denken dat er een buitenaardse dreiging is :') Daardoor hebben zij weer een reden om de privacy van de mens in te perken en te controleren. Precies zoals ze met die zogenaamde terrorismedreiging hebben gedaan.

Iemand bekend met die Illuminati Card Game? Daarin werden 9/11, terrorismedreiging, buitenaardse wezens en zelfs die aardbeving+tsunami in Japan al voorspeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')