quote:Moet je bij de nieuwe Humble Bundle nu meer betalen dan het gemiddelde op dit moment of moet je uiteindelijk meer dan het gemiddelde betaald hebben om de extra games te krijgen?
http://www.humblebundle.com/
Dus nu $4.61 of meer betalen om de extra's te krijgenquote:Pay more than the average of $4.60 to get Gratuitous Space Battles and Cave Story+!
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Meer dan het genoemde gemiddelde, dan krijg je de extra games.
Nu helpt het het gemiddelde omhoog halen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.
Dat gaat hier nog wel even duren denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
Heb ik momenteel al volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
die $4,94 meer dan waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef HyperViper het volgende:
Heerlijke bundel, die cent 100% waard.
dat is zo'n 55 eurocent per spelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is mij toch iets te gortig, zulke bedragen.
ze zaten soms al in eerdere bundels en Jamestown moet je natuurlijk gewoon hebbenquote:
Pauperquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
Wat voor een schooier ben je danquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat voor een schooier ben je dan
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
Wat een verdomde oplichting. Ik betaal verdomme goed geld voor deze bundel en wat blijkt? Geen Cave Story. Ouderwets gore zwendelaars zijn het. Ik zal nog eens grof geld overmaken naar een goed doel.
Inderdaad zeg! Mijn $5 was genoeg gisteren om boven het gemiddelde te zitten. Zal nu niet zo heel veel hoger liggen neem ik aan...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?
Ik vrees dat ik met mijn 1 cent niet aan het gemiddelde zit..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?
1 cent, dan maken ze alleen maar verlies...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met mijn 1 cent niet aan het gemiddelde zit..
Jij stelt dus dat ik onterecht klaag? Vreemd, ik betaal toch grof geld voor dat pakket. Mag ik dan kwaliteit verwachten?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef fwokker het volgende:
Zanik dan niet over grof geld en oplichting
De keys voor de extra games staan in aparte keys. Je kunt ze vinden op je unieke Humble Bundle pagina. Je hebt deze pagina als het goed is ontvangen per e-mail, daarin staat de url naar je pagina.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
Wat een verdomde oplichting. Ik betaal verdomme goed geld voor deze bundel en wat blijkt? Geen Cave Story. Ouderwets gore zwendelaars zijn het. Ik zal nog eens grof geld overmaken naar een goed doel.
Ik zal het even kort voor je samenvatten voor het geval je niet aan het trollen bent en dan hou ik erover op.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij stelt dus dat ik onterecht klaag? Vreemd, ik betaal toch grof geld voor dat pakket. Mag ik dan kwaliteit verwachten?
Ja, geen problemenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef SLP_ het volgende:
Heey, kunnen jullie op dit moment wel inloggen op steam?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik zal het even kort voor je samenvatten voor het geval je niet aan het trollen bent en dan hou ik erover op.
1. 1 cent is niet grof geld, het is heel weinig geld.
2. voor 1 cent kun je niet echt kwaliteit verwachten
3. je hebt voor die ene cent heel veel kwaliteit gekregen
4. je bent een idioot want er staat duidelijk uitgelegd dat je meer dan het gemiddelde moet betalen voor cave story en dat andere spel.
Er is hier dus sprake van grof geld noch oplichting.
Fijne dag verder.
Zelfde probleemquote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef fwokker het volgende:
Bij mij zegt hij NO CONNECTION midden onder maar ik kan wel de store zien
Is het ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tales of Monkey Island Complete Editie nu op Steam voor ¤8,25. Lijkt me leuk!
Ja, tegen de zomer komt ie wel, nu de komende maanden The Old Republicquote:
monkey island is briljantquote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Hele Monkey Island serie voor 8.25...argh het is 75% maar gevoelsmatig is het nog net ff te duur.. voor 5 euro bv zou ik het doen
Ik keek er heel erg naar uit, maar recentelijk besloten het niet te doen. Ik ga niet weer per maand betalen voor kill 20 x for 40 y.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, tegen de zomer komt ie wel, nu de komende maanden The Old Republic
ik vind die playtime altijd maar confronterendquote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Marnixos het volgende:
Steam werkt weer redelijk bij mij, alleen hij leest m'n playtime niet meer goedIk heb net 3 uur lang GTA IV Episodes of Liberty City gespeeld maar hij staat nog steeds op hetzelfde aantal playtime... Ach ja, zolang ik maar kan spelen
Ik had hem op een minder legale manier... Nu gekochtquote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hoeveel speeltijd heb jij erin zitten?
idd Beach. Flikker op.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef fwokker het volgende:
Ugh tieft een eind op met dat geschooi.
Dat is ongeveer 50 cent per uur spelplezier, en dat is het spel zeker waard.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef Marnixos het volgende:
Limbo voor 2,50, is dat spel......... tof?
Wel onderhoudend spel, Sanctumquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Moro het volgende:
Wachten tot Sanctum in de aanbieding is volgende week, trouwens wel apart dat je geen bundel op je wishlist kunt zetten, zoals een spel + alle dlc.
Ok, ik ga 'm halen. Ik heb er over het algemeen helemaal niks tegen als een game kort is, dat vind ik eigenlijk best prettig. Gaat om de kwaliteit, niet op de kwantiteit in uren voor mij (alhoewel een combinatie van beiden ook niet mis is)quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 50 cent per uur spelplezier, en dat is het spel zeker waard.
Dat is toch die RTS met die groene mannetjes enzo? Ik had 'm uit de Introversion Humble Bundle, vond er ook geen kut aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef mschol het volgende:
ik heb multiwinia gespeeld, maar snap er eigenlijk maar weinig van, behalve dat je maar gewoon moet aanvallen en punten op de map moet "capturen"?????
Die is al tig keer in de aanbieding geweest, en zal zeker bij de christmas sale wel voorbij komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Moro het volgende:
Wachten tot Sanctum in de aanbieding is volgende week, trouwens wel apart dat je geen bundel op je wishlist kunt zetten, zoals een spel + alle dlc.
Is 't een beetje zoals Dungeon Defenders? Dat spel was namelijk wel awesomequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is al tig keer in de aanbieding geweest, en zal zeker bij de christmas sale wel voorbij komen.
Leuke game in co-op.
Zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Is 't een beetje zoals Dungeon Defenders? Dat spel was namelijk wel awesome
Ik had Sanctum laatst via Pirate Bay, vervolgens speelde ik 'm tien minuten en besloot ik dat ik 'm zou kopen als ie in de aanbieding is.
Ik heb Dungeon Defenders een tijdje gespeeld, het levelingsysteem met talentpoints enzo spreekt me erg aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Berend. het volgende:
Ik vind Sanctum leuker dan Dungeon Defenders. Ook al is Sanctum alleen maar leuk voor 3 dagen
Het leek mij wel aardig maar na de demo geprobeert te hebben heb ik er toch maar van afgezien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik heb Dungeon Defenders een tijdje gespeeld, het levelingsysteem met talentpoints enzo spreekt me erg aan.
Grafisch is het toch niet slecht? De besturing is voor mij gewoon prima. Gameplay is weer een ander verhaal. Ik vind het tof, toch zeker wel 60 uur speeltijd!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Het leek mij wel aardig maar na de demo geprobeert te hebben heb ik er toch maar van afgezien.
Grafisch kon ik er nog wel overheen komen maar de besturing en gameplay waren ook minder.
Ik bedoel ook niet dat het slecht of lelijk is maar niet helemaal mijn smaak. Het leek mij ook een leuk spel maar de demo beviel mij gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Grafisch is het toch niet slecht? De besturing is voor mij gewoon prima. Gameplay is weer een ander verhaal. Ik vind het tof, toch zeker wel 60 uur speeltijd!
Ok, nouja dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het slecht of lelijk is maar niet helemaal mijn smaak. Het leek mij ook een leuk spel maar de demo beviel mij gewoon niet.
Iedere Fallout beter dan Fallout: New Vegas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef FS1986NL het volgende:
Ben maar eens Fallout 3 GOTY downloaden op Steam voor de PC.
Ben wel benieuwd hoe die op de PC speelt, en daarbij het is alweer een jaar geleden dat ik voor het laatst Fallout 3 gespeeld heb.
Ja ik vond Fallout New Vegas ook wel wat hebben hoor, maar bij Fallout 3 is gewoon de sfeer beter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Iedere Fallout beter dan Fallout: New Vegas.
Controllers in RPG'squote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef FS1986NL het volgende:
Wel jammer dat je in Fallout 3 niet kan Quicksaven als je met een controller speelt.
In Skyrim kon ik alsnog gewoon Quicksaven terwijl ik met een controller speel.
Nou ik weet niet hoor, maar in eerste instantie is Skyrim voor de consoles gemaakt en speelt het dus veel beter met een controller. En wat betreft Fallout 3, ja dat vind ik zelf ook gewoon lekkerder spelen alleen ben er wel achter gekomen dat ik een button mis. Normaal als je je wapen uit je inventory wilt gooien, moet je op X drukken op je controller maar die optie is er bij mij helemaal niet.quote:
Ok dankjequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Maandag, is pas honderd keer gezegd
Raakt je pc niet gewoon overhit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:10 schreef FS1986NL het volgende:
Telkens als ik Fallout 3 op de PC speelt loopt hij na een tijdje vast. Al me drivers zijn gewoon up to date en mijn PC kan dit spel zeker weten wel aan
Maandag als in morgen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Maandag, is pas honderd keer gezegd
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dat is wel gek, dat ze het na kerst doen.
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!quote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijn
graag gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
portemonee beschermen heeft weinig zit met CC of paypal in steamquote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!
Vanaf hoelaat?
Ik denk dat peter's reactie spottend wasquote:Op maandag 19 december 2011 00:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.
En dan nog, want op de laatste dag wordt een aantal daily deals herhaald.quote:Op maandag 19 december 2011 07:06 schreef Eenskijken het volgende:
Wacht dus altijd tot het laatste moment als dat kan, tenzij de game al in de daily sale is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op maandag 19 december 2011 07:42 schreef Eenskijken het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat er speciale kerstachievements zijn? Is een soort event schijnbaar.. weet niet hoelang ze er nog zijn, maar voor de achievement liefhebbers onder ons: (gejat van de steam forums:Vorig jaar waren er tijdens de sale ook al speciale achievements.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen er dit jaar ook best wel weer wezen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef fwokker het volgende:
Jep, en de games met kerstachievements worden bijna gegarandeerd een daily deal.
naarmate de jaren verstrijken wordt dat erger en erger denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euroquote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef FS1986NL het volgende:
Ben benieuwd welke games er in de aanbiedingen komen.
Hoop stiekem op:
Fallout New Vegas + alle DLC voor een leuk prijsje.
Portal 2
En nog wel veel meer, maar om dat allemaal hier te zetten hahaha
Ohquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euro
quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Beach het volgende:
Ik heb "Wie gift me wat?" al onder mijn control-v staan.
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetjequote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef mschol het volgende:
* mschol sluit internet af tot einde sale....
dat vinkje is te makkelijk gezet...
Ik hoef maar te klikken en ik heb het alquote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
dan haal ik 1x m'n CC en dan ligt hij voor m'n neus..quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
Joh, zal wel grappig bedoeld zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef igottagun het volgende:
valt me wel op dat user Beach best vaak zit te smeken om gratis games, weet niet of het grappig bedoeld is maar vrij irritant.
Leuke platformer!quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
Hoi, erg tof, maar het is geen daily deal, en wat doen we dan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
En hierom dus de protip: als je zoiets ziet zo snel mogelijk kopen!quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Marnixos het volgende:
Mensen die Dead Island gekocht hebben gisteren zijn genaaid
Edit: Nevermind, er stond net door een bug dat ie 8.50 was.
Of Super Meat Boy voor hoeveel je wilt betalen @ www.humblebundle.comquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspelquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Heeft dus geen grote indruk op me gemaakt dat ik dacht dat het een platformer wasquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspel
Net zoals Limbo ook geen platformer is maar een verhaal.
Super Meat Boy is inderdaad een rasekte platformer.
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef Marnixos het volgende:
Ah shit wat een vette aanbiedingen, en ik had mezelf nog wel voorgenomen om voor een nieuwe videokaart te sparen...
Ik ga ook niks kopen. Ik wacht tot Orcs Must Die! 1 euro wordtquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef CrazyAces het volgende:
Vandaag zit er vrij weinig tussen imo..
Portal games, kijk in je Inventory. 33% extra eraf!quote:Op maandag 19 december 2011 19:15 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.
Zelf wou ik nog Metro 2033 hebben en wat zie ik, dat spel kost nu fakking 2,50 euro![]()
Mijn lijstje wat ik nu zie en wel wilt hebben:
Metro 2033
Portal 2
Portal 1
Fallout New Vegas plus alle DLC
Fallout 3 GOTY
en er komt nog wel meer denk ik wat ik wil hebben.
Pfffffff
Steam doet is raar..quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf is deze, prijzen doen raar
In m'n cart is die 10 eur daarna 40 euroquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef replay11nl het volgende:
Idd, hier staat dat Dead Island 33 eutjes kost
Voor MW3 en Skyrim zou je denk ik nog wel moeten wachten of die überhaupt in de aanbieding komenquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef Marnixos het volgende:
Mijn lijstje:
-Red Orchestra 2
-ArmA II
-Skyrim
-Modern Warfare 3
-Assassin's Creed: Brotherhood (goedkoper dan Revelations)
-Guild Wars pakketje
-PAYDAY: The Heist
-Dragon Age: Origins
-Fallout 3 GOTY
-Command and Conquer: Red Alert 3
Nee van steam zelf met die gift pilequote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dan moet je verplicht mee co-op doen zeker?
Wootquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Nice ik kreeg 33% korting op Steam.quote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Klopt, ik heb ook een couponquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
Nicequote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Solique het volgende:
Niets aan de hand, niets aan de handDie heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
katten zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vet spelquote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef fwokker het volgende:
^ Dead Island is waarschijnlijk een glitch.
En just cause 2 kan ik iedereen aanraden.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Marnixos het volgende:
Kheb 'm binnen, coupon -50% op valve games
Ik bijna, ik heb achteraf wel spijt dat ik niet gewoon zo'n package gekocht heb, omdat dat veel geld gescheeld zou hebben..quote:Op maandag 19 december 2011 19:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb alle games van Valve al....
2 januari, en je kunt ze wel dubbel gebruiken gelukkigquote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef fwokker het volgende:
Haha echt, maar je kan hem niet gebruiken als er al korting op zit? En de sale duurt tot 31 december?
Dat kan wel ff duren. Ook een paar keer gehadquote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
quote:
quote:Valid between Jan 2 and March 31, and not valid for games released after Jan 2.
Optimistquote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]Episode 3 komt pas in 2014....
Maar dan is de wereld al vergaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]Episode 3 komt pas in 2014....
Wat bedoelen ze met coal?quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef fwokker het volgende:
Dit was ook nog niet gepost volgens mij:
[ afbeelding ]
1151 winnaars is al een stuk beter dan die 12 van thanksgiving. Niet dat ik er coal voor ga bewaren maar alle games op steam is wel stoer
Kan je krijgen ipv een spel/coupon als je pech hebt. 7 coal kan je inwisselen voor 1 spel.quote:
Ik heb niet eens wat gekregenquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Marnixos het volgende:
"Steam (1)
Looking for a specific item?
You currently have 0 items in your Steam inventory."
Kut trolls!
Mag ik hem ?quote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Marnixos het volgende:
Kun je die items eigenlijk traden? Anders geef ik mijn 50% off op Valve games couponnetje wel weg.
Idem...quote:Op maandag 19 december 2011 19:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb alle games van Valve al....
no. fucking. WAY!!! OMFGquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
MIJN INVENTORY. WAT EEN GEWELDIGE BUG!!
Eventjes de hele Valve Pack voor niks
[ afbeelding ]
Huh, Steam in het Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Nee ik vind het ook vaag.quote:
ik keek serieus een halve seconde naar mn toetsenbordquote:Op maandag 19 december 2011 20:20 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Als je op F14 drukt krijg je die packages gratis.
hhiihihihihhi trollolollo xdxddxxdxdXDquote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik keek serieus een halve seconde naar mn toetsenbord
Heb ik toch niet. Heeft iemand nog een braid key of van die humble indie bundel?quote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Om gifts vragen is slecht voor je street credibility.
Heb je niet de valve pack als gift gekregen ofzo? Zou wel een extreme bug zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heb ik toch niet. Heeft iemand nog een braid key of van die humble indie bundel?
Net toen de website het nog deed was het 33% coupon.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Heb je niet de valve pack als gift gekregen ofzo? Zou wel een extreme bug zijn.
Kapitalist!quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
dit, laten we beginnen met Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopenquote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.
That's a firstquote:
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan jequote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopen
Is al 75% offquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef fwokker het volgende:
Braid wordt vast nog wel een daily deal voor 2,50 ofzo.
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
That's a first(laat de FOK!'ers in POL het maar niet horen, die lachen je faliekant uit)
Laat ik het anders stellen: als ik geen geld heb voor iets dat in de categorie 'luxe' valt, koop ik het niet en ga ik er ZEKER niet om bedelen.
V.
Oke dan betaal ik achterafquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan je
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietquote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die -33% Valve Games wil? Heb ze allemaal toch al
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.quote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.
Mhm ok. Achjahquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietKan aan Steamverbinding liggen, of hij is untradable.
laat mij erbuitenquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
Pics van Beachquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
Ik heb Portal 2 voor de volle mep gekocht, 50 euro geloof ik. Blijkbaar vond jij P2 op het moment 12 euro waard (en dat is ie zeker), dus maak jezelf niet gek.quote:Op maandag 19 december 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, ik had portal 2 tijdens de autumn sale voor 12 euro nogwat gekocht.. nu is ie zowat de helft.. FUUUUUU!
Holy shitquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
Het was geen bug trouwens:
Holiday Sale 2011 Gift: Valve Complete 2011 Pack
HATERS GONNA HATE
Neuh, het is je gegundquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
HATERS GONNA HATE
True.. en het is de game zeker waard. maar het blijft een 'aw' gevoel nadat je die mooiere prijs ziet.quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb Portal 2 voor de volle mep gekocht, 50 euro geloof ik. Blijkbaar vond jij P2 op het moment 12 euro waard (en dat is ie zeker), dus maak jezelf niet gek.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrr kut Steam![]()
kan me ook niet voorstellen dat de daily deal 30 euro is.. veel te duur man. voor 10 wil ik m ook welquote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het enige wat ik wil is Dead Island voor 10 euro
Ik heb hem voor 10 euro gezien dan zal ik hem ook voor 10 euro kopen
Heb ik ookquote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Steam(1)
You currently have 0 items in your Steam inventory.
Fuck you
0/1 items ook echt. Weer een programmeer wonder bezig geweest zegquote:
0 items, is gewoon goed hoor..quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
0/1 items ook echt. Weer een programmeer wonder bezig geweest zeg
check post boven, op tab staat dat ik 1 item heb maar in het vak staat dat ik niets heb.quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
0 items, is gewoon goed hoor..
Waarom kreeg je datquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
HATERS GONNA HATE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |