Mijn bierbuik is ook psychisch, die is niet fysiek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaalheid is niet psychischJe bierverslaving misschien wel.
There is no spoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bierbuik is ook psychisch, die is niet fysiek.
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.quote:
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Zeg eh klots, waarom zo haten op MNR
[..]
Bijna nooit
Dat soort mensen wil dat toch niet horen, die willen alleen maar zielig gevonden worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden.
Wat moet jij mij haten danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.
En NOOIT! VERDOMME!
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.
Ik heb er nog nooit gelurkt, zeg ook niet dat men elkaar een depressie aanpraat, maar het is allesbehalve aan te raden om heel veel in gesprek te gaan met anderen die depressief zijn als je dat zelf al bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging wel over depressies, maar men praatte elkaar geen depressie aan, het was meer een steuntje in de rug voor mensen die een depressie hadden. Maar ik baseer dat ook alleen maar op die paar maal dat ik lurkte, ik kan er naast zitten.
Touchéquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort mensen wil dat toch niet horen, die willen alleen maar zielig gevonden worden.
Daar begon het niet mee. Het begon met gezeur over haar vakantiedagen. En dat deed je niet liefquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haten op MNR? Dat was omdat ik slecht tegen loos commentaar kan wat nergens op slaat.
En NOOIT! VERDOMME!
Ze moeten gewoon allemaal een trein koppen. Behalve die waar ik in zit dan natuurlijk. Stelletje lamzakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het soms geen kwaad kan om als je depressief bent gewoon af en toe alsnog een schop onder je hol te krijgen. Anders blijf je in dat cirkeltje hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit. Daar zitten voornamelijk lui elkaar te helpen in het nog zieliger zijn. 'het is wel ok om zo te zijn'. Terwijl dat niet ok is. Ze komen er daar niet vanaf.
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij krea Weggepestquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Maar leuk dat je weer eens post Kluts
Jammer dat Krea dat ook weer doet
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar begon het niet mee. Het begon met gezeur over haar vakantiedagen. En dat deed je niet lief
(en ja, ik sta aan haar kant, ze is een collega, fight the power enzo)
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het soms geen kwaad kan om als je depressief bent gewoon af en toe alsnog een schop onder je hol te krijgen. Anders blijf je in dat cirkeltje hangen.
Ja, in haar eigen sperma wordt wat lastig he...quote:
Awesome mensen als wij hebben dat niet nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen hoe awesome ik mezelf vind? Dan kunnen jullie meeposten hoe awesome jullie jezelf vinden. Totdat de reeks gesloten wordt.
Met een stoel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag in de FB een beetje wie er post, en er waren meerdere die idd wel eens een schop onder de kont mogen krijgen.
Hahahaha!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon advies! Advies wat niet bleek te kloppen, maar gewoon goed bedoeld!
Ik ga niet mee in die groepsdruk hier van het massaal MNR bashen wat al weken gaande is, ik zit niet meer op de middelbare school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |