Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt benieuwd of Bankfurt hier een complot in ziet.
Nou, ik lees het straks wel. Of niet. Weet niet of Bankfurt zich verwaardigt om uitsluitsel te geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat is je commentaar op het ongeluk van prins Friso?
Hij was op een flank buiten de piste waar skiën gewoon was toegestaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,
en dat deed ik dus.
zie in dat klimaattopic hierin BNW.
maar of dat met Friso te maken heeft ?![]()
Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;
Raar dat Friso dan toch gaat skieen, zeker met al die beveiliging om hen heen.
Dat vond ik ook stom, én arrogant.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,
en dat deed ik dus.
zie in dat klimaattopic hierin BNW.
maar of dat met Friso te maken heeft ?![]()
Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;
Raar dat Friso dan toch gaat skieen, zeker met al die beveiliging om hen heen.
Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik ook stom, én arrogant.
Lawinegevaar van 4, dan ga je gewoon niet buiten de piste.
De burgemeester van Lech heeft gezegd dat ze de lawine zelf veroorzaakt hebben, en dat kan best kloppen . Vraag me af wie er nog meer in dat groepje zaten en hoe die er aan toe zijn, want daar heb ik nog niets over gelezen.
Ik vind het meer stom dan stoer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.
Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
HAARP had verhoogde activiteit rond het tijdstip van het ongeval.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.
Of hij met de jezuïeten brak weet ik niet, denk het niet, lijkt mij eerder een afleiding. Hij infilitreerde namelijk de Vrijmetselarij d.m.v zijn opgerichte Illuminati, dat was in opdracht van de jezuïeten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:06 schreef sientelo het volgende:
van wiki:
[..]
Hij is dus de oprichter van de illuminati? Hij brak met de jezuiten?
[..]
Is dit de reden dat ze in Irak zitten?
[..]
Hier werd hij lid van de vrijmetselaars? En probeerde de uitgangspunten van de illuminati in te voeren? En blijkbaar is hij gevlucht?
[..]
Zijn ideeen werden opgepikt door occultisten. Welke?
Klinkt als een groupiequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
Het draait om symboliek. Zie http://vigilantcitizen.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt
Zeg maar datie een kwatsert is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
Dat vereist een lange tijd van verdiepen in de materie. Neem het maar van iemand aan die er al lange tijd mee bezig is, die verbanden tussen de muziekindustrie en de Illuminati zijn er in overvloed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Zeg maar datie een kwatsert is.
Iemand die bij de vrijmetselaars(Illuminati kun je nieteens lid van worden, die hebben geen loges waar je je zo aan kunt melden) zit heeft een geheimhoudingsplicht en mag nooit verklappen aan buitenstaanders dat hij erbij hoort.
Vow of secrecy noemen ze dat, maar dat zal hij wel niet weten.
Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.
Maar goed dat wisten we waarschijnlijk beide al. Maar je hebt gelijk over het feit dat het lidmaatschap zelf geen geheim is, aangezien het zelfs van mensen zoals Bush wel eens bekend wordt zoals hier;
Hij geeft het zelf toe.
Mede omdat het niet definieerbaar is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.
Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.
De geheimere binnenste lagen ziet men niet.
Maar ik vraag me dan af hoe er sturing kan worden gegeven aan deze organisatie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Mede omdat het niet definieerbaar is.
Naar mijn mening is de Illuminati een verzamelnaam voor mensen die 33e graad Vrijmetselaar zijn en verder hoog in de rangorde van de New World Order staan(bijvoorbeeld hoge maatschappelijke functies hebben, lid zijn van ridderordes als de Orde van Malta of Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem).
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_het_Vaticaan
Illuminati is ook niet tastbaar, er zijn geen loges, geen manifesten, geen bijeenkomsten, er bestaan voor zover ik weet ook geen lidmaatschapslijsten zoals dat bij de Vrijmetselarij en andere secret societies wel het geval is.
Ik heb altijd gedacht dat Illuminati de bliksemafleider is voor de Vrijmetselaars. Maar ondertussen ben ik alweer wat verder. Vrijmetselaars staan nog vrij laag in de hiërarchie.
Wellicht is het ook wie gewoon het meest ambitieus is, wie het meeste werk verricht.
Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |