abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:00:39 #176
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_107791883
Ik heb je ook zien typen dat The Secret Doctrine desinformatie is, maar daar geloof ik al helemaal niets van. Helena Blavatsky was niet lid van geen enkele organisatie gelieerd aan Illuminati/Freemasons/jezuïeten/zionisten.
Wat is jouw aanwijzing dat het desinformatie is?
Ik vermoed namelijk dat je het helemaal niet gelezen hebt.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_107792237
quote:
Uiteindelijk willen ze het witte ras totaal van de aarde afvegen, zodat alleen de paus(de aankomende paus na deze wordt 'The laste pope' genoemd, ook wel the Anti-christ Joseph M. McShane) en zijn eliteclubje de enige witten zijn, soort van statussymbool is het dan. De overgebleven latino's en zwarten zullen fungeren als slaven voor de White Power Structure, zoals Eric Jon Phelps van Vatican Assassins het noemt.
De paus en zijn leger Vaticaanridders ofwat?
pi_107792310
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:

...
Edit: David Icke is een desinformatie agent die erop uit is om de mensen te misleiden, dat hele reptielen/shapeshifters verhaal is totale bullshit. Dat is simpelweg een operatie genaamd Operation Greenstar. Vergelijkbaar met Operation Mockingbird, waar Alex Jones mee bezig is.
David Icke is idd een disinformatie agent;

maar die reptielen en hybriden zijn echt, bij demonen, bij demonische bezetenheid en ook als fysieke wezens. Ook op andere planeten. Greenstar heeft er indirect mee te maken, dat weer wel.

De disinfo (waarheid en leugens) van Icke is angst creeeren, twijfel zaaien en de ware Christelijke leer belachelijk maken.

Verder is Icke een boodschapper van de Iluminati, omdat ze willen dat de mensheid met de NWO bekend wordt, zodat ze zowel spiritueel (met acceptatie van het niet-willen-weten volk) als praktisch (weinig rommel en tramelant) verzekerd zijn van een makkelijke integratie naar en van de NWO.

De a.s. massa bijeenkomst in oktober 2012 a.s. van David Icke in Wembley stadion, Londen; is een global ritueel van de Illuminati waarin o.a. satelietgolven worden afgevuurd op het publiek om electronic mind-control en agressie programma's over alle energielijnen van de aarde te versterken.
Ik denk dat ook veel Illuminati-agenten onder het publiek op sleutellocaties gaan staan.

Wembley is een energievortex van de Illuminati m.n. Windsors, net zoals de Pyramiden, het Vaticaan en Washington dat ook zijn. Wemb = Womb = Vagina; Ley = leylijn.

maar ik verwacht dat het allemaal niet zo een vaart loopt; en dat e.e.a. gesaboteerd wordt.
pi_107792628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:00 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Ik heb je ook zien typen dat The Secret Doctrine desinformatie is, maar daar geloof ik al helemaal niets van. Helena Blavatsky was niet lid van geen enkele organisatie gelieerd aan Illuminati/Freemasons/jezuïeten/zionisten.
Wat is jouw aanwijzing dat het desinformatie is?
Ik vermoed namelijk dat je het helemaal niet gelezen hebt.
Ik heb het gelezen; en ik weet veel meer;

Blavatsky's masters zijn Illuminati agenten uit Londen en Tibet e.d., en ook demonen; Zij stond onder hypnose en mediamieke controle van hen toen ze de ingevingen kreeg. Blavatsky was daar heel kwetsbaar voor.

Maar dat wil niet zeggen daar haar boeken en van de Theosofische Vereniging waardeloos zijn, integendeel; deze boeken bevatten heel veel interessante goede informatie, zeer belangrijke juiste informatie. Het probleem is dat de boeken van Blavatsky c.s. ook vol verdraaiingen en leugens zitten.

De Theosofische vereniging is een machtige (satanische) organisatie van de Illuminati, met connecties met de Rozenkruizers, de Masons en al die ridderordes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 09-02-2012 15:27:45 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:25:51 #180
pi_107792766
Loppe,

WOI en II ken je denk ik he?
Daar is je antwoord, ze laten het voetjesvolk voor hun vechten. Verdeel en heers, ooit van gehoord?
Zo doen ze dat al jaren, dus nee, niet het leger Vaticaanridders.

Alhoewel ze waarschijnlijk ook een eigen leger hebben, wetende de Souvereine Militaire Hospitaal Orde van Malta.
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:30:29 #181
pi_107792929
Bankfurt, als je überhaupt wil dat ook maar iemand je gelooft, zal je toch met ondersteunend bewijs moeten komen. De man achter Vatican Assassins doet dat perfect, die laat je zien wie bijv. de mentor is geweest van Obama, dat was aantoonbaar een jezuïet.

Toon jij eens aan dat de mensen achter Blavatsky Illuminati agenten waren, wie waren het eigenlijk, wat waren hun namen?
En leg die connecties tussen de Theosofische vereniging en de Rozenkruizers enz. eens bloot?

Ik durf wel een gok te doen wat je reactie zal zijn, laat me raden, je wil je bronnen discreet houden.
Je snapt toch wel dat je zo geen enkele geloofwaardigheid hebt.

Ik ben even weg, vanavond mijn reactie over de Rothschilds.
pi_107793085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Loppe,

WOI en II ken je denk ik he?
Daar is je antwoord, ze laten het voetjesvolk voor hun vechten. Verdeel en heers, ooit van gehoord?
Zo doen ze dat al jaren, dus nee, niet het leger Vaticaanridders.

Alhoewel ze waarschijnlijk ook een eigen leger hebben, wetende de Souvereine Militaire Hospitaal Orde van Malta.
Natuurlijk heb ik al van Verdeel en Heers gehoord. Net zoals dat er geen eensgezindheid is onder bepaalde bnw-theoriën.
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:38:02 #183
pi_107793205
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?

Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
pi_107793450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?

Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
Is simpel denken slecht dan?
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:46:50 #185
pi_107793513
In dit geval wel ja.

En verder doe je mij aan deze uitspraak denken;
"Never argue with a fool, they will drag you down to their level and beat you with experience"

/ignore
pi_107793603
Een grote bek heb je wel.
pi_107793914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, als je überhaupt wil dat ook maar iemand je gelooft, zal je toch met ondersteunend bewijs moeten komen. De man achter Vatican Assassins doet dat perfect, die laat je zien wie bijv. de mentor is geweest van Obama, dat was aantoonbaar een jezuïet.
Klopt, Obama is Rothschild-agent

Ik heb het vermoeden dat Eric Phelps een Windsor-agent is.

quote:
Toon jij eens aan dat de mensen achter Blavatsky Illuminati agenten waren, wie waren het eigenlijk, wat waren hun namen?
En leg die connecties tussen de Theosofische vereniging en de Rozenkruizers enz. eens bloot?

Ik durf wel een gok te doen wat je reactie zal zijn, laat me raden, je wil je bronnen discreet houden.
Je snapt toch wel dat je zo geen enkele geloofwaardigheid hebt.
idd, en .. ik heb genoeg erover geschreven, bovendien is het vrij eenvoudig terug te vinden.

Ik ben geen Google.

Het gaat mij niet om geloofwaardigheid.

Ik geef wat richtingen aan waarin mensen zelf kunnen zoeken, en dan moeten de mensen maar zien wat ze ermee doen, zo kan ik mezelf beschermen tegen voor mij zinloze discussies, en dan zie ik wel weer verder.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:05:54 #188
pi_107794179
Eric Phelps een Windsor agent...laat me niet lachen.

En je bent zeker geen google nee, want bronnen heb je niet.

Zoals TS al aangaf, het enige wat jij kan bieden zijn creatieve spreuken en beroep op vertrouwen, niets meer, niets minder.

Veel succes met mensen misleiden.

/ignore
pi_107794386
niet echt een aanwinst op bnw
pi_107794679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef Loppe het volgende:
niet echt een aanwinst op bnw
Dan voeg je toch zelf wat hoogstaand voer voor discussie toe?
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:22:52 #191
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_107794783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Eric Phelps een Windsor agent...laat me niet lachen.

En je bent zeker geen google nee, want bronnen heb je niet.

Zoals TS al aangaf, het enige wat jij kan bieden zijn creatieve spreuken en beroep op vertrouwen, niets meer, niets minder.

Veel succes met mensen misleiden.

/ignore
Alsof die bronnen waar jij doorgaans mee aankomt zo geweldig zijn. Een aantal schimmige en vage sites waarvan JIJ vindt dat het is zoals het daar staat.
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde als waar jij andere users van beschuldigt. En dat met een arrogantie waar de honden geen brood van lusten. En zelfs een user bedreigen met dat je wel even langs hem komt om zijn manier van posten (wellicht raakte hij een gevoelige snaar?) wel eens even af te leren.
Misschien ben je zelf juist een illuminati agent en verspreidt je zelf desinformatie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_107795004
quote:
18s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan voeg je toch zelf wat hoogstaand voer voor discussie toe?
Later mss.
pi_107802776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?

Nou zeg, wat onaardig :o
Maak jij de regels hier?
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:26:07 #194
pi_107803622
State of Mind, je hebt jezelf duidelijk niet verdiept in de sites. Dat het vage sites zijn is jouw mening, ik bestudeer ze al jaren en kom tot een andere conclusie, ieder zijn mening.
Gelukkig mag ieder mens voor zichzelf bepalen wie hier nou met vage informatie komt, jij komt in ieder geval met geen enkel feit en valt mij alleen maar aan op mijn persoon zonder zelf iets inhoudelijks toe te voegen.

Arrogantie doet niets af aan mijn intellect, fijne dag verder.
pi_107804198
quote:
Gelukkig mag ieder mens voor zichzelf bepalen wie hier nou met vage informatie komt, jij komt in ieder geval met geen enkel feit en valt mij alleen maar aan op mijn persoon zonder zelf iets inhoudelijks toe te voegen.
Denk je dat dit iets zou kunnen veranderen aan jouw mening dan?
Wat denk je bvb over de Georgia Guidestones of over The Anglo-Saxon Mission? Er is geen eensgezindheid tssn complottheoriën, jij zegt dit een ander dat.

[ Bericht 16% gewijzigd door Loppe op 09-02-2012 20:45:08 ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:13:18 #196
pi_107809529
http://blip.tv/the-unhive(...)e-illuminati-3768664

Speciaal voor Bankfurt, die denkt dat de Rothschilds behoren tot de 13 Illuminati bloedlijnen.
pi_107813134
de desinfo agenten zitten meestal achter de schermen en soms typen ze eens wat.. je kan merken dat niks hen raakt, ze hebben gevoelens van sadisme en lachen om het lijden van anderen... komt door de demonen in hen denk ik... demonen houden van vernietiging..

de mensen die dus anders reageren... echt belangrijk om samen te werken en je niet te laten verleiden om elkaar aan te vallen...

deze onderwerpen spelen zich af op zoveel lagen... en niemand heeft het volledige overzicht... en soms zie je dingen op een bepaalde manier... maar merk je later pas de diepte ervan en herzie je je standpunt..

echt belangrijkste is samenwerken en luisteren naar elkaar.. ik weet hoe moeilijk dat is... als er allerlei negativiteit is...

peace is the way :)
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_107813517
En zo stimuleer je bijvoorbeeld als eigenaar van grote corporaties het beleid in een land:
quote:
Gorbatsjov: Poetin heeft langste tijd gehad

[..]

Poetin is er nog steeds op gebrand om een nieuwe presidentstermijn te veroveren. Eveneens donderdag presenteerde hij zijn plannen om de corruptie in het land aan te pakken en deed hij een handreiking naar het zakenleven om een samenwerking te bewerkstelligen voor het formuleren van beleid en het schrijven van wetten.
Zo heb je geen Bilderberg-conferenties meer nodig. :o
pi_107814094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://blip.tv/the-unhive(...)e-illuminati-3768664

Speciaal voor Bankfurt, die denkt dat de Rothschilds behoren tot de 13 Illuminati bloedlijnen.
Ik heb het bekeken. Die personen en families die in die clip worden genoemd hebben allemaal banden met de Illuminati, al dan niet behorend tot de Illuminati (afstammelingslijnen en bovendien veranderen de Illuminati vaak van naam), of het committee van 300.

De Jezuiten zijn idd een saturnus broederschap, precies wat ik hierboven al schreef, het zijn planners en uitvoerders van de zwart-magisch rituelen en ceremonies der Iluminati; in de eerste plaats hebben ze de taak demonisch werk te verrichten en te onderhouden. Aangezien de Rothschilds de leiders zijn der Illuminati, vormen de Jezuieten de satanische militaire garde van de Rothschilds. Alle andere 12 families hebben de Rothschilds te gehoorzamen, maar nu is er onderlinge strijd bijgekomen van de Windsors en de Romanovs.

bijv. De Rothschilds controleren het Vaticaan. De Windsors controleren de Bank of England. De Romanovs controleren het Kremlin.

De zwarte Paus Kolvenbach was idd machtiger dan de laatste Poolse witte Paus Joh. Paulus 2. Maar nu hebben we de zwarte en witte Paus in 1 persoon: de Jezuiet Ratzinger.

1 familie die in de clip wordt genoemd, de Medici behoort direct tot de top der 13 bloedlijnen; deze is direct correct in de clip genoemd bij naam; van de anderen kan het zijn dat enkele ook tot de top behoren, maar niet de gebruikelijke naam hebben. Zo'n Farnese familie zou verbonden kunnen zijn met Habsburg, Rothschild of Romanov. Verder kunnen de Borgias en Aldeborandini ook rechtstreeks Rothschilds-bloed hebben.

Het klopt ook dat de Jezuieten de arcane kennis gebruiken van Atlantis; d.w.z in dit geval de kennis der occulte kunsten en zwarte magie en Satanisme (= Saturnalism).
pi_107814900
Misschien niet echt relevant, of misschien ook wel... Zit mij nu al een tijdje in te lezen over Hitler en zijn manier van doen en laten. Had Hitler eigenlijk banden met de Illuminati families? Of met enkele? Hij was voorbeeld wel flink aan het huishouden tegen Vrijmetselaars. Hij had zelfs bijna heel de Vrijmetselarij uitgeroeid in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')