Moet je dat vragen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is zeker belangrijk
Gewoon flink neuken en naar huis sturenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef halfbearad het volgende:
Faal. Ben net omgeluld door een ex dat ze morgen langskomt.
Ik ben werkelijk de grootste stumperd op de planeet.
Nou, blijkbaar vind je jezelf niet de GROOTSTE stumperd. Anders had je haar alsnog wel afgezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef halfbearad het volgende:
Faal. Ben net omgeluld door een ex dat ze morgen langskomt.
Ik ben werkelijk de grootste stumperd op de planeet.
Qft.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef MNR het volgende:
Je doet voorkomen dat het een "accident waiting to happen is" dus ik persoonlijk vind het behoorlijk dom om dan alsnog haar te willen zienMaar hey, jij denkt blijkbaar dat je niet beter kunt krijgen of wat dan ook: dus spreek vooral af
Mooi zo!quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
Yep, alweer twee dagen lekker aan het werk. En ik was zaterdag nog in Enschede.
SCHANDALIG!quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik las hetik was toen net weg
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
SCHANDALIG!
Nou ja, ben toch de stad niet in geweest, op Twek gebleven.
Een probleemquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
Baal er steeds meer van dat z'n m'n shampoo uit de schappen hebben gehaald. En volgens mij zelfs uit de productie. Op curacao hebben ze hem nog wel, maar voor hoe lang .. zelfs ebay heeft ze niet
hiquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:30 schreef MNR het volgende:
Wrijft oogjes uit. Zo... het waait nog flink.
toen sliep ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Nu valt hier dat briesje/wind wel mee. Vanmorgen rond 5 uur ging het wel even wat harder tekeer.
Een vraag in elk geval niet want daar tik ik wel vrij consequent een vraagteken achter om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dit een vraag.. een begin van een zin.. of gewoon een constatering?
ik wil weer naar huis, vind de dag nu al niksquote:
Nu nog werk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef MNR het volgende:
babs heeft zich nog niet gemeld, dus het kan nog. Ga lekker naar de sportschool, wakker worden tussen de huisvrouwen en bejaarden vanmorgenWat is het toch fijn he? Om een sportschool om de hoek te hebben
Ik ben een bofkont!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil weer naar huis, vind de dag nu al niks![]()
maar dan kan het alleen maar beter worden!![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Wowik heb een muziekje in m'n hoofd wat vroeger een nachtmerrie was van me
quote:
Ehm nee. Hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
dat is kut!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Dat is dus mooi k**!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Sla hem verrot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Fúúúck!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wtf moet jij daar dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kan wel wat hulp gebruiken met het zoeken naar slaapplekken....
KUTquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah oke. Maar nee sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tariefquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tarief)
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel hequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
overnachten in de auto!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...
ik vergeef je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
In ieder geval het noorden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel he
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezenquote:
Google Translatequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezen
Mijn papa heeft er overal connecties.quote:
Ouwe kerel die moeilijk loopt, das geen kunst aan. Maar dan wil ik wel eerst in zijn testament staan.quote:
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa heeft er overal connecties.
Mag je toch niet lenen schatquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?
Men was het er toch al niet mee eens dan sliepen ze liever in de camper ergens op een parkeerterrein.......quote:
Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
De balkan mensen vermoorden niet alleen hun moeder voor 5 cent maar ook het hele topic/
Ja pas maar opquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
De balkan mensen vermoorden niet alleen hun moeder voor 5 cent maar ook het hele topic/
Ik bespaar tegenwoordig alleen maar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel stuivers heb je al uitgegeven?
En merk je het ook daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bespaar tegenwoordig alleen maar!
Na een week nog niet zo schat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En merk je het ook daadwerkelijk?.
Na een jaar ook niet hoor, been there, done thatquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een week nog niet zo schat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na een jaar ook niet hoor, been there, done that.
Nog steeds gestopt? Lekker bezigquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een week nog niet zo schat.
quote:
Positivisme is niet voor in Decemberquote:
Maar de rest van het jaar ben jij zo'n positivoquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Positivisme is niet voor in December.
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Je mag bij mij wel even de badkamer en de tuin doen, als je toch bezig bent.
Maar daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!
Goed zo!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het weekend was wel pittig, maar heb het gered.
Dat ben ik, en het bevaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
Rival, ben je al begonnen aan je nieuwe baan eigenlijk?
In de tuin?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan ie jou een beurt geven
dat heb ik ook steeds na het schoonmaken... dan kijk ik de tuin in.... Nah, komt van de lente welquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!
Wel lekker natquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed zo!Lekker bezig
![]()
Ergste gehad. Gaat vanaf hier alleen maar makkelijker worden.
Goed punt, positivisme is niets voor op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar de rest van het jaar ben jij zo'n positivo
Gezellig, ik heb de kerstboom voor jullie opgezetquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk! Dan ben ik straks op je werkplek.
Vermoord samen met de rest van de familie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jouw pa:Whatever happened to "bratstvo i jedinstvo" bij de Slovenen?
Lief van je.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Gezellig, ik heb de kerstboom voor jullie opgezet
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jouw pa:Whatever happened to "bratstvo i jedinstvo" bij de Slovenen?
Hahahaha!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef halfbearad het volgende:
Haha! Ik heb nog een paar lakschoenen die ik moet inlopen.
Sta ik nu dus daarmee te stofzuigen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef halfbearad het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
Wel leuk dat de broer van MNR nu ook hier is! Hahahaha!
Oh god, het breidt zich uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
Heb ik niet vaak, maar GMTA!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
jij bent een meisje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef halfbearad het volgende:
Uh-huh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heee, die man heeft zijn lintje niet gekregen omdat het zo'n egoïst is hoor.
Shhht, stiekem wil ik het gewoon niet hebben, lig jij daar straks in de bosjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh.
Dan vrees ik dat ik volgend jaar gewoon naar m'n vaste adresje inVojvodina
moet gaan...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
Nee. Ik heb een paar leren van Bommels gekocht voor een gala. Die moeten ingelopen worden anders krijg je ontzettende blaren. Nu vang ik twee vliegen in een klap.quote:
Met jou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shhht, stiekem wil ik het gewoon niet hebben, lig jij daar straks in de bosjes.
Vangen en vermoorden is niet geheel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een paar leren van Bommels gekocht voor een gala. Die moeten ingelopen worden anders krijg je ontzettende blaren. Nu vang ik twee vliegen in een klap.
Het verschil is maar een stuiver.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vangen en vermoorden is niet geheel hetzelfde.
+1 scherpquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het verschil is maar een stuiver.
gratis water.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn badkamer is veilig
Zou wat zijn, ik heb helemaal in de planning om vanavond voor het eerst in het nieuwe bad te gaan, zou het niet doorgaan door lekkage
Iedere bezoeker is daar veilig. Zelfs al zouden er 'rare' dingen gebeuren, is dat eigen keuze, en veiligquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zo veilig zou ik me er niet voelen...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Nou.. zie dat ik op tijd terug ben.. Soms, he Godt, vind ik je echt een misselijke rotvent.
watskebeurtquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Nou.. zie dat ik op tijd terug ben.. Soms, he Godt, vind ik je echt een misselijke rotvent.
Hehehe. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn badkamer is veilig
Zou wat zijn, ik heb helemaal in de planning om vanavond voor het eerst in het nieuwe bad te gaan, zou het niet doorgaan door lekkage
Er gaat echt wel geneukt worden!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt en MNR hebben een soort van haat liefde verhouding lijkt het soms
Dat heb ik hier ook met één bepaald iemand...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt en MNR hebben een soort van haat liefde verhouding lijkt het soms
Lief is ie hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook met één bepaald iemand...
[..]
4 jaar abo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik vertrouw die abonnementen niet. Ik zie nu een abonnement van Vodafone, iPhone4S, 150 minuten, onbeperkt sms, 400mb, voor 20 euro in de maand. Waar is het addertje? Wat is de aanbieding? Moet dat niet 40 euro zijn?
*aanbieding geldt.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Oké, ik vertrouw die abonnementen niet. Ik zie nu een abonnement van Vodafone, iPhone4S, 150 minuten, onbeperkt sms, 400mb, voor 20 euro in de maand. Waar is het addertje? Wat is de aanbieding? Moet dat niet 40 euro zijn?
40 euro bij vodafone is 1 gig dataabbo dacht ik (die heb ik)quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
gohquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja hier, kleine prutlettertjes: de eerste 4 maanden 50% korting. Hoeren.
Whehehe ja!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er gaat echt wel geneukt worden!
Ik snap de relatie nog niet helemaal maar idd gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef MNR het volgende:
Maar je bent dus m'n broertje, halfbearad? Gezellig
Sorry MNR! Ik zal nooit meer meer hatelijk opmerkingen maken over Balkan mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Van de 24 neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja hier, kleine prutlettertjes: de eerste 4 maanden 50% korting. Hoeren.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry MNR! Ik zal nooit meer meer hatelijk opmerkingen maken over Balkan mensen.
Het spijt me oprecht als ik missB hiermee heb gekwetst.
Kom je vanzelf een keertje achterquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik snap de relatie nog niet helemaal maar idd gezellig
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry MNR! Ik zal nooit meer meer hatelijk opmerkingen maken over Balkan mensen.
Het spijt me oprecht als ik missB hiermee heb gekwetst.
Lijkt me sterk. We betalen in Holland veel meer voor alles en geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hollanders (en Zeeuwen) zijn knieperts. De rest niet.
[..]
Gá dan gewoon eens batsen jongens!quote:
Wet van de grote getallen, meer mensen, meer belastinginkomsten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. We betalen in Holland veel meer voor alles en geheel vrijwillig.
Een draak! Niet een Aapquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee nee! Een Aap ben ik volgens de Chinese horoscoop.
Tuk en ik batsen alleen samen als onze piemels in dezelfde vrouw zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Gá dan gewoon eens batsen jongens!
Ik een paardquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een draak! Niet een Aap![]()
Stomme Godtje
Daar had ik het over. We betalen vrijwillig veel meer voor drank, wonen, eten, etc etcquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
We hebben het hier over individuen.
Ik een haasquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Gá dan gewoon eens batsen jongens!
Dat komt door de bekrompenheid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar had ik het over. We betalen vrijwillig veel meer voor drank, wonen, eten, etc etc
TIJGERquote:
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwichquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuk en ik batsen alleen samen als onze piemels in dezelfde vrouw zitten.
Ze zijn bekrompen dus betalen meer......quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt door de bekrompenheid.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
TIJGER
Positief: Autoriteit, vurigheid, magnetisme, uitstraling,
moed, goede bedoelingen.
Negatief: Ongehoorzaamheid, mateloosheid, heftigheid,
oppervlakkigheid, opvliegend en ongedurig zijn.
Maar om nou te zeggen dat het helemaal klopt
Spijker > kop > KLABAM! Er bovenop!quote:De Draak is een van de meest favoriete symbolen: elke ouder schijnt te hopen dat zijn of haar kind in het jaar van de draak geboren wordt. Draken hebben macht en geluk in het leven. Ze zijn geboren monarchen, maar ook idealisten. Eigenlijk denken ze al vanaf het moment dat ze geboren worden dat ze perfect zijn, en dus zijn ze ook niet erg flexibel. Ze hebben vaak een grote mond maar toch zijn hun meningen belangrijk genoeg om naar te luisteren en hun advies is altijd goed. Zijn invloed is in feite nogal sterk. De Draak kan wel last hebben van te veel trots.
Draken zijn moedig, dynamisch en heerlijke mensen. Heel zelfverzekerd en soms wat tiranniek. Orders van anderen verdragen ze absoluut niet.
Soms zijn Draken ongelooflijke snobistisch. Maar ze hebben talent, ze zijn intelligent, vasthoudend, en edelmoedig. Hij kan in feite alles doen. Elke carrière die hij kiest zal er eentje zijn waarin hij uitblinkt. Mensen houden van de draak, en hij wordt niet vaak teleurgesteld in de liefde.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwich
Als ze wat meer open zouden staan voor de rest van het land, hoefden ze niet zoveel te betalen. Maar nee, het is voorbij Utrecht, dus eng, nieuw, niet bekend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn bekrompen dus betalen meer......
De grens aan mijn logica is zojuist bereikt geloof ik.
Dus leg het alsjeblieft uit!
Is een goede omschrijving idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Spijker > kop > KLABAM! Er bovenop!
Ja, ik snap hoe je je voelt..quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben een slechte tijger .. hoe meer ik lees hoe slechter het klopt
quote:De haas is vriendelijk, braaf, ietwat gereserveerd en gesteld op harmonie. Hazen verliezen bijna nooit hun geduld
Paarden houden heel vaak van seks en van hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Paard-geboren mensen zijn erg populaire burgers. Het lijkt alsof ze altijd goed gehumeurd zijn en kunnen goed met hun geld omgaan. Ze zijn wijs en beschikken over artistiek talent. Ze werken ongelooflijk aantrekkelijk op het andere geslacht.
Ik bedoel maar
HW! Kom er maar in!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze wat meer open zouden staan voor de rest van het land, hoefden ze niet zoveel te betalen. Maar nee, het is voorbij Utrecht, dus eng, nieuw, niet bekend.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Neuh, we weten allemaal dat ze achterlijk zijn in het oostenquote:
Doe eens niet zo bekrompen, schatje!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwich
Jullie gaan maar lekker pikkie-tik spelen met een andere doosquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bekrompen, schatje!
Het is 2011!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie gaan maar lekker pikkie-tik spelen met een andere doos
Goh, zou het dan aan jullie liggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is 2011!Elke vrouw doet tegenwoordig DP...
Dat laatste valt wel meequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Paarden houden heel vaak van seks en van hun uiterlijk.
Het is omdat wij nog wel roken hè...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zou het dan aan jullie liggen?
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil jequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
alleen kenne we dr niet krijge, dan maar samuh probere?.
Epic fail.
uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil je
Ja. Dat is het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is omdat wij nog wel roken hè...
Deze: http://www.zeelandnet.nl/(...)_STBEKR_47000KM.htmlquote:
uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True story bro. Als ik geen vriendin had, was het allang gebeurt
Zo zei ik dat niet babsje...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True story bro. Als ik geen vriendin had, was het allang gebeurt
Helaas ben je daar te gentleman voor, Babs. Ik trouwens ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil je
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
'Alcohol leidt tot onveilige seks'
Stating the obvious.
Niet geheel hoor. Babs doet net of ik al zowat met mijn benen in de lucht hing.quote:
Ziet er top uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze: http://www.zeelandnet.nl/(...)_STBEKR_47000KM.html
Alles klopt eraan, behalve de kleur.Vindt het persoonlijk een beetje een ouwelullen kleur. Maar dat is puur een associatie die ik heb. Ik moet er aan wennen.
Oh nee, dat niet. Ik ben alleen zelfverzekerd genoeg dat het me dan wel gelukt wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet geheel hoor. Babs doet net of ik al zowat met mijn benen in de lucht hing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet. Ik ben alleen zelfverzekerd genoeg dat het me dan wel gelukt wasDat klinkt toch andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zo komt het op mij niet over missbquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kennen babs lang genoeg om te snappen hoe die het bedoeltquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk he!?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, maar 7x een nieuw CV opgestuurd voor hij goed genoeg was om naar de klant te gaan. Zucht...
Dankje.quote:
Leuk autootje hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Dit is trouwens bij hetzelfde bedrijf waar ik die andere toffe rode FF had gezien, die ik toen nét had gemist.
Heb die site elke dag in de gaten gehouden en stond er gister al vroeg bij.Ben er blij mee!
Kan er a.s. donderdag al om.
Super snel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Dit is trouwens bij hetzelfde bedrijf waar ik die andere toffe rode FF had gezien, die ik toen nét had gemist.
Heb die site elke dag in de gaten gehouden en stond er gister al vroeg bij.Ben er blij mee!
Kan er a.s. donderdag al om.
Alleen beter dan naive linkse oogklepdoosquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
VD heeft het hier alleen nog maar over auto's. Rechtse lul aan het worden meid?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen beter dan naive linkse oogklepdoos.
uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]Socialisme werkt, kapitalisme niet
Op de lange termijn zeker beter dan kapitalisme. Kapitalisme KAN niet werken op de lange termijn. Fundamenteel onmogelijk.quote:
Erg snel ja, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Super snel!
En las Goes denk lekker in de buurt.
Ik heb ook een nieuwe (nou ja 11 maanden oud) gekregen van mijn man voor de kerst.
En mini heeft er ook één gehad voor de kerst
Negeren werd soms best goed!quote:
Een Renault Twingo van januari 2011. Mooi blauw en heeft wel opties.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Erg snel ja, dat is wel fijn.
Maar dat is geen slecht kerstcadeau zeg! Wat voor één dan?
Wow, dat is wel een gave auto!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Renault Twingo van januari 2011. Mooi blauw en heeft wel opties.
Boeiend die lange termijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de lange termijn zeker beter dan kapitalisme. Kapitalisme KAN niet werken op de lange termijn. Fundamenteel onmogelijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend die lange termijnIk heb geen koters
.
En die lachen zich ook kapotquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Good for you! En een typische kapitalist: na ons de zondvloed
Je had een babyboomer kunnen zijn
Ja alleen moet ik nog wennen aan het superdeluxe kinderzitjequote:
En zometeen zijn ze allemaal dood en laten ze ons achter met een lege planeet en lege spaarpotten, dat hebben ze allemaal opgestookt.quote:
So? We've got the Internetquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En zometeen zijn ze allemaal dood en laten ze ons achter met een lege planeet en lege spaarpotten, dat hebben ze allemaal opgestookt.
Dat laatste is vast heel schattig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen moet ik nog wennen aan het superdeluxe kinderzitje
Ik vind dat ze er nog te klein voor is maar volgens anderen kan het best
Mini heeft trouwens een knalroze BMW met mp3 aansluiting
O die zijn ook tofquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Een Renault Twingo van januari 2011. Mooi blauw en heeft wel opties.
Mwah, onze generatie (30~40) krijgt nog de erfenissen. Als je jonger bent dan 20, dan ben je pas echt royally fucked!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En zometeen zijn ze allemaal dood en laten ze ons achter met een lege planeet en lege spaarpotten, dat hebben ze allemaal opgestookt.
Ik zit tussen de 20 en de 30, ben ik dan veilig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, onze generatie (30~40) krijgt nog de erfenissen. Als je jonger bent dan 20, dan ben je pas echt royally fucked!
Daarom voor mij ook geen kinderen.
Nop, tussen veilig en royally fucked.. zit nog redelijk fuckedquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 20 en de 30, ben ik dan veilig?
Ik niet hoor, mijn ouders maken lekker alles op. En het is ze gegundquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, onze generatie (30~40) krijgt nog de erfenissen. Als je jonger bent dan 20, dan ben je pas echt royally fucked!
Daarom voor mij ook geen kinderen.
Ligt eraan, hebben je ouders 30 jaar terug een huis gekocht dat nu bijna afbetaald is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 20 en de 30, ben ik dan veilig?
Mijn ouders zijn hard bezig nu ze met pensioen zijn, maar hun hele leven zuinig geleefd, dat verander je niet zo maar. Zo gaan ze heel veel op vakantie, maar zoeken ze wel de goedkope tripjes uit en zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet hoor, mijn ouders maken lekker alles op. En het is ze gegund
Nee, tien jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan, hebben je ouders 30 jaar terug een huis gekocht dat nu bijna afbetaald is?
decadent stuk vretenquote:
En dat is juist de belangrijkste kamer voor vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef halfbearad het volgende:
Ok, mijn energie is getemperd nadat de onderbuurman hulp nodig had een bank naar boven te slepen.
Nu heb ik geen zin meer om de slaapkamer nog ff te doen.
Omdat jij daar ligt vanavond?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat is juist de belangrijkste kamer voor vanavond
Mijn ouders hebben nooit van hun leven zuinig geleefdquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hard bezig nu ze met pensioen zijn, maar hun hele leven zuinig geleefd, dat verander je niet zo maar. Zo gaan ze heel veel op vakantie, maar zoeken ze wel de goedkope tripjes uit en zo
En dat zal bij jouw ouders, gezien je leeftijd, niet heel veel anders zijn. Blijft voldoende over met dat afbetaalde huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |