quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Marnixos het volgende:
Kheb 'm binnen, coupon -50% op valve games
Ik bijna, ik heb achteraf wel spijt dat ik niet gewoon zo'n package gekocht heb, omdat dat veel geld gescheeld zou hebben..quote:Op maandag 19 december 2011 19:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb alle games van Valve al....
2 januari, en je kunt ze wel dubbel gebruiken gelukkigquote:Op maandag 19 december 2011 19:51 schreef fwokker het volgende:
Haha echt, maar je kan hem niet gebruiken als er al korting op zit? En de sale duurt tot 31 december?
Dat kan wel ff duren. Ook een paar keer gehadquote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
quote:
quote:Valid between Jan 2 and March 31, and not valid for games released after Jan 2.
Optimistquote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]Episode 3 komt pas in 2014....
Maar dan is de wereld al vergaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]Episode 3 komt pas in 2014....
Wat bedoelen ze met coal?quote:Op maandag 19 december 2011 19:58 schreef fwokker het volgende:
Dit was ook nog niet gepost volgens mij:
[ afbeelding ]
1151 winnaars is al een stuk beter dan die 12 van thanksgiving. Niet dat ik er coal voor ga bewaren maar alle games op steam is wel stoer
Kan je krijgen ipv een spel/coupon als je pech hebt. 7 coal kan je inwisselen voor 1 spel.quote:
Ik heb niet eens wat gekregenquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Marnixos het volgende:
"Steam (1)
Looking for a specific item?
You currently have 0 items in your Steam inventory."
Kut trolls!
Mag ik hem ?quote:Op maandag 19 december 2011 20:09 schreef Marnixos het volgende:
Kun je die items eigenlijk traden? Anders geef ik mijn 50% off op Valve games couponnetje wel weg.
Idem...quote:Op maandag 19 december 2011 19:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]heb alle games van Valve al....
no. fucking. WAY!!! OMFGquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
MIJN INVENTORY. WAT EEN GEWELDIGE BUG!!
Eventjes de hele Valve Pack voor niks
[ afbeelding ]
Huh, Steam in het Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Nee ik vind het ook vaag.quote:
ik keek serieus een halve seconde naar mn toetsenbordquote:Op maandag 19 december 2011 20:20 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Als je op F14 drukt krijg je die packages gratis.
hhiihihihihhi trollolollo xdxddxxdxdXDquote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik keek serieus een halve seconde naar mn toetsenbord
Heb ik toch niet. Heeft iemand nog een braid key of van die humble indie bundel?quote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Om gifts vragen is slecht voor je street credibility.
Heb je niet de valve pack als gift gekregen ofzo? Zou wel een extreme bug zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heb ik toch niet. Heeft iemand nog een braid key of van die humble indie bundel?
Net toen de website het nog deed was het 33% coupon.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Heb je niet de valve pack als gift gekregen ofzo? Zou wel een extreme bug zijn.
Kapitalist!quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
dit, laten we beginnen met Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopenquote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.
That's a firstquote:
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan jequote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopen
Is al 75% offquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef fwokker het volgende:
Braid wordt vast nog wel een daily deal voor 2,50 ofzo.
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
That's a first(laat de FOK!'ers in POL het maar niet horen, die lachen je faliekant uit)
Laat ik het anders stellen: als ik geen geld heb voor iets dat in de categorie 'luxe' valt, koop ik het niet en ga ik er ZEKER niet om bedelen.
V.
Oke dan betaal ik achterafquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan je
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietquote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die -33% Valve Games wil? Heb ze allemaal toch al
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.quote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.
Mhm ok. Achjahquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietKan aan Steamverbinding liggen, of hij is untradable.
laat mij erbuitenquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
Pics van Beachquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
Ik heb Portal 2 voor de volle mep gekocht, 50 euro geloof ik. Blijkbaar vond jij P2 op het moment 12 euro waard (en dat is ie zeker), dus maak jezelf niet gek.quote:Op maandag 19 december 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, ik had portal 2 tijdens de autumn sale voor 12 euro nogwat gekocht.. nu is ie zowat de helft.. FUUUUUU!
Holy shitquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
Het was geen bug trouwens:
Holiday Sale 2011 Gift: Valve Complete 2011 Pack
HATERS GONNA HATE
Neuh, het is je gegundquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
HATERS GONNA HATE
True.. en het is de game zeker waard. maar het blijft een 'aw' gevoel nadat je die mooiere prijs ziet.quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb Portal 2 voor de volle mep gekocht, 50 euro geloof ik. Blijkbaar vond jij P2 op het moment 12 euro waard (en dat is ie zeker), dus maak jezelf niet gek.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrr kut Steam![]()
kan me ook niet voorstellen dat de daily deal 30 euro is.. veel te duur man. voor 10 wil ik m ook welquote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het enige wat ik wil is Dead Island voor 10 euro
Ik heb hem voor 10 euro gezien dan zal ik hem ook voor 10 euro kopen
Heb ik ookquote:Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Steam(1)
You currently have 0 items in your Steam inventory.
Fuck you
0/1 items ook echt. Weer een programmeer wonder bezig geweest zegquote:
0 items, is gewoon goed hoor..quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
0/1 items ook echt. Weer een programmeer wonder bezig geweest zeg
check post boven, op tab staat dat ik 1 item heb maar in het vak staat dat ik niets heb.quote:Op maandag 19 december 2011 20:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
0 items, is gewoon goed hoor..
Waarom kreeg je datquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rivalo het volgende:
HATERS GONNA HATE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |