Heb je wel met terugwerkende kracht je excuses aangeboden aan huppel!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.
Naar mijn idee kan je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, maar dat doorlopend afzeiken wat mij dus opviel, dat vond ik nogal flauw. Maar dan zie ik het ws. verkeerd.
Je indruk is een beetje verkeerd, zoveel wordt er niet gebashed. Maar ik vind het wel leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door, misschien heb ik een verkeerde indruk, maar ik was een paar weken geleden online en toen werd je afgezeken, vandaag weer online en ik zie dat je weer afgezeken wordt. Daar baseer ik dan op dat je dus doorlopend hier en daar gebashed wordt en de eerste keer dat ik dat zag deed het halve topic mee.
Naar mijn idee kan je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, maar dat doorlopend afzeiken wat mij dus opviel, dat vond ik nogal flauw. Maar dan zie ik het ws. verkeerd.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je wel met terugwerkende kracht je excuses aangeboden aan huppel!?!
Ja, toen was dat idd zo. Vandaag ook (maar ik vond het deze keer echt een mislukte poging).quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
en yuki natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als zij een baan heeft ,biedt ik mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je indruk is een beetje verkeerd, zoveel wordt er niet gebashed. Maar ik vind het wel leuk dat je er weer bent
Dan ben ik weer op de hoogte!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, toen was dat idd zo. Vandaag ook (maar ik vond het deze keer echt een mislukte poging).
Was toen ook doorlopend afzeiken hoor. En verrastte mij ook. Dat heb je goed gezien. Maar ik dacht: ff rechtzetten dat dat niet al weken aan een stuk speelt
Je verward bashen met je irritatie uitspreken.quote:
het is allemaal ook wel erg verwarrend soms....quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
Je verward bashen met je irritatie uitspreken.
Het schijnt!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend? is fok open in het weekend?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom alleen het weekend? Juist dan heb je toch wel wat leukers te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het schijnt!
Ik was er ook laatst! En Yuki zei toen toevallig dat ze terug was maar alleen in het weekend.
Best makkelijk. Heb je een heel topic voor jezelf.
Ben ik opeens Yuki woordvoerder?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom alleen het weekend? Juist dan heb je toch wel wat leukers te doen?
ik had hem gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik opeens Yuki woordvoerder?![]()
Ik ben wel blij dat Rival niet terug leest anders zou hij nooit zo gezellig met me kletsen!
Das idd mogelijk dan. Maar van bashen is hier geen sprake meer van, dit topic, dood is het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is het puur toeval geweest dat ik precies op die momenten hier postte dus, dat kan.
lijkt mij ook... shotjes drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan ook op een maandag!quote:
Je kan in 1 oogopslag toch het hele weekend terug lezen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie alleen wat er gepost is op zondagavond. Als ik op maandagochtend teruglurk.
Ik post eigenlijk alleen op FOK voor en tijdens het werk. Daarnaast idd wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan in 1 oogopslag toch het hele weekend terug lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |