In m'n cart is die 10 eur daarna 40 euroquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef replay11nl het volgende:
Idd, hier staat dat Dead Island 33 eutjes kost
Voor MW3 en Skyrim zou je denk ik nog wel moeten wachten of die überhaupt in de aanbieding komenquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef Marnixos het volgende:
Mijn lijstje:
-Red Orchestra 2
-ArmA II
-Skyrim
-Modern Warfare 3
-Assassin's Creed: Brotherhood (goedkoper dan Revelations)
-Guild Wars pakketje
-PAYDAY: The Heist
-Dragon Age: Origins
-Fallout 3 GOTY
-Command and Conquer: Red Alert 3
Nee van steam zelf met die gift pilequote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dan moet je verplicht mee co-op doen zeker?
Wootquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Nice ik kreeg 33% korting op Steam.quote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Klopt, ik heb ook een couponquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
Nicequote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Solique het volgende:
Niets aan de hand, niets aan de handDie heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
katten zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vet spelquote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef fwokker het volgende:
^ Dead Island is waarschijnlijk een glitch.
En just cause 2 kan ik iedereen aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |