Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:35 schreef fwokker het volgende:
Jep, en de games met kerstachievements worden bijna gegarandeerd een daily deal.
naarmate de jaren verstrijken wordt dat erger en erger denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Helaas erg veel games die al in vorige sales aan bod zijn gekomen.
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euroquote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef FS1986NL het volgende:
Ben benieuwd welke games er in de aanbiedingen komen.
Hoop stiekem op:
Fallout New Vegas + alle DLC voor een leuk prijsje.
Portal 2
En nog wel veel meer, maar om dat allemaal hier te zetten hahaha
Ohquote:Op maandag 19 december 2011 16:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Fallout New Vegas was laatst in de aanbieding voor 5 euro's en Portal 2 komt ook sowieso voor ongv. 10/15 euro
quote:Op maandag 19 december 2011 17:10 schreef Beach het volgende:
Ik heb "Wie gift me wat?" al onder mijn control-v staan.
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetjequote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef mschol het volgende:
* mschol sluit internet af tot einde sale....
dat vinkje is te makkelijk gezet...
Ik hoef maar te klikken en ik heb het alquote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
dan haal ik 1x m'n CC en dan ligt hij voor m'n neus..quote:Op maandag 19 december 2011 18:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om die reden koppel ik mijn Paypal en/of CC niet aan Steam. Met ideal moet je tenminste je bankpas nog tevoorschijn halen. Helpt nog een beetje
Joh, zal wel grappig bedoeld zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 18:24 schreef igottagun het volgende:
valt me wel op dat user Beach best vaak zit te smeken om gratis games, weet niet of het grappig bedoeld is maar vrij irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |