quote:Moet je bij de nieuwe Humble Bundle nu meer betalen dan het gemiddelde op dit moment of moet je uiteindelijk meer dan het gemiddelde betaald hebben om de extra games te krijgen?
http://www.humblebundle.com/
Dus nu $4.61 of meer betalen om de extra's te krijgenquote:Pay more than the average of $4.60 to get Gratuitous Space Battles and Cave Story+!
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Meer dan het genoemde gemiddelde, dan krijg je de extra games.
Nu helpt het het gemiddelde omhoog halen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk, bij voorgaande bundles had je altijd eerst een paar dagen waarin je gewoon kon betalen wat je wilde, daarna kreeg je extra games als je al betaald had of boven t gemiddelde zat.
Dat gaat hier nog wel even duren denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
Heb ik momenteel al volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
HumblebundleNog ff en ik heb meer indie games, dan retail games in mijn steam library.
die $4,94 meer dan waardquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef HyperViper het volgende:
Heerlijke bundel, die cent 100% waard.
dat is zo'n 55 eurocent per spelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is mij toch iets te gortig, zulke bedragen.
ze zaten soms al in eerdere bundels en Jamestown moet je natuurlijk gewoon hebbenquote:
Pauperquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
Wat voor een schooier ben je danquote:Op woensdag 14 december 2011 03:37 schreef Beach het volgende:
wie gift me zon bundeltje kan momenteel niet eens die 1cent missen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat voor een schooier ben je dan
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
Wat een verdomde oplichting. Ik betaal verdomme goed geld voor deze bundel en wat blijkt? Geen Cave Story. Ouderwets gore zwendelaars zijn het. Ik zal nog eens grof geld overmaken naar een goed doel.
Inderdaad zeg! Mijn $5 was genoeg gisteren om boven het gemiddelde te zitten. Zal nu niet zo heel veel hoger liggen neem ik aan...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?
Ik vrees dat ik met mijn 1 cent niet aan het gemiddelde zit..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Grof geld zal het niet zijn als je onder het gemiddelde zat. Als je dat wel hebt betaald moet je even contact opnemen. De extra games hebben wel een aparte key he?
1 cent, dan maken ze alleen maar verlies...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met mijn 1 cent niet aan het gemiddelde zit..
Jij stelt dus dat ik onterecht klaag? Vreemd, ik betaal toch grof geld voor dat pakket. Mag ik dan kwaliteit verwachten?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef fwokker het volgende:
Zanik dan niet over grof geld en oplichting
De keys voor de extra games staan in aparte keys. Je kunt ze vinden op je unieke Humble Bundle pagina. Je hebt deze pagina als het goed is ontvangen per e-mail, daarin staat de url naar je pagina.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:40 schreef HyperViper het volgende:
Wat een verdomde oplichting. Ik betaal verdomme goed geld voor deze bundel en wat blijkt? Geen Cave Story. Ouderwets gore zwendelaars zijn het. Ik zal nog eens grof geld overmaken naar een goed doel.
Ik zal het even kort voor je samenvatten voor het geval je niet aan het trollen bent en dan hou ik erover op.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij stelt dus dat ik onterecht klaag? Vreemd, ik betaal toch grof geld voor dat pakket. Mag ik dan kwaliteit verwachten?
Ja, geen problemenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef SLP_ het volgende:
Heey, kunnen jullie op dit moment wel inloggen op steam?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik zal het even kort voor je samenvatten voor het geval je niet aan het trollen bent en dan hou ik erover op.
1. 1 cent is niet grof geld, het is heel weinig geld.
2. voor 1 cent kun je niet echt kwaliteit verwachten
3. je hebt voor die ene cent heel veel kwaliteit gekregen
4. je bent een idioot want er staat duidelijk uitgelegd dat je meer dan het gemiddelde moet betalen voor cave story en dat andere spel.
Er is hier dus sprake van grof geld noch oplichting.
Fijne dag verder.
Zelfde probleemquote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef fwokker het volgende:
Bij mij zegt hij NO CONNECTION midden onder maar ik kan wel de store zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |