ja idd dat ook sommige zien wat er gebeurt maar weten niet wat ze kunnen doen iddquote:Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..of als je niet weet dat je macht hebt.
Bewustwording is idd het toverwoord.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:03 schreef Bankfurt het volgende:
Het is een proces van bewustwording, en dan weet men wel wat men doen moet.
kwestie van geduld.
Hallo neem je Fok niet te serieus?quote:
Fok is serieusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Hallo neem je Fok niet te serieus?
Hans Peter K heeft het toch over een meet ? Alleen een ander soort dan de gebruikelijkequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef sientelo het volgende:
het zou ook nog kunnen dat jullie allebei geen desinformatie verspreiden maar allebei een andere visie...
daarom zeg ik een meet... misschien vinden jullie elkaar zelfs aardig...
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef sientelo het volgende:
ja ik bedoel een meet met de groep...
dan kan je gelijk aan iemand zien wie die is...
Ja hehe, die dragen we allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ben die lange, met dat aluhoedje.
Ga zelf op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef sientelo het volgende:
maarre ik denk (weet het niet zeker) dat iemand die lange teksten typt zoiezo niet bij de desinfo agenten hoort...
het lijkt erop dat deze mensen vaak maar heel weinig zinnen gebruiken...
Sterkte en tot ziensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef sientelo het volgende:
goed als je wilt weten diegene met steeds maar een zin enzo...
maarre ik stop...
ik ga me eerst twee jaar richten op helemaal herstellen van de magie...
als ik hier blijf gaan ze toch steeds irritant doen...
oudquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef allesbeterweter het volgende:
take the word illuminati and spell it backwards. you will get "itanimulli". now take the backwards spelling and make it into a link.
www. itanimulli .com
put that in url bar and see where it takes you.
Why the hell would the National Security Agencies website be 'illuminati' backwards...dot com, you just can't make this stuff up! This is insane how or why for that matter could we have missed this.
I'm so upset with you guy's
http://www.itanimulli.com
Still doesnt show why they dont remove/block the link even if he created the link.
Its the NSA they must know about this and I think they are hosted via the pentagon.
Iedereen die elkaar de hele tijd beschuldigt van "desinfoblabla". Ja, dolletjes. Nogal logisch dat de strijd tegen de illuminati zo stroef verloopt met dergelijke voorvechtersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic nu pas? Het is bijzonder vermakelijk.
.. verklaar jezelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef ems. het volgende:
Alles wat met jezus en de bijbel te maken heeft is sowieso hoax.
Wat is het verschil tussen SF en realiteit? Ik dacht alleen tijd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:12 schreef Dr-Anderson het volgende:
Dit lijkt eerder SF dan realiteit.
De bewijslast ligt bij degenen die pachten dat er géén hoaxes (?) bestaan in de bijbel.quote:
Wat kom je hier doen in BNW ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
De bewijslast ligt bij degenen die pachten dat er géén hoaxes (?) bestaan in de bijbel.
Ongeveer hetzelfde als jij, ware het wat minder hysterisch en wat sceptischer over bronnen.quote:
Niet geheel onterecht, lijkt me.quote:De Bijbel is 1 van de belangrijkste discussiepunten in BNW.
Soms wel soms niet. Jij?quote:Heb je nog iets zinnigs te melden ?
In hoeverre de bijbel relevant is om als bron te gebruiken. Ook als het om BNW zaken gaat. Of moet je als BNW'er verplicht alles geloven wat jij ook gelooft? En word ik anders als desinfo agent (quote:Leg dan even uit wat er bewezen moet worden met jouw bewijslast.
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef ems. het volgende:
[..]In hoeverre de bijbel relevant is om als bron te gebruiken. Ook als het om BNW zaken gaat. Of moet je als BNW'er verplicht alles geloven wat jij ook gelooft? En word ik anders als desinfo agent () gemerkt als ik dat niet doe?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef Bankfurt het volgende:
De Bijbel is 1 van de belangrijkste discussiepunten in BNW.
Goed, dus we kunnen dan wel concluderen dat de bijbel een hoax is, gebruikt als instrumenten door diverse conspiracies?quote:De insteek in BNW bij discussies is vooral de Bijbel en het christendom als instrumenten bij de global conspiracies.
Nou, Ali doet anders een aardige theologische duit in het zakjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Aangaande de Bijbel als bron: daar wordt juist bijna niets over gediscusieerd in BNW.
De insteek in BNW bij discussies is vooral de Bijbel en het christendom als instrumenten bij de global conspiracies.
Dit laatste zinsdeel; daar gaat het vooral om in BNW.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:34 schreef ems. het volgende:
Goed, dus we kunnen dan wel concluderen dat de bijbel een hoax is, gebruikt als instrumenten door diverse conspiracies?
Kan niet. Illuminatie kent zijn bestaansrecht lang nadat de bijbel is geschreven.quote:
Ali doet aan bijbeluitleg idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, Ali doet anders een aardige theologische duit in het zakje
Ja, ik lees zijn stukken ook graag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ali doet aan bijbeluitleg idd.
Ik heb heel veel respect voor Ali Kanibali; zijn waarschuwingen zijn echt steengoed.
Hoe dan ook, de bijbel is eerder geschreven dan het ontstaan van deze organisaties. Wellicht dat zij hun organisatie gedreven lieten gaan door de bijbel (zoals veel sectische bewegingen). De bijbel is in mijn ogen niets meer en minder dan een verhaal beschreven door symbolistische moralen. Net zoiets als de Celestijnse Belofte. Je moet het niet letterlijk opvatten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef allesbeterweter het volgende:
De bronnen die mensen gebruiken wel!
Illuminati betekend de verlichtenden en gaat wel iets verder terug dan het verhaal van de oprichter Adam Weishaupt in Beieren in 1776.
Of de De heilige Iñigo Lopez de Loyola (kasteel Loyola bij Azpeitia, 24 december 1491 - Rome, 31 juli 1556) wat er op Bron Wikipedia staan)
Of de vrijmetselaars oprichting Toen op 24 Juni 1717 in London vier loges de Grand Lodge of England oprichtten, was Anderson niet aanwezig.
De eerste grootloge werd gevormd rond 1631 in Engeland te Londen, waarmee de vrijmetselarij zich organiseerde in de vorm zoals we die vandaag de dag kennen.
Ja er zijn zoveel datums dat nu niemand meer weet hoe en wat!
Gewoon verder zoeken in de dodezee rollen ?
Ja, maar prins Philip is ook in de 90 toch? Dus dat zit er sowieso aan te komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Bankfurt het volgende:
Dit jaar gaat het gebeuren, het gaat beginnen ...
de Illuminati verwijderen van deze planeet.
te beginnen met de Windsors,..
Moet je zien die reptiel van een Prince Philip .... hij kreeg van mij de kerstgroeten (vond die niet leuk
)
http://www.telegraph.co.u(...)ad-heart-attack.html
dan de Rothschilds en de Romanovs, en de rest..
Prince William was afgelopen week bezig de Rothschilds uit te dagen op de Falkland eilanden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar prins Philip is ook in de 90 toch? Dus dat zit er sowieso aan te komen.
En hij heeft toch genoeg opvolgers? En dat hebben de Romanovs en de Rotschilds ook. Reken maar dat die belangen goed behartigd blijven.
Soros, had Mabel Wisse Smit daar niet 'iets' mee? Of werkte ze voor hem?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Bankfurt het volgende:
Rothschild agent: George Soros
reptielen-gajes.
http://www.realjewnews.com/?p=201
Nee, Masons zijn er al sinds het oude Babylon en Egypte.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://www.vaticanassassi(...)select-high-jesuits/
"Masonic Iluminiati: Created and Ruled by the Black Pope and Select High Jesuits"
andersom, Roths controleren Jezuieten.quote:http://www.vaticanassassi(...)of-european-finance/
"Jesuits, not the Rothschilds, Openly Display Complete Control of European Finance"
Waarom doe je zo ?quote:Bankfurt de desinformatie agent is ook weer aanwezig. Hij is al net zo triest als Jesuit-CIA agenten David Icke en Alex Jones.
Op zich niet slecht,quote:http://www.spirituallysmart.com/Jones-CIA.htm
http://www.vaticanassassi(...)r-barry-davis-obama/
"Ex-Jesuit Greg Galluzzo: Chicago Mentor of Jesuit Coadjutor Barry Davis Obama"
Zoiets is moeilijk te bewijzen idd; het is wel redelijk te doen met redeneringen en bewijzen dmv het ongerijmde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Waar blijven die bronnen van jou over de Windsors?
Ik heb er nog geen een gezien.
Dit speelt idd mee; de groepen die jij noemt zijn idd machtig; maar er is nog veel meer; ik was bijvoorbeeld geinteresseerd en benieuwd wat jij weet over politici en multinationals.quote:In Nederland weet ik alleen dat Beatrix een Dame of Malta is, en dat Camiel Eurlings lid is van de Ridderorde van het Heilig Graf van Jeruzalem, wat een hele hoge orde is die onder controle van de jezuïeten staat, net zoals de Orde van Malta. En uiteraard Peter Hans Kolvenbach zelf, die de generaal-overste is geweest bij de jezuïeten.(The Black Pope)
Verder dan dat ben ik nog niet, maar je kan er vanuit gaan dat er veel meer mensen lid zijn van de Orde van Malta of de jezuïeten.
Voor meer info over de historie van de jezuïeten in Nederland:
http://www.vaticanassassi(...)ium-and-netherlands/
ik heb aanwijzingen, maar bewijzen zijn idd moeilijk te presenteren, en het is veel te tijdrovend, bovendien wil ik bronnen discreet houden.quote:Wederom beweer je dat de Rothschild de Jezuiten controleren, maar waar zijn je bewijzen? Ondersteunende bewijzen zijn al voldoende, aangezien niemand toch nooit voor de volle 100% kan bewijzen dat het zo is, ze zullen het zelf immers nooit toegeven. En op papier zullen ze de hiërarchie al helemaal nooit zetten.
Vandaar;
Wat zijn jouw aanwijzingen?
knuppel gooien ? Wat wil je nou eigenlijk zeggen, als het toch worst voor je is ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Om de knuppel in het hoenderhok te gooien: al ZOU deze NWO bestaan en op den duur de macht overnemen, wat is daar problematisch aan voor de gemiddelde burger? Als ik gewoon mijn werk kan blijven doen en mijn hobby's enz kan blijven doen dan zou het me een worst zijn wie of wat aan het hoofd staat.
Tja, dat vereist wel enig huiswerk voor jou, voordat je verder vraagt.quote:Geen troll: ben serieus benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ps: ik zie jullie stellig beweren dat David Icke een illuminati agent is. Waarom? Ik dacht dat hij juist de openbaarheid hierover zoekt?
Pfff laat maar. Ik stel twee bloedserieuze vragen en je neemt niet eens de moeite om er ook maar één te beantwoorden. Hoe bedoel je, iemand doet hard z'n best om nieuwsgierigheid te killenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
knuppel gooien ? Wat wil je nou eigenlijk zeggen, als het toch worst voor je is ?
[..]
Tja, dat vereist wel enig huiswerk voor jou, voordat je verder vraagt.
Zie laatste post van HansPeterKolvenBach; op enkel details na(o.a. bij Secret Doctrine, had ik liever een ander en beter voorbeeld gezien), denk ik er het zelfde over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pfff laat maar. Ik stel twee bloedserieuze vragen en je neemt niet eens de moeite om er ook maar één te beantwoorden. Hoe bedoel je, iemand doet hard z'n best om nieuwsgierigheid te killen
Edit: en ja, de knuppel in het hoenderhok. Ik wil horen waarom dit voor mij slecht zou zijn i.e. Een beetje discussie hierover horen.
En ik maar denken dat bnw informatief hoort te zijn
Dat laatste is zeker mogelijk, en ook heel waarschijnlijk. De Rothschilds hebben de Jezuieten ook als hun "opvoeders" aangesteld voor de ontwikkeling van hun eigen nageslacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:55 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, ik zal vanavond even proberen te reageren op het hele Rothschild gebeuren.
Ik had eerst een hele goede reactie opgeslagen van de man achter the Unhived Mind, die wist precies waar de Rothschild in het verhaal kwamen, maar die ben ik kwijt.
Ik weet wel dat het erop neerkwam dat de Rothschild groot zijn gemaakt door de jezuïeten c.q. het Vaticaan. Ik heb hem even gemaild zal kijken of hij vanavond gereageerd heeft.
De paus en zijn leger Vaticaanridders ofwat?quote:Uiteindelijk willen ze het witte ras totaal van de aarde afvegen, zodat alleen de paus(de aankomende paus na deze wordt 'The laste pope' genoemd, ook wel the Anti-christ Joseph M. McShane) en zijn eliteclubje de enige witten zijn, soort van statussymbool is het dan. De overgebleven latino's en zwarten zullen fungeren als slaven voor de White Power Structure, zoals Eric Jon Phelps van Vatican Assassins het noemt.
David Icke is idd een disinformatie agent;quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
...
Edit: David Icke is een desinformatie agent die erop uit is om de mensen te misleiden, dat hele reptielen/shapeshifters verhaal is totale bullshit. Dat is simpelweg een operatie genaamd Operation Greenstar. Vergelijkbaar met Operation Mockingbird, waar Alex Jones mee bezig is.
Ik heb het gelezen; en ik weet veel meer;quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:00 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Ik heb je ook zien typen dat The Secret Doctrine desinformatie is, maar daar geloof ik al helemaal niets van. Helena Blavatsky was niet lid van geen enkele organisatie gelieerd aan Illuminati/Freemasons/jezuïeten/zionisten.
Wat is jouw aanwijzing dat het desinformatie is?
Ik vermoed namelijk dat je het helemaal niet gelezen hebt.
Natuurlijk heb ik al van Verdeel en Heers gehoord. Net zoals dat er geen eensgezindheid is onder bepaalde bnw-theoriën.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Loppe,
WOI en II ken je denk ik he?
Daar is je antwoord, ze laten het voetjesvolk voor hun vechten. Verdeel en heers, ooit van gehoord?
Zo doen ze dat al jaren, dus nee, niet het leger Vaticaanridders.
Alhoewel ze waarschijnlijk ook een eigen leger hebben, wetende de Souvereine Militaire Hospitaal Orde van Malta.
Is simpel denken slecht dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?
Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
Klopt, Obama is Rothschild-agentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Bankfurt, als je überhaupt wil dat ook maar iemand je gelooft, zal je toch met ondersteunend bewijs moeten komen. De man achter Vatican Assassins doet dat perfect, die laat je zien wie bijv. de mentor is geweest van Obama, dat was aantoonbaar een jezuïet.
idd, en .. ik heb genoeg erover geschreven, bovendien is het vrij eenvoudig terug te vinden.quote:Toon jij eens aan dat de mensen achter Blavatsky Illuminati agenten waren, wie waren het eigenlijk, wat waren hun namen?
En leg die connecties tussen de Theosofische vereniging en de Rozenkruizers enz. eens bloot?
Ik durf wel een gok te doen wat je reactie zal zijn, laat me raden, je wil je bronnen discreet houden.
Je snapt toch wel dat je zo geen enkele geloofwaardigheid hebt.
Alsof die bronnen waar jij doorgaans mee aankomt zo geweldig zijn. Een aantal schimmige en vage sites waarvan JIJ vindt dat het is zoals het daar staat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Eric Phelps een Windsor agent...laat me niet lachen.
En je bent zeker geen google nee, want bronnen heb je niet.
Zoals TS al aangaf, het enige wat jij kan bieden zijn creatieve spreuken en beroep op vertrouwen, niets meer, niets minder.
Veel succes met mensen misleiden.
/ignore
Later mss.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan voeg je toch zelf wat hoogstaand voer voor discussie toe?
Nou zeg, wat onaardigquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:38 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Dus?
Wat is je punt, omdat er geen eensgezindheid is onder de theorieën is het allemaal onzin?
Als je zo simpel denkt, hoor je hier ook niet thuis en doe je er goed aan om hier weg te blijven.
Denk je dat dit iets zou kunnen veranderen aan jouw mening dan?quote:Gelukkig mag ieder mens voor zichzelf bepalen wie hier nou met vage informatie komt, jij komt in ieder geval met geen enkel feit en valt mij alleen maar aan op mijn persoon zonder zelf iets inhoudelijks toe te voegen.
Zo heb je geen Bilderberg-conferenties meer nodig.quote:Gorbatsjov: Poetin heeft langste tijd gehad
[..]
Poetin is er nog steeds op gebrand om een nieuwe presidentstermijn te veroveren. Eveneens donderdag presenteerde hij zijn plannen om de corruptie in het land aan te pakken en deed hij een handreiking naar het zakenleven om een samenwerking te bewerkstelligen voor het formuleren van beleid en het schrijven van wetten.
Ik heb het bekeken. Die personen en families die in die clip worden genoemd hebben allemaal banden met de Illuminati, al dan niet behorend tot de Illuminati (afstammelingslijnen en bovendien veranderen de Illuminati vaak van naam), of het committee van 300.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://blip.tv/the-unhive(...)e-illuminati-3768664
Speciaal voor Bankfurt, die denkt dat de Rothschilds behoren tot de 13 Illuminati bloedlijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |