Dat lukt nietquote:
Jawel! Gij vuige hater!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Awesome mensen als wij hebben dat niet nodig.
Als je depressief bent zie je ALLES als zwaar klote en uitzichtloos. Dan moet je je omringen met mensen die je overtuigen van het tegendeel, in plaats van mensen die je nog gelijk geven ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!
Ik ga niet mee in die groepsdruk hier van het massaal MNR bashen wat al weken gaande is, ik zit niet meer op de middelbare school.
Nou en, das toch wederzijds?quote:
Thee? THEE?!?!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ging bijna mijn thee tegen mijn beeldscherm..
Ik ben heel erg lief, ik kan er niks aan doen dat men denkt dat ik een bitch ben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.
Mooi dat het goed bedoeld was
Dan mag jij dus niet daar posten. Helaas is de reeks waar jij mag posten gesloten.quote:
Kamervragen, wat ik je brom!quote:
Wowh, wowh, ik word hier al weken gebashed? Beetje verre van de waarheid. Volgens mij de enige die af en toe wat roept is HW nog, ja vandaag raapte Krea nog wat bij elkaar van wat hij overgenomen heeft van andere maar een ander tijdschrift heeft bedacht en was Kluts een beetje heetgebakerd and I took the heat. Tja.. en Godt dan. Verder is er geen gebash. Maar die is lief nou tegen mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een tikkie sneu dat laatste.
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh, wowh, ik word hier al weken gebashed? Beetje verre van de waarheid. Volgens mij de enige die af en toe wat roept is HW nog, ja vandaag raapte Krea nog wat bij elkaar van wat hij overgenomen heeft van andere maar een ander tijdschrift heeft bedacht en was Kluts een beetje heetgebakerd and I took the heat. Tja.. en Godt dan. Verder is er geen gebash. Maar die is lief nou tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |