Iedere Fallout beter dan Fallout: New Vegas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef FS1986NL het volgende:
Ben maar eens Fallout 3 GOTY downloaden op Steam voor de PC.
Ben wel benieuwd hoe die op de PC speelt, en daarbij het is alweer een jaar geleden dat ik voor het laatst Fallout 3 gespeeld heb.
Ja ik vond Fallout New Vegas ook wel wat hebben hoor, maar bij Fallout 3 is gewoon de sfeer beter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Iedere Fallout beter dan Fallout: New Vegas.
Controllers in RPG'squote:Op vrijdag 16 december 2011 23:39 schreef FS1986NL het volgende:
Wel jammer dat je in Fallout 3 niet kan Quicksaven als je met een controller speelt.
In Skyrim kon ik alsnog gewoon Quicksaven terwijl ik met een controller speel.
Nou ik weet niet hoor, maar in eerste instantie is Skyrim voor de consoles gemaakt en speelt het dus veel beter met een controller. En wat betreft Fallout 3, ja dat vind ik zelf ook gewoon lekkerder spelen alleen ben er wel achter gekomen dat ik een button mis. Normaal als je je wapen uit je inventory wilt gooien, moet je op X drukken op je controller maar die optie is er bij mij helemaal niet.quote:
Ok dankjequote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Maandag, is pas honderd keer gezegd
Raakt je pc niet gewoon overhit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:10 schreef FS1986NL het volgende:
Telkens als ik Fallout 3 op de PC speelt loopt hij na een tijdje vast. Al me drivers zijn gewoon up to date en mijn PC kan dit spel zeker weten wel aan
Maandag als in morgen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:10 schreef Eenskijken het volgende:
Maandag, is pas honderd keer gezegd
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:52 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dat is wel gek, dat ze het na kerst doen.
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!quote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dan ook hernoemd naar after-holiday sales, schijnt beter te zijn
graag gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dank dat je zo behulpzaam en eerlijk bent!
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
portemonee beschermen heeft weinig zit met CC of paypal in steamquote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef Gamer_V het volgende:
Bescherm je portemonnee, de kerstsale begint morgen D:
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Echt?! En zijn dat dan meerdere deals per dag, een per dag of een hele week dezelfde deals?!
Vanaf hoelaat?
Ik denk dat peter's reactie spottend wasquote:Op maandag 19 december 2011 00:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vermoed meerdere deals per dag, net zoals de andere grote sales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |