Oei... lastige...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Wie is nu jullie aller aller aller favorietste poster van deze reeks?
Die zijn allemaal weggepest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.quote:
Jij bent zo ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?quote:
Het blijft ver weg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?
Sowwyyy, maar zon en zulksquote:
posts of persoon zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Helaas is het topic voor je probleem geslotenquote:
Hoe zie je dat verschil en dan beide denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
posts of persoon zelf?
dat verschilt
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Ik denk nu ook gelijk dat ik alle mogelijke vormen van kanker heb. Scare TVquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.quote:
En dan ben ik nog zo netjes om er niks van te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Ben je er zo één?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Die download ik er niet meer bij, omdat het meer ergernis opwekt, dan dat het profijt brengt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Behalve chocolade toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even niet meer eten. Behalve dat patatje vanavond dan.
Bij downloaden heb ik nooit ondertiteling, ik had het over ondertiteling op tv. Daar kom je soms wel juweeltjes in tegen op taalkundig uitglijgebied.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die download ik er niet meer bij, omdat het meer ergernis opwekt, dan dat het profijt brengt.
*wacht op Season Finale van Dexter*
Ondertiteling hoeft niet, maar liever wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ondertitels zijn voor films/series in rare talen (alles behalve Nederlands en Engels)
Wrom?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zal ik ook maar eens mee minderen
True. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je de ondertitels leest die een grap totaal verpesten. Want als het er toch staat, lees je het toch, maar meestal zijn die grappen heel lame vertaald ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Ondertitels zijn voor films/series in rare talen (alles behalve Nederlands en Engels)
Nederlandse films zijn soms zo slecht nagesynchroniseerd dat ondertiteling wel nodig is jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertiteling hoeft niet, maar liever wel.
Ook voor nederlandse films
Letterlijke ondertiteling (dus engels voor engels) kan af en toe nog. Zeker bij snelle/vage accenten. Maar idd, als het een grap verkut... nee dank je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je de ondertitels leest die een grap totaal verpesten. Want als het er toch staat, lees je het toch, maar meestal zijn die grappen heel lame vertaald ook.
Gaat mij er meer om dat ik gefluister gewoon slecht versta. En als iemand er doorheen klep dat ik het ook nog beetje kan volgen. Het volume neit te hard hoef te zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Nederlandse films zijn soms zo slecht nagesynchroniseerd dat ondertiteling wel nodig is ja
Maar je hebt wel geleefdquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens dr Oz ga ik dan eerder dood aan tien soorten kanker.
Explosies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het soms best makkelijk, gesprekken zijn op niveau 1 opgenomen en de explosies etc op 10.
Ja, dat is idd echt bloedirritant ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het soms best makkelijk, gesprekken zijn op niveau 1 opgenomen en de explosies etc op 10.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Explosies.
Zit je daar knus op de bank met je vriending. Zij totaal ín de film... en dan bij de eerste de beste explosie opspringen, twee gebalde vuisten in de lucht steken en dan luid "YEAAAAAAH!!!" schreeuwen...
Die film is ook wel zo heerlijk hequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
De mooiste filmexplosie vind ik die aan het begin van Die Hard 3. Hot town, summer in de city door de speakers. Allerlei zomerse scenes van New York. Ondertussen nog allerlei namen van mensen die aan de film hebben gewerkt in beeld. Ergo, een situatie dat je nog niet helemaal met de film bezig bent. En dan.... KLABAMMO!! Huge motherfucking ball of fire in your face motherfucker! Je zit DIRECT compleet in de film. Zalig
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film is ook wel zo heerlijk he
Yups. En ik vind de scene waarin hij rondloopt met het bord "I hate niggers" ook briljantquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |