Oei... lastige...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Wie is nu jullie aller aller aller favorietste poster van deze reeks?
Die zijn allemaal weggepest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.quote:
Jij bent zo ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er nog! Alleen ben ik slechts relatief tof volgens jou.
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?quote:
Het blijft ver weg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar teh interwebzz brengt ons toch nader?
Sowwyyy, maar zon en zulksquote:
posts of persoon zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
Helaas is het topic voor je probleem geslotenquote:
Hoe zie je dat verschil en dan beide denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
posts of persoon zelf?
dat verschilt
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Ik denk nu ook gelijk dat ik alle mogelijke vormen van kanker heb. Scare TVquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, ik dacht eerst dat ik langs de remake van The Blob zapte man.
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.quote:
En dan ben ik nog zo netjes om er niks van te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Ben je er zo één?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Al is dr Oz wel de ultieme vreetbui-remmer zeg. Jemig.
Die download ik er niet meer bij, omdat het meer ergernis opwekt, dan dat het profijt brengt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
CL doet toch ondertitelingen? Ik dacht, pas me even aan aan het niveau van de gemiddelde ondertitelaar.
Kulexcuus natuurlijk, maar toch.
Behalve chocolade toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even niet meer eten. Behalve dat patatje vanavond dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |