Wijnand,
Wat er problematisch aan zou zijn?
Dat is niet in een zin uit te leggen, ik kan wel zeggen dat het niet alleen problematisch wordt, maar zelfs desastreus.
Letterlijk, want deze mensen hebben WOIII op de agenda staan, dat wordt dus waarschijnlijk Iran(waarvoor de het voetjesvolk nu klaargestoomd wordt door de propagandamachine), Rusland en China tegen het Westen en dat wordt de totale vernietiging van het Westen. Maakt niet uit wie je denkt dat er sterker is, 'zij' hebben het zo gepland en bepalen wie er wint. Zo ook in WOI en II.
Dat is om je even te laten zien dat je je werk en hobby's niet meer rustig kunt uitvoeren, ze willen uiteindelijk, als je de oorlog al overleeft, toe naar een post-industrial no-growth society. Dat betekent niet veel goeds zal ik je zeggen.
Als jij ook maar iets geeft om toekomstige generaties, je eventuele kleinkinderen en/of familie, dan zou je dit heel erg moeten vinden. Ik zeg het je nu gewoon ongenuanceerd dus ik hoop niet dat je afhaakt;
Uiteindelijk willen ze het witte ras totaal van de aarde afvegen, zodat alleen de paus(de aankomende paus na deze wordt 'The laste pope' genoemd, ook wel the Anti-christ Joseph M. McShane) en zijn eliteclubje de enige witten zijn, soort van statussymbool is het dan. De overgebleven latino's en zwarten zullen fungeren als slaven voor de White Power Structure, zoals Eric Jon Phelps van Vatican Assassins het noemt.
Ik nam op het begin ook verschillende dingen met een korrel zout, en ik zal nu ook echt niet beweren dat ik de volledige waarheid in pacht heb, maar ik kan je wel zeggen dat ik al jaren aan een stuk bezig ben dit actief te bestuderen en ik geloof er in. De NWO is sowieso geen kwestie van geloven of niet geloven, die is er gewoon. Je ziet het aan alles, Vingerafdrukken verplicht, biometrische chip in paspoort, OV Chipkaart, Rekeningrijden(gelukkig niet doorgegaan), alles om je te volgen, uiteindelijk willen ze toewerken naar die RFID-chip in je lichaam, wat ik al jaren geloof en ook zeker weet dat ze dat gaan proberen uit te voeren. Die RFID chip is ook onderdeel van de NWO agenda. Alle signalen laten je bijna niet anders kunnen concluderen, of je moet echt heel naïef zijn en stelselmatig je kop in het zand steken.
Dan heb je dat deel over de anti-christ enzo, en dat is natuurlijk weer een heel apart verhaal, en op het begin wist ik ook niet of ik dat nou moest geloven maar ik kan wel zeggen dat ik er toch in geloof nu. Ik ben een hele lange tijd overtuigd atheïst geweest maar nu ben ik totaal omgedraaid. Mensen die mij kennen zegt dat al genoeg. Demonen, zielen, geesten, dat staat buiten kijf voor mij, die bestaan.
Het ging er bij mij ook moeilijk in op het begin, maar hoe langer je je erin verdiept, hoe zekerder je wordt. Studeer bijvoorbeeld theosophie(ook wel de waarheidsreligie genoemd), The Secret Doctrine.
Ik heb ook de originele Vrijmetselaarsbijbel, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite Freemasonry, uit 1871, die zou je ook kunnen lezen en dat vertelt je meer over aanbidding van de duivel en hun standpunten.
En natuurlijk heel erg veel gaan lezen van
http://www.vaticanassassins.org/ en
http://theunhivedmind.com/wordpress/Toen ik ooit vroeg aan degene achter de Unhived Mind website waarom hij dacht dat die anti christ/satan/lucifer verhalen allemaal waar waren, zei hij iets heel simpels maar tegelijkertijd is het voor mij wel een valide punt;
"If they(de jezuïeten) worship the devil and dedicate everything to it(tot satanische rituelen in de media, zoals hierboven de Madonna halfbreak Superbowl, er zijn nog zó véél meer voorbeelden), then would there just be a devil?
Heel simpel punt, maar wel valide in mijn ogen. Die mensen nemen hun taken en alles waar ze in geloven heel erg serieus, dat blijkt uit alles, dus waarom zouden zij dan de duivel aanbidden?
Het is niet alsof ze er openlijk voor uitkomen, dus een afleidingsmanoeuvre zoals ze die vaak gebruiken is naar mijn mening uitgesloten.
Waarom zouden zij een duivel aanbidden als het onzin is, dit kan je niet zomaar wegwuiven, onmogelijk. Onder deze mensen zijn Occultisten en Kabbalisten, die kennis hebben die ons ver te boven gaat.
Kortom, ik geloof er zeer zeker in, de 'tastbare' NWO, zoals die in wetten en in de samenleving tot uiting komen is een feit, dat andere verhaal moet je dan maar eens heel goed gaan bestuderen, dat doe ik, want de totale waarheid is natuurlijk erg ingewikkeld en vereist totale toewijding.
Ik ben gewoon eerlijk, ik zal nooit zeggen dat wat ik zeg de echte waarheid is, maar ik kan je alleen zeggen dat ik het zeer serieus neem en met elke onderwerp van studie wat ik afrondt meer ga geloven omdat ik overal ondersteuning vind voor de theorieën.
Succes.
Edit: David Icke is een desinformatie agent die erop uit is om de mensen te misleiden, dat hele reptielen/shapeshifters verhaal is totale bullshit. Dat is simpelweg een operatie genaamd Operation Greenstar. Vergelijkbaar met Operation Mockingbird, waar Alex Jones mee bezig is.
[ Bericht 1% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 09-02-2012 22:53:47 ]