Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Heb ik toch niet. Heeft iemand nog een braid key of van die humble indie bundel?
Net toen de website het nog deed was het 33% coupon.quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Heb je niet de valve pack als gift gekregen ofzo? Zou wel een extreme bug zijn.
Kapitalist!quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
dit, laten we beginnen met Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Verbal het volgende:
Ik zou graag zien dat de bedelaars een topic-ban krijgen...
Als je geen geld hebt, ga je werken om het te verdienen.
V.
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopenquote:Op maandag 19 december 2011 20:25 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Gast, die Humble Indie Bundles heb je al van 1 cent.
That's a firstquote:
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan jequote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ik bedoel de humble indie bundle 2 die kun je niet meer kopen
Is al 75% offquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef fwokker het volgende:
Braid wordt vast nog wel een daily deal voor 2,50 ofzo.
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.quote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
That's a first(laat de FOK!'ers in POL het maar niet horen, die lachen je faliekant uit)
Laat ik het anders stellen: als ik geen geld heb voor iets dat in de categorie 'luxe' valt, koop ik het niet en ga ik er ZEKER niet om bedelen.
V.
Oke dan betaal ik achterafquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Voor 50 euro gift ik 'm graag aan je
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietquote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef CrazyAces het volgende:
Iemand die -33% Valve Games wil? Heb ze allemaal toch al
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.quote:Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Beter!Niet iedereen kan het opbrengen om te werken zoals verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten als Beach.
Mhm ok. Achjahquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik probeerde net ook zo'n -50% te geven aan iemand, maar het werkte nietKan aan Steamverbinding liggen, of hij is untradable.
laat mij erbuitenquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
Pics van Beachquote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Beach aan mij op geloofwaardige wijze aantoont geestelijk dan wel lichamelijk gehandicapt te zijn en daardoor niet te kunnen werken, gift ik hem of haar zonder problemen voor 20 euro aan games.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |