ja idd dat ook sommige zien wat er gebeurt maar weten niet wat ze kunnen doen iddquote:Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..of als je niet weet dat je macht hebt.
Bewustwording is idd het toverwoord.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:03 schreef Bankfurt het volgende:
Het is een proces van bewustwording, en dan weet men wel wat men doen moet.
kwestie van geduld.
Hallo neem je Fok niet te serieus?quote:
Fok is serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Hallo neem je Fok niet te serieus?
Hans Peter K heeft het toch over een meet ? Alleen een ander soort dan de gebruikelijkequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef sientelo het volgende:
het zou ook nog kunnen dat jullie allebei geen desinformatie verspreiden maar allebei een andere visie...
daarom zeg ik een meet... misschien vinden jullie elkaar zelfs aardig...
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef sientelo het volgende:
ja ik bedoel een meet met de groep...
dan kan je gelijk aan iemand zien wie die is...
Ja hehe, die dragen we allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.
Ga zelf op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef sientelo het volgende:
maarre ik denk (weet het niet zeker) dat iemand die lange teksten typt zoiezo niet bij de desinfo agenten hoort...
het lijkt erop dat deze mensen vaak maar heel weinig zinnen gebruiken...
Sterkte en tot ziensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef sientelo het volgende:
goed als je wilt weten diegene met steeds maar een zin enzo...
maarre ik stop...
ik ga me eerst twee jaar richten op helemaal herstellen van de magie...
als ik hier blijf gaan ze toch steeds irritant doen...
oudquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef allesbeterweter het volgende:
take the word illuminati and spell it backwards. you will get "itanimulli". now take the backwards spelling and make it into a link.
www. itanimulli .com
put that in url bar and see where it takes you.
Why the hell would the National Security Agencies website be 'illuminati' backwards...dot com, you just can't make this stuff up! This is insane how or why for that matter could we have missed this.
I'm so upset with you guy's
http://www.itanimulli.com
Still doesnt show why they dont remove/block the link even if he created the link.
Its the NSA they must know about this and I think they are hosted via the pentagon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |