monkey island is briljantquote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Hele Monkey Island serie voor 8.25...argh het is 75% maar gevoelsmatig is het nog net ff te duur.. voor 5 euro bv zou ik het doen
Ik keek er heel erg naar uit, maar recentelijk besloten het niet te doen. Ik ga niet weer per maand betalen voor kill 20 x for 40 y.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, tegen de zomer komt ie wel, nu de komende maanden The Old Republic
ik vind die playtime altijd maar confronterendquote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Marnixos het volgende:
Steam werkt weer redelijk bij mij, alleen hij leest m'n playtime niet meer goedIk heb net 3 uur lang GTA IV Episodes of Liberty City gespeeld maar hij staat nog steeds op hetzelfde aantal playtime... Ach ja, zolang ik maar kan spelen
Ik had hem op een minder legale manier... Nu gekochtquote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hoeveel speeltijd heb jij erin zitten?
idd Beach. Flikker op.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef fwokker het volgende:
Ugh tieft een eind op met dat geschooi.
Dat is ongeveer 50 cent per uur spelplezier, en dat is het spel zeker waard.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:14 schreef Marnixos het volgende:
Limbo voor 2,50, is dat spel......... tof?
Wel onderhoudend spel, Sanctumquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Moro het volgende:
Wachten tot Sanctum in de aanbieding is volgende week, trouwens wel apart dat je geen bundel op je wishlist kunt zetten, zoals een spel + alle dlc.
Ok, ik ga 'm halen. Ik heb er over het algemeen helemaal niks tegen als een game kort is, dat vind ik eigenlijk best prettig. Gaat om de kwaliteit, niet op de kwantiteit in uren voor mij (alhoewel een combinatie van beiden ook niet mis is)quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 50 cent per uur spelplezier, en dat is het spel zeker waard.
Dat is toch die RTS met die groene mannetjes enzo? Ik had 'm uit de Introversion Humble Bundle, vond er ook geen kut aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef mschol het volgende:
ik heb multiwinia gespeeld, maar snap er eigenlijk maar weinig van, behalve dat je maar gewoon moet aanvallen en punten op de map moet "capturen"?????
Die is al tig keer in de aanbieding geweest, en zal zeker bij de christmas sale wel voorbij komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Moro het volgende:
Wachten tot Sanctum in de aanbieding is volgende week, trouwens wel apart dat je geen bundel op je wishlist kunt zetten, zoals een spel + alle dlc.
Is 't een beetje zoals Dungeon Defenders? Dat spel was namelijk wel awesomequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is al tig keer in de aanbieding geweest, en zal zeker bij de christmas sale wel voorbij komen.
Leuke game in co-op.
Zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Is 't een beetje zoals Dungeon Defenders? Dat spel was namelijk wel awesome
Ik had Sanctum laatst via Pirate Bay, vervolgens speelde ik 'm tien minuten en besloot ik dat ik 'm zou kopen als ie in de aanbieding is.
Ik heb Dungeon Defenders een tijdje gespeeld, het levelingsysteem met talentpoints enzo spreekt me erg aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:40 schreef Berend. het volgende:
Ik vind Sanctum leuker dan Dungeon Defenders. Ook al is Sanctum alleen maar leuk voor 3 dagen
Het leek mij wel aardig maar na de demo geprobeert te hebben heb ik er toch maar van afgezien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik heb Dungeon Defenders een tijdje gespeeld, het levelingsysteem met talentpoints enzo spreekt me erg aan.
Grafisch is het toch niet slecht? De besturing is voor mij gewoon prima. Gameplay is weer een ander verhaal. Ik vind het tof, toch zeker wel 60 uur speeltijd!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Het leek mij wel aardig maar na de demo geprobeert te hebben heb ik er toch maar van afgezien.
Grafisch kon ik er nog wel overheen komen maar de besturing en gameplay waren ook minder.
Ik bedoel ook niet dat het slecht of lelijk is maar niet helemaal mijn smaak. Het leek mij ook een leuk spel maar de demo beviel mij gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Grafisch is het toch niet slecht? De besturing is voor mij gewoon prima. Gameplay is weer een ander verhaal. Ik vind het tof, toch zeker wel 60 uur speeltijd!
Ok, nouja dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het slecht of lelijk is maar niet helemaal mijn smaak. Het leek mij ook een leuk spel maar de demo beviel mij gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |