Laat ik voorop stellen dat ik het mijn ouders ook gun, compleet. Ik mag er alleen van mee genieten, nu al. En ze krijgen het echt niet op. Ze zullen het proberen, maar gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader is met pensioen, huis is afbetaald, man heeft bakken met geld, gun het hem van harte.
I know, en dat weet hij ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik het mijn ouders ook gun, compleet. Ik mag er alleen van mee genieten, nu al. En ze krijgen het echt niet op. Ze zullen het proberen, maar gaat ze niet lukken.
nee, ben ik een vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Had ik al verteld dat je je iPhone 4s of 4 niet moet laten vallen?
Word je oud? Vergeet je dingen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop dat ik oud word.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je oud? Vergeet je dingen?
eerst de oude godt opmakenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste restje moet je gewoon doorspoelen in de wc
Rioolvervuilingquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet binnen maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Chemokar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal wel lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou Ripley, succes dan met het reden in de zich snel verhardende wereld.
Ligt eraan waarop en met of zonder hoesje/bescherming.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Mits functioneel en je bereid bent eventuele consequenties te aanvaarden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal wel lukken
Ik heb advies nodig: ik heb dus een uitnodiging om te komen praten van een ander bedrijf. 22 december heb ik mijn funct. gesprek hier. Zouden jullie het andere aanbod dan noemen?
Bij mijn vorige baan heb ik het wel genoemd en kreeg toen een betere functie en meer geld. Heb er daarna nog 2 jaar met plezier gewerkt. Maar vraag me inderdaad af hoe jullie er over denken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Zolang je het niet verplicht bent, zal ik het niet noemen. Als het niet lukt heb je een scheve werkverhouding gecreeerd.
Mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het vrij risicovol. Het kan goed gaan, dat je zo'n aanbod krijgt ja. Maar vaak worden mensen ook rancuneus in dat soort gevallen. Vrij kut als je de nieuwe baan niet krijgt.
En waar zit die sprookjeswereld die je omschrijft, waar managers zo goed zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Als je mensen als rancuneus inschat in dat soort situaties heb je toch echt de verkeerde mensen om je heen. Het doel van een manager/directeur moet zijn om de ideale werkomgeving te creeeren voor zijn of haar werknemers.
Hier hoort ook een stukje beloning en erkenning bij. Als je een gewaarderde werknemer bent en als manager krijg je zo soort een signaal zou dat een trigger moeten zijn om met de werknemer in gesprek te gaan. Want die geeft dat aan met een reden. Dat er een stukje erkenning of beloning te kort is in zijn of haar beleving. Als je er van overtuigd bent dat de werknemer naar kunnen een beloning krijgt dan kan je dat ook duidelijk maken zonder rancune.
Ik snap dat het niet altijd heel makkelijk is maar wel iets waar je naar moet kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waar zit die sprookjeswereld die je omschrijft, waar managers zo goed zijn?
Ik snap dat dat het doel moet zijn van een manager/directeur, maar dat hoeft in de praktijk lang niet altijd zo te zijn. Als voorbeeld de baas van Missb.
Vooral dat laatste is key in dit geval.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet altijd heel makkelijk is maar wel iets waar je naar moet kijken.
Ik heb wel zo een directeur. Directeuren zelfs.
En dat werkt echt 100.000 keer prettiger. Ik denk in te schatten dat Rip ook een prettige baas heeft overigens omdat je het vaker ziet bij kleinere ondernemingen die er nog zicht op hebben.
Hoeveel is een vast contract waard met een half maandsalaris per gewerkt jaar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Puur objectief bekeken, midden in de "crisis" een vast contract inruilen voor proeftijd? Mij niet gezien.
Is leuk als je oud bent.. maar als zo'n guppie als ik mag het soms wel eens wat sneller gaanquote:
Voor mij persoonlijk gaat de tijd vrij rap vandaag!quote:
Voor iemand anders persoonlijk kan ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk gaat de tijd vrij rap vandaag!
neequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor iemand anders persoonlijk kan ook niet.
Mijn manager doet al moeilijk als ik mijn verlofdagen niet opneem:quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen, zonder de manager in kwestie te kennen, zou ik zeggen: zeg het niet. Better safe then sorry.
WTF is dat voor een vraag?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef MNR het volgende:
[i]Deel je die leuke plannen met mij dan kan ik daarover rapporteren?
Neej. Leg maar uit. Voor wat mij betreft, kan hij de spreekwoordelijke pot op. Ik ga mijn verlofdagen toch niet rapporteren?! Hoest nou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik nou een lul als ik die baas snap inmiddels?.
Weet ik veel!???quote:
In triest zou ik het niet noemen, wel compleet irrelevant. Het is jouw zaak wat je met vakantie wilt doen, als je het wilt delen breng je het zelf wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik veel!???
Het is gewoon in- en intriest. But that's mine personal opinion.
Don't be such a baby..quote:
Ik vind het triest dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In triest zou ik het niet noemen, wel compleet irrelevant. Het is jouw zaak wat je met vakantie wilt doen, als je het wilt delen breng je het zelf wel.
Tot op de dag nauwkeurig aangeven hè? En bij voorkeur ook al opgeven wanneer je ziek gaat zijn en waarom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg deze week een mailtje "kunnen jullie opgeven wanneer jullie volgend jaar van plan zijn vakantie op te nemen"
Net alsof ik dat al weet.. maar eigenlijk is hij er nog niet eens vroeg bij
Ergens tussen 01-01-2012 en 31-12-2012 en maximaal 5 weken aaneengesloten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg deze week een mailtje "kunnen jullie opgeven wanneer jullie volgend jaar van plan zijn vakantie op te nemen"
Net alsof ik dat al weet.. maar eigenlijk is hij er nog niet eens vroeg bij
quote:
Je krijgt per jaar vakantiedagen. Als je die niet allemaal opneemt, moet je manager daar wel iets over rapporteren, al is het alleen maar om duidelijk te krijgen dat het niet zo is dat je die dagen niet dit jaar hebt opgenomen omdat je geen vrij kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't be such a baby..
[..]
Ik vind het triest dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ja, inderdaad.
Dude....quote:
Ik hield het gewoon op.. enige wat ik weet is waarschijnlijk 2 weken in maartquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ergens tussen 01-01-2012 en 31-12-2012 en maximaal 5 weken aaneengesloten.
Ik neem aan dat ik dit tijdig heb opgegeven. Als er dringende redenen zijn om dit niet te accepteren dan hoor ik het graag maar daar ga ik niet vanuit.
Een verdere detail planning zal ik geven als de tijd daar is.
Mvg
Komkommerinmijnholmeisje
Klok kleppelquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je krijgt per jaar vakantiedagen. Als je die niet allemaal opneemt, moet je manager daar wel iets over rapporteren, al is het alleen maar om duidelijk te krijgen dat het niet zo is dat je die dagen niet dit jaar hebt opgenomen omdat je geen vrij kan krijgen.
Er zijn ook zat bedrijven waar je amper vakantiedagen mag meenemen naar volgend jaar, dus ik zie het probleem niet.
Wat is er?quote:
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klok kleppel
MNR moest opnemen van de baas en je verkoopt poep. Een bedrijf mag dat wel vragen zoals ze bij MNR doen maar wettelijk verbieden kunnen ze het niet en mag je ze lekker 5 jaar meenemen.
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, de eerste player-hater...
Als ik me juist herinner wat jij laatst ook heerlijk sympathiek tegen babs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.
4 strokenwegen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik me juist herinner wat jij laatst ook heerlijk sympathiek tegen babs.
Iets met, 4 strokenwegen?
WTF? Waar bemoei je je in godsnaam mee joh? Tegen babs doe ik nooit onsympathiek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. 4baanswegen en toen gaf Tukker aan dat het 4strookswegen zijn en dat 99% dat fout doet. Correct me if I'm wrongquote:
Dat was toch een discussie van babs met een collega?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. 4baanswegen en toen gaf Tukker aan dat het 4strookswegen zijn en dat 99% dat fout doet. Correct me if I'm wrong
Nee, dat was ik...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
WTF? Waar bemoei je je in godsnaam mee joh? Tegen babs doe ik nooit onsympathiek.
Natuurlijk niet.. tis fok!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?
Je moet je gewoon niet bemoeien met dingen waar je geen drol vanaf weet om daarna nog de plank mis te slaan ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?
Have fun!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
Wat lekker hier zeg! Zo lekker dat ik op het strand in zon mijn kater even ga weg drinken.
Inhoudelijk was het een discussie, maar het woord kwam van Tukker afquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toch een discussie van babs met een collega?
Ja, dat dacht ik al. Mijn mond wordt gewoon gesnoerd.quote:
Het was vierstrooks, trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Inhoudelijk was het een discussie, maar het woord kwam van Tukker af
Schatje, ik geloof dat ik gewoon mag zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet bemoeien met dingen waar je geen drol vanaf weet om daarna nog de plank mis te slaan ook.
Begin niet met dat ge-schatje alsjeblieft, daarnaast snap ik niet waar je je druk om maakt. Ik had het niet eens tegen jou, het ging niet over jou, dus wat is dan het probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Schatje, ik geloof dat ik gewoon mag zeggen wat ik denk.
En die plank daar zal ik niet om malen
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig, mien jung.
Ik zie er weinig onsympathiek aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.
Er is geen probleem. As far as I am concernedquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begin niet met dat ge-schatje alsjeblieft, daarnaast snap ik niet waar je je druk om maakt. Ik had het niet eens tegen jou, het ging niet over jou, dus wat is dan het probleem.
Ongeveer net zo autistisch om je daar druk over te maken als de kruidnoten vs pepernoten discussie.quote:
Misschien is dat juist het probleem. Maar nevermind.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie er weinig onsympathiek aan.
Mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Er is geen probleem. As far as I am concerned
MNR is de nieuwe "ik kots alles wat ik denk op fok in Singles" poster.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begin niet met dat ge-schatje alsjeblieft, daarnaast snap ik niet waar je je druk om maakt. Ik had het niet eens tegen jou, het ging niet over jou, dus wat is dan het probleem.
We zijn allemaal kinderen van God.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbel kut dus.quote:
Je kan ook gewoon zeggen wat je er zo onsympathiek aan vindt. Misschien leer ik er van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het probleem. Maar nevermind.
[..]
Mooi.
Leave MNR alone!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
MNR is de nieuwe "ik kots alles wat ik denk op fok in Singles" poster.
Die komen zo af en toe een tijdje voorbij. Totdat ze op viva.nl een leuker forum tegenkomen.
quote:Hollywood actor Tom Cruise is on the hunt to buy a luxury holiday home in Malta but has given his agency something of a mission impossible: The home must have a 200 square-metre living room.
Denk je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wat je er zo onsympathiek aan vindt. Misschien leer ik er van.
Ik draag mijn kennis nou eenmaal graag over naar anderen. Andersom kan ik dat ook waarderen hoor, Godtje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer net zo autistisch om je daar druk over te maken als de kruidnoten vs pepernoten discussie.
Dat autistische is naar inspiratie van baby.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We zijn allemaal kinderen van God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij ondertussen nog bezig met de zoektocht?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's 20 bij 10 meter. Valt ook nog wel mee.
Voor Malteser begrippen niet echt eigenlijk. Dus ik wens hem veel succes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's 20 bij 10 meter. Valt ook nog wel mee.
Zeker. Ik wacht nog even tot 31 december. Dan weet ik of ik een lening van een kwart miljoen moet nemen of dat ik een villa van 3m met een golfbaan eromheen kan laten bouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jij ondertussen nog bezig met de zoektocht?
Spannend!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Kreator het volgende:
Zeker. Ik wacht nog even tot 31 december. Dan weet ik of ik een lening van een kwart miljoen moet nemen of dat ik een villa van 3m met een golfbaan eromheen kan laten bouwen.
Dat zou ik ook niet doen. De overstap naar het huidige werk heb ik ook gemaakt omdat ze me een vast contract zonder proeftijd boden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Puur objectief bekeken, midden in de "crisis" een vast contract inruilen voor proeftijd? Mij niet gezien.
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
MNR is de nieuwe "ik kots alles wat ik denk op fok in Singles" poster.
Die komen zo af en toe een tijdje voorbij. Totdat ze op viva.nl een leuker forum tegenkomen.
Anders ben je straks net zo groot als Malta. Dan is het goedkoper om heel Malta hier heen te slepen inplaats van dat jij er op vakantie gaat,quote:
Zo zou ik het verwoorden, ik wacht op de krea-versiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.
Ik denk meer dat hij dolgraag je mond zou volspeteren met overheerlijk krea zaad. Zoveel dat je mond je overloopt en dat je er niet meer van kan praten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.
Als ik dat bedoelde had ik dat wel gezegd. Zo ben ik.quote:
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij dolgraag je mond zou volspeteren met overheerlijk krea zaad. Zoveel dat je mond je overloopt en dat je er niet meer van kan praten.
Dat moet haast wel na zo'n heerlijke indische lunch...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?
Die wordt duidelijk ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef MNR het volgende:
Ik vind de krea-versie maar weinig spetterend
Van Rival. Die kon dat nog proeven in Samssquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wordt duidelijk ook een dagje ouder.
Die hele bende zinkt gewoon als ik erheen gaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders ben je straks net zo groot als Malta. Dan is het goedkoper om heel Malta hier heen te slepen inplaats van dat jij er op vakantie gaat,
Kan nooit de bedoeling zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Rival. Die kon dat nog proeven in Samss
Milder. Niet ouder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wordt duidelijk ook een dagje ouder.
[..]
[..]
Hmmm, interessant.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hele bende zinkt gewoon als ik erheen ga
Ah toe nou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ik had beloofd dat ik niet meer over Samzz zou roddelen..
Het is ook veels te moeilijk om je in te houden..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Maar nog steeds net zo zuur.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ikhad
beloofd
dat
ik
niet
meer
over
Samzz
zou
roddelen.
.
Ze post hier toch niet meer, dus knock yourself out, zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Nee, dat mag niet! Gemene man!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
Mag ik het heel grappig ironisch vinden dat een depressief muurbloempje zichzelf gewoonmezelf noemt?![]()
sluiten van depressie en angst
Nee, dat bedoelde ik niet. Maar gelijk heb ik wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je met zuur superieur bedoelt, heb je gelijk.
Hij zuur en jij een blije eikel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Maar gelijk heb ik wel.
Nu gaat ze helemaal een trein koppen zo, beetje op je woorden lettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
Mag ik het heel grappig ironisch vinden dat een depressief muurbloempje zichzelf gewoonmezelf noemt?![]()
sluiten van depressie en angst
Nu nog een biertje, dan is Q ook blijquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zuur en jij een blije eikel.
Hebben jullie beide iets.
Lijkt me ook allesbehalve constructief, samen met andere depressievelingen zwelgen in je depressie. Daar wordt je echt niet beter van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu gaat ze helemaal een trein koppen zo, beetje op je woorden letten
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef MNR het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
Weet je serieus niet dat je kan klikken op de post om te weten waar het vandaan komt?quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef Copycat het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat R&P steeds meer een verzamelplaats van psychische aandoeningen wordt.
Volgens mij deden ze dat meestal niet. Maar ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me ook allesbehalve constructief, samen met andere depressievelingen zwelgen in je depressie. Daar wordt je echt niet beter van.
babyquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
Ah men, waarom moest ik nou weer een overleg hebben. Gelukkig was het terug te lezen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze dat meestal niet. Maar ja.
Mijn bierbuik is ook psychisch, die is niet fysiek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaalheid is niet psychischJe bierverslaving misschien wel.
There is no spoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bierbuik is ook psychisch, die is niet fysiek.
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.quote:
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Zeg eh klots, waarom zo haten op MNR
[..]
Bijna nooit
Dat soort mensen wil dat toch niet horen, die willen alleen maar zielig gevonden worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden.
Wat moet jij mij haten danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.
En NOOIT! VERDOMME!
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.
Ik heb er nog nooit gelurkt, zeg ook niet dat men elkaar een depressie aanpraat, maar het is allesbehalve aan te raden om heel veel in gesprek te gaan met anderen die depressief zijn als je dat zelf al bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.
Touchéquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort mensen wil dat toch niet horen, die willen alleen maar zielig gevonden worden.
Daar begon het niet mee. Het begon met gezeur over haar vakantiedagen. En dat deed je niet liefquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.
En NOOIT! VERDOMME!
Ze moeten gewoon allemaal een trein koppen. Behalve die waar ik in zit dan natuurlijk. Stelletje lamzakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het soms geen kwaad kan om als je depressief bent gewoon af en toe alsnog een schop onder je hol te krijgen. Anders blijf je in dat cirkeltje hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij krea Weggepestquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Maar leuk dat je weer eens post Kluts
Jammer dat Krea dat ook weer doet
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar begon het niet mee. Het begon met gezeur over haar vakantiedagen. En dat deed je niet lief
(en ja, ik sta aan haar kant, ze is een collega, fight the power enzo)
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het soms geen kwaad kan om als je depressief bent gewoon af en toe alsnog een schop onder je hol te krijgen. Anders blijf je in dat cirkeltje hangen.
Ja, in haar eigen sperma wordt wat lastig he...quote:
Awesome mensen als wij hebben dat niet nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.
Met een stoel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!
Ik ga niet mee in die groepsdruk hier van het massaal MNR bashen wat al weken gaande is, ik zit niet meer op de middelbare school.
Dat lukt nietquote:
Jawel! Gij vuige hater!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Awesome mensen als wij hebben dat niet nodig.
Als je depressief bent zie je ALLES als zwaar klote en uitzichtloos. Dan moet je je omringen met mensen die je overtuigen van het tegendeel, in plaats van mensen die je nog gelijk geven ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!
Ik ga niet mee in die groepsdruk hier van het massaal MNR bashen wat al weken gaande is, ik zit niet meer op de middelbare school.
Nou en, das toch wederzijds?quote:
Thee? THEE?!?!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ging bijna mijn thee tegen mijn beeldscherm..
Ik ben heel erg lief, ik kan er niks aan doen dat men denkt dat ik een bitch ben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.
Mooi dat het goed bedoeld was
Dan mag jij dus niet daar posten. Helaas is de reeks waar jij mag posten gesloten.quote:
Kamervragen, wat ik je brom!quote:
Wowh, wowh, ik word hier al weken gebashed? Beetje verre van de waarheid. Volgens mij de enige die af en toe wat roept is HW nog, ja vandaag raapte Krea nog wat bij elkaar van wat hij overgenomen heeft van andere maar een ander tijdschrift heeft bedacht en was Kluts een beetje heetgebakerd and I took the heat. Tja.. en Godt dan. Verder is er geen gebash. Maar die is lief nou tegen mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh, wowh, ik word hier al weken gebashed? Beetje verre van de waarheid. Volgens mij de enige die af en toe wat roept is HW nog, ja vandaag raapte Krea nog wat bij elkaar van wat hij overgenomen heeft van andere maar een ander tijdschrift heeft bedacht en was Kluts een beetje heetgebakerd and I took the heat. Tja.. en Godt dan. Verder is er geen gebash. Maar die is lief nou tegen mij.
Heb je wel met terugwerkende kracht je excuses aangeboden aan huppel!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.
Naar mijn idee kan je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, maar dat doorlopend afzeiken wat mij dus opviel, dat vond ik nogal flauw. Maar dan zie ik het ws. verkeerd.
Je indruk is een beetje verkeerd, zoveel wordt er niet gebashed. Maar ik vind het wel leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.
Naar mijn idee kan je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, maar dat doorlopend afzeiken wat mij dus opviel, dat vond ik nogal flauw. Maar dan zie ik het ws. verkeerd.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je wel met terugwerkende kracht je excuses aangeboden aan huppel!?!
Ja, toen was dat idd zo. Vandaag ook (maar ik vond het deze keer echt een mislukte poging).quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
en yuki natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als zij een baan heeft ,biedt ik mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je indruk is een beetje verkeerd, zoveel wordt er niet gebashed. Maar ik vind het wel leuk dat je er weer bent
Dan ben ik weer op de hoogte!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, toen was dat idd zo. Vandaag ook (maar ik vond het deze keer echt een mislukte poging).
Was toen ook doorlopend afzeiken hoor. En verrastte mij ook. Dat heb je goed gezien. Maar ik dacht: ff rechtzetten dat dat niet al weken aan een stuk speelt
Je verward bashen met je irritatie uitspreken.quote:
het is allemaal ook wel erg verwarrend soms....quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
Je verward bashen met je irritatie uitspreken.
Het schijnt!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend? is fok open in het weekend?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom alleen het weekend? Juist dan heb je toch wel wat leukers te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het schijnt!
Ik was er ook laatst! En Yuki zei toen toevallig dat ze terug was maar alleen in het weekend.
Best makkelijk. Heb je een heel topic voor jezelf.
Ben ik opeens Yuki woordvoerder?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom alleen het weekend? Juist dan heb je toch wel wat leukers te doen?
ik had hem gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik opeens Yuki woordvoerder?![]()
Ik ben wel blij dat Rival niet terug leest anders zou hij nooit zo gezellig met me kletsen!
Das idd mogelijk dan. Maar van bashen is hier geen sprake meer van, dit topic, dood is het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is het puur toeval geweest dat ik precies op die momenten hier postte dus, dat kan.
lijkt mij ook... shotjes drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook op een maandag!quote:
Je kan in 1 oogopslag toch het hele weekend terug lezen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie alleen wat er gepost is op zondagavond. Als ik op maandagochtend teruglurk.
Ik post eigenlijk alleen op FOK voor en tijdens het werk. Daarnaast idd wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan in 1 oogopslag toch het hele weekend terug lezen?
Oei... lastige...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Wie is nu jullie aller aller aller favorietste poster van deze reeks?
Die zijn allemaal weggepest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.quote:
Jij bent zo ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?quote:
Het blijft ver weg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?
Sowwyyy, maar zon en zulksquote:
posts of persoon zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Helaas is het topic voor je probleem geslotenquote:
Hoe zie je dat verschil en dan beide denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
posts of persoon zelf?
dat verschilt
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Ik denk nu ook gelijk dat ik alle mogelijke vormen van kanker heb. Scare TVquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.quote:
En dan ben ik nog zo netjes om er niks van te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Ben je er zo één?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Die download ik er niet meer bij, omdat het meer ergernis opwekt, dan dat het profijt brengt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Behalve chocolade toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even niet meer eten. Behalve dat patatje vanavond dan.
Bij downloaden heb ik nooit ondertiteling, ik had het over ondertiteling op tv. Daar kom je soms wel juweeltjes in tegen op taalkundig uitglijgebied.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die download ik er niet meer bij, omdat het meer ergernis opwekt, dan dat het profijt brengt.
*wacht op Season Finale van Dexter*
Ondertiteling hoeft niet, maar liever wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ondertitels zijn voor films/series in rare talen (alles behalve Nederlands en Engels)
Wrom?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zal ik ook maar eens mee minderen
True. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je de ondertitels leest die een grap totaal verpesten. Want als het er toch staat, lees je het toch, maar meestal zijn die grappen heel lame vertaald ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ondertitels zijn voor films/series in rare talen (alles behalve Nederlands en Engels)
Nederlandse films zijn soms zo slecht nagesynchroniseerd dat ondertiteling wel nodig is jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertiteling hoeft niet, maar liever wel.
Ook voor nederlandse films
Letterlijke ondertiteling (dus engels voor engels) kan af en toe nog. Zeker bij snelle/vage accenten. Maar idd, als het een grap verkut... nee dank je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je de ondertitels leest die een grap totaal verpesten. Want als het er toch staat, lees je het toch, maar meestal zijn die grappen heel lame vertaald ook.
Gaat mij er meer om dat ik gefluister gewoon slecht versta. En als iemand er doorheen klep dat ik het ook nog beetje kan volgen. Het volume neit te hard hoef te zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Nederlandse films zijn soms zo slecht nagesynchroniseerd dat ondertiteling wel nodig is ja
Maar je hebt wel geleefdquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dr Oz ga ik dan eerder dood aan tien soorten kanker.
Explosies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het soms best makkelijk, gesprekken zijn op niveau 1 opgenomen en de explosies etc op 10.
Ja, dat is idd echt bloedirritant ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het soms best makkelijk, gesprekken zijn op niveau 1 opgenomen en de explosies etc op 10.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Explosies.
Zit je daar knus op de bank met je vriending. Zij totaal ín de film... en dan bij de eerste de beste explosie opspringen, twee gebalde vuisten in de lucht steken en dan luid "YEAAAAAAH!!!" schreeuwen...
Die film is ook wel zo heerlijk hequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
De mooiste filmexplosie vind ik die aan het begin van Die Hard 3. Hot town, summer in de city door de speakers. Allerlei zomerse scenes van New York. Ondertussen nog allerlei namen van mensen die aan de film hebben gewerkt in beeld. Ergo, een situatie dat je nog niet helemaal met de film bezig bent. En dan.... KLABAMMO!! Huge motherfucking ball of fire in your face motherfucker! Je zit DIRECT compleet in de film. Zalig
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film is ook wel zo heerlijk he
Yups. En ik vind de scene waarin hij rondloopt met het bord "I hate niggers" ook briljantquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |