abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108086309
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik ben echt benieuwd of Bankfurt hier een complot in ziet.
Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_108086396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Of hij er een complot in ziet?? Meer welk. Dat hij er een complot inziet lijkt me duidelijk. Tenzij hij dit leest en dan expres zegt dat het niet zo is. Hoe dan ook, hij lult uit zijn nek.
Nou, ik lees het straks wel. Of niet. Weet niet of Bankfurt zich verwaardigt om uitsluitsel te geven natuurlijk.
:W
pi_108086610
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat is je commentaar op het ongeluk van prins Friso?
user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,

en dat deed ik dus.

zie in dat klimaattopic hierin BNW.

maar of dat met Friso te maken heeft ? :|W

Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;

Raar dat Friso dan toch gaat skieen, zeker met al die beveiliging om hen heen.
pi_108086680
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

user Bastard vroeg gisteren aan mij of ik een flink pak sneeuw kon regelen voor a.s. weekend,

en dat deed ik dus.

Ja, ik ruik een complot; want er was lawinegevaar meting 4 op schaal van 5 afgegeven;

Hij was op een flank buiten de piste waar skiën gewoon was toegestaan.

Maar wel weer een mooi voorbeeld van hoe een gebrek aan kennis (of onderzoek) er voor zorgt dat er een complot de wereld in wordt geslingerd. Goed zo Bankie! ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door Hoppahoppa op 17-02-2012 17:45:03 ]
pi_108087701
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

en dat deed ik dus.

Dat vond ik ook stom, én arrogant.
Lawinegevaar van 4, dan ga je gewoon niet buiten de piste.
De burgemeester van Lech heeft gezegd dat ze de lawine zelf veroorzaakt hebben, en dat kan best kloppen . Vraag me af wie er nog meer in dat groepje zaten en hoe die er aan toe zijn, want daar heb ik nog niets over gelezen.
pi_108088143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vond ik ook stom, én arrogant.
Lawinegevaar van 4, dan ga je gewoon niet buiten de piste.
De burgemeester van Lech heeft gezegd dat ze de lawine zelf veroorzaakt hebben, en dat kan best kloppen . Vraag me af wie er nog meer in dat groepje zaten en hoe die er aan toe zijn, want daar heb ik nog niets over gelezen.
Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.
pi_108088673
HAARP had verhoogde activiteit rond het tijdstip van het ongeval.
pi_108088698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, als je zo'n suf kut leven hebt als een Nederlandse prins, dan mag je best een keer iets stoers doen.
Ik vind het meer stom dan stoer.
Volgens mij is het de slimste van de drie prinsen, de bolleboos van het stel.
pi_108088724
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
HAARP had verhoogde activiteit rond het tijdstip van het ongeval.
Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.
pi_108088769
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Logisch, want er waren lawines. Dus kip en ei-verhaal.
;)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:36:15 #236
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108232867
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 04:06 schreef sientelo het volgende:
van wiki:

[..]

Hij is dus de oprichter van de illuminati? Hij brak met de jezuiten?

[..]

Is dit de reden dat ze in Irak zitten?

[..]

Hier werd hij lid van de vrijmetselaars? En probeerde de uitgangspunten van de illuminati in te voeren? En blijkbaar is hij gevlucht?

[..]

Zijn ideeen werden opgepikt door occultisten. Welke?
Of hij met de jezuïeten brak weet ik niet, denk het niet, lijkt mij eerder een afleiding. Hij infilitreerde namelijk de Vrijmetselarij d.m.v zijn opgerichte Illuminati, dat was in opdracht van de jezuïeten.
Toen hij was gevlucht had hij zijn opdracht volgens mij al succesvol afgerond, maar waarom ze moesten vluchten weet ik niet precies.

En op je laatste vraag, wellicht Alistair Crowley?

http://www.vaticanassassi(...)d-french-revolution/

[ Bericht 8% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 21-02-2012 18:48:41 ]
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:40:32 #237
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_108249922
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt :{

Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_108252098
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
pi_108256905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Gastje die ik ken schijnt ook bij de illuminati te zitten, zegt hij zelf althans. Hij heeft altijd een driehoekje om met zo'n bruin oog erin en luistert ook vaak naar illuminati muziek. Wel eng.
Klinkt als een groupie :P

sowieso denk ik dat er een groot aantal mensen zijn die het spannend vinden om zich te associëren met een of ander geheim genootschap. Net als dat mensen het interessant vinden om te doen alsof ze daar heel veel over weten.
Conscience do cost.
pi_108257174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij deze clip zie ik steeds illuminatie staan, maar hoe komen mensen erop om rappers hiermee in verband te trekken? Ik zie de link tussen Kanye en een complottheorie niet echt :{

Het draait om symboliek. Zie http://vigilantcitizen.com/
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:56:01 #241
pi_108275237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef FitnessFreak het volgende:
Zeg maar datie een kwatsert is.

Iemand die bij de vrijmetselaars(Illuminati kun je nieteens lid van worden, die hebben geen loges waar je je zo aan kunt melden) zit heeft een geheimhoudingsplicht en mag nooit verklappen aan buitenstaanders dat hij erbij hoort.
Vow of secrecy noemen ze dat, maar dat zal hij wel niet weten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:34:43 #242
pi_108317872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:

Dat vereist een lange tijd van verdiepen in de materie. Neem het maar van iemand aan die er al lange tijd mee bezig is, die verbanden tussen de muziekindustrie en de Illuminati zijn er in overvloed.
Je zou voor de grap deze video eens kunnen bekijken met Professor Griff, ex-lid van Public Enemy.
Dit is een insider, hij is ook uit de groep gegooid, blijkbaar wilde ze niet hebben dat hij over de Illuminati praatte.

En voor de mensen die denken dat het hem om geld is te doen... :')
Denk je dat hij zijn carrière in de muziekindustrie, hij was lid van een van de populairste hiphopgroepen van zijn tijd, op zou geven om zich te gaan richten op het verkopen van boeken?
Hij doet dit niet voor niets, deze man heeft gewoon een hart. Thank God voor zulke mensen.
pi_108326188
Bijzonder om te lezen dit topic. Vooral vanwege persoonlijke baten. #volg
pi_108326443
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Zeg maar datie een kwatsert is.

Iemand die bij de vrijmetselaars(Illuminati kun je nieteens lid van worden, die hebben geen loges waar je je zo aan kunt melden) zit heeft een geheimhoudingsplicht en mag nooit verklappen aan buitenstaanders dat hij erbij hoort.
Vow of secrecy noemen ze dat, maar dat zal hij wel niet weten.
Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:47:16 #245
pi_108326663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Mensen die bij een loge zijn aangesloten mogen wel vertellen over hun lidmaatschap, maar daar houd het wel op ook.
Wij hebben weleens een diner waarbij je je partner mag meenemen, dus met het oog op het verleden zijn de loge's wel meer open naar de buitenwereld gesteld. Het is niet zo dat er een geheimhouding is vanwege een geheime agenda maar meer omdat je niet zomaar info kan geven aan mensen die er niet op zijn voorbereid of mee om kunnen gaan.
Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.
Maar goed dat wisten we waarschijnlijk beide al. Maar je hebt gelijk over het feit dat het lidmaatschap zelf geen geheim is, aangezien het zelfs van mensen zoals Bush wel eens bekend wordt zoals hier;
Hij geeft het zelf toe.
pi_108327266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Ok maar een lid van zo'n genootschap zal echt nooit zo lopen te pochen met het feit dat hij lid is van voorgenoemde organisatie. En al helemaal zal hij geen term gebruiken als 'Illuminati'. Illuminati is m.i. gewoon een verzamelnaam, de Illuminatiloges zijn namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Het is overgegaan in de Vrijmetselarij, vandaar dat iemand die zegt dat hij lid is van de Illuminati niet serieus genomen dient te worden.
Maar goed dat wisten we waarschijnlijk beide al. Maar je hebt gelijk over het feit dat het lidmaatschap zelf geen geheim is, aangezien het zelfs van mensen zoals Bush wel eens bekend wordt zoals hier;
Hij geeft het zelf toe.
Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:01:36 #247
pi_108327730
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Sorry ik had het enkel over Vrijmetselaars. Illuminatie is in mijn ogen iets waarover al lang is en nog lang over zal worden gediscussieerd zonder een eenduidige conclusie.
Mede omdat het niet definieerbaar is.

Naar mijn mening is de Illuminati een verzamelnaam voor mensen die 33e graad Vrijmetselaar zijn en verder hoog in de rangorde van de New World Order staan(bijvoorbeeld hoge maatschappelijke functies hebben, lid zijn van ridderordes als de Orde van Malta of Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem).
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_het_Vaticaan
Illuminati is ook niet tastbaar, er zijn geen loges, geen manifesten, geen bijeenkomsten, er bestaan voor zover ik weet ook geen lidmaatschapslijsten zoals dat bij de Vrijmetselarij en andere secret societies wel het geval is.

Ik heb altijd gedacht dat Illuminati de bliksemafleider is voor de Vrijmetselaars. Maar ondertussen ben ik alweer wat verder. Vrijmetselaars staan nog vrij laag in de hiërarchie.
Wellicht is het ook wie gewoon het meest ambitieus is, wie het meeste werk verricht.

Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.

Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms

[ Bericht 7% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 23-02-2012 23:14:19 ]
pi_108327746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.

De geheimere binnenste lagen ziet men niet.
pi_108328184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ach, dat is alleen de buitenste schil; net zoals de Lions en Rotary een buitenkant zijn. Maar ze zijn allemaal wel degelijk onderdeel van het actieve Illuminati netwerk.

De geheimere binnenste lagen ziet men niet.
Maar is dit internet wijsheid van jou, of heb je daadwerkelijk een studie gedaan en mensen gesproken die er meer vanaf weten. Want ik kan begrijpen dat je zo denkt door het internet, immers is er veel onzin en info die niet verifieerbaar is te vinden over dit onderwerp.
pi_108328420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

[..]

Mede omdat het niet definieerbaar is.

Naar mijn mening is de Illuminati een verzamelnaam voor mensen die 33e graad Vrijmetselaar zijn en verder hoog in de rangorde van de New World Order staan(bijvoorbeeld hoge maatschappelijke functies hebben, lid zijn van ridderordes als de Orde van Malta of Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem).
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_het_Vaticaan
Illuminati is ook niet tastbaar, er zijn geen loges, geen manifesten, geen bijeenkomsten, er bestaan voor zover ik weet ook geen lidmaatschapslijsten zoals dat bij de Vrijmetselarij en andere secret societies wel het geval is.

Ik heb altijd gedacht dat Illuminati de bliksemafleider is voor de Vrijmetselaars. Maar ondertussen ben ik alweer wat verder. Vrijmetselaars staan nog vrij laag in de hiërarchie.
Wellicht is het ook wie gewoon het meest ambitieus is, wie het meeste werk verricht.

Koning Juan Carlos van Spanje is bijvoorbeeld iemand die heel erg hoog in de hiërarchie staat, hij is een soort rechterhand van de Black Pope.
Kijk maar eens van hoeveel ordes hij lid is, ze zijn bijna niet te tellen;
http://en.wikipedia.org/w(...).2C_honours_and_arms
Maar ik vraag me dan af hoe er sturing kan worden gegeven aan deze organisatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')