quote:Moet je bij de nieuwe Humble Bundle nu meer betalen dan het gemiddelde op dit moment of moet je uiteindelijk meer dan het gemiddelde betaald hebben om de extra games te krijgen?
http://www.humblebundle.com/
Dus nu $4.61 of meer betalen om de extra's te krijgenquote:Pay more than the average of $4.60 to get Gratuitous Space Battles and Cave Story+!
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Meer dan het genoemde gemiddelde, dan krijg je de extra games.
Nu helpt het het gemiddelde omhoog halen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.
Dat gaat hier nog wel even duren denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
Heb ik momenteel al volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
die $4,94 meer dan waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef HyperViper het volgende:
Heerlijke bundel, die cent 100% waard.
dat is zo'n 55 eurocent per spelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is mij toch iets te gortig, zulke bedragen.
ze zaten soms al in eerdere bundels en Jamestown moet je natuurlijk gewoon hebbenquote:
Pauperquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
Wat voor een schooier ben je danquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |