Raakt je pc niet gewoon overhit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:10 schreef FS1986NL het volgende:
Telkens als ik Fallout 3 op de PC speelt loopt hij na een tijdje vast. Al me drivers zijn gewoon up to date en mijn PC kan dit spel zeker weten wel aan
Maandag als in morgen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Maandag, is pas honderd keer gezegd
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dat is wel gek, dat ze het na kerst doen.
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!quote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijn
graag gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
portemonee beschermen heeft weinig zit met CC of paypal in steamquote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!
Vanaf hoelaat?
Ik denk dat peter's reactie spottend wasquote:Op maandag 19 december 2011 00:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.
En dan nog, want op de laatste dag wordt een aantal daily deals herhaald.quote:Op maandag 19 december 2011 07:06 schreef Eenskijken het volgende:
Wacht dus altijd tot het laatste moment als dat kan, tenzij de game al in de daily sale is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op maandag 19 december 2011 07:42 schreef Eenskijken het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat er speciale kerstachievements zijn? Is een soort event schijnbaar.. weet niet hoelang ze er nog zijn, maar voor de achievement liefhebbers onder ons: (gejat van de steam forums:Vorig jaar waren er tijdens de sale ook al speciale achievements.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen er dit jaar ook best wel weer wezen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef fwokker het volgende:
Jep, en de games met kerstachievements worden bijna gegarandeerd een daily deal.
naarmate de jaren verstrijken wordt dat erger en erger denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euroquote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef FS1986NL het volgende:
Ben benieuwd welke games er in de aanbiedingen komen.
Hoop stiekem op:
Fallout New Vegas + alle DLC voor een leuk prijsje.
Portal 2
En nog wel veel meer, maar om dat allemaal hier te zetten hahaha
Ohquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euro
quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Beach het volgende:
Ik heb "Wie gift me wat?" al onder mijn control-v staan.
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetjequote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef mschol het volgende:
* mschol sluit internet af tot einde sale....
dat vinkje is te makkelijk gezet...
Ik hoef maar te klikken en ik heb het alquote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
dan haal ik 1x m'n CC en dan ligt hij voor m'n neus..quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
Joh, zal wel grappig bedoeld zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef igottagun het volgende:
valt me wel op dat user Beach best vaak zit te smeken om gratis games, weet niet of het grappig bedoeld is maar vrij irritant.
Leuke platformer!quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
Hoi, erg tof, maar het is geen daily deal, en wat doen we dan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
En hierom dus de protip: als je zoiets ziet zo snel mogelijk kopen!quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Marnixos het volgende:
Mensen die Dead Island gekocht hebben gisteren zijn genaaid
Edit: Nevermind, er stond net door een bug dat ie 8.50 was.
Of Super Meat Boy voor hoeveel je wilt betalen @ www.humblebundle.comquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspelquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Heeft dus geen grote indruk op me gemaakt dat ik dacht dat het een platformer wasquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspel
Net zoals Limbo ook geen platformer is maar een verhaal.
Super Meat Boy is inderdaad een rasekte platformer.
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef Marnixos het volgende:
Ah shit wat een vette aanbiedingen, en ik had mezelf nog wel voorgenomen om voor een nieuwe videokaart te sparen...
Ik ga ook niks kopen. Ik wacht tot Orcs Must Die! 1 euro wordtquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef CrazyAces het volgende:
Vandaag zit er vrij weinig tussen imo..
Portal games, kijk in je Inventory. 33% extra eraf!quote:Op maandag 19 december 2011 19:15 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.
Zelf wou ik nog Metro 2033 hebben en wat zie ik, dat spel kost nu fakking 2,50 euro![]()
Mijn lijstje wat ik nu zie en wel wilt hebben:
Metro 2033
Portal 2
Portal 1
Fallout New Vegas plus alle DLC
Fallout 3 GOTY
en er komt nog wel meer denk ik wat ik wil hebben.
Pfffffff
Steam doet is raar..quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf is deze, prijzen doen raar
In m'n cart is die 10 eur daarna 40 euroquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef replay11nl het volgende:
Idd, hier staat dat Dead Island 33 eutjes kost
Voor MW3 en Skyrim zou je denk ik nog wel moeten wachten of die überhaupt in de aanbieding komenquote:Op maandag 19 december 2011 19:21 schreef Marnixos het volgende:
Mijn lijstje:
-Red Orchestra 2
-ArmA II
-Skyrim
-Modern Warfare 3
-Assassin's Creed: Brotherhood (goedkoper dan Revelations)
-Guild Wars pakketje
-PAYDAY: The Heist
-Dragon Age: Origins
-Fallout 3 GOTY
-Command and Conquer: Red Alert 3
Nee van steam zelf met die gift pilequote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dan moet je verplicht mee co-op doen zeker?
Wootquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Nice ik kreeg 33% korting op Steam.quote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Nee van steam zelf met die gift pile![]()
![]()
Klopt, ik heb ook een couponquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
Nicequote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef fwokker het volgende:
De meeste mensen krijgen als gift een coupon van zoveel % korting op valve titels. Ik heb echt dik geluk gehad volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Solique het volgende:
Niets aan de hand, niets aan de handDie heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
katten zijn lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vet spelquote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef fwokker het volgende:
^ Dead Island is waarschijnlijk een glitch.
En just cause 2 kan ik iedereen aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |