Laat ik voorop stellen dat ik het mijn ouders ook gun, compleet. Ik mag er alleen van mee genieten, nu al. En ze krijgen het echt niet op. Ze zullen het proberen, maar gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Mijn vader is met pensioen, huis is afbetaald, man heeft bakken met geld, gun het hem van harte.
I know, en dat weet hij ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik het mijn ouders ook gun, compleet. Ik mag er alleen van mee genieten, nu al. En ze krijgen het echt niet op. Ze zullen het proberen, maar gaat ze niet lukken.
nee, ben ik een vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Had ik al verteld dat je je iPhone 4s of 4 niet moet laten vallen?
Word je oud? Vergeet je dingen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop dat ik oud word.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word je oud? Vergeet je dingen?
eerst de oude godt opmakenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste restje moet je gewoon doorspoelen in de wc
Rioolvervuilingquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet binnen maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Chemokar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal wel lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou Ripley, succes dan met het reden in de zich snel verhardende wereld.
Ligt eraan waarop en met of zonder hoesje/bescherming.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Mits functioneel en je bereid bent eventuele consequenties te aanvaarden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal wel lukken
Ik heb advies nodig: ik heb dus een uitnodiging om te komen praten van een ander bedrijf. 22 december heb ik mijn funct. gesprek hier. Zouden jullie het andere aanbod dan noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |