Moet je dat vragen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is zeker belangrijk
Gewoon flink neuken en naar huis sturenquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef halfbearad het volgende:
Faal. Ben net omgeluld door een ex dat ze morgen langskomt.
Ik ben werkelijk de grootste stumperd op de planeet.
Nou, blijkbaar vind je jezelf niet de GROOTSTE stumperd. Anders had je haar alsnog wel afgezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef halfbearad het volgende:
Faal. Ben net omgeluld door een ex dat ze morgen langskomt.
Ik ben werkelijk de grootste stumperd op de planeet.
Qft.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef MNR het volgende:
Je doet voorkomen dat het een "accident waiting to happen is" dus ik persoonlijk vind het behoorlijk dom om dan alsnog haar te willen zienMaar hey, jij denkt blijkbaar dat je niet beter kunt krijgen of wat dan ook: dus spreek vooral af
Mooi zo!quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
Yep, alweer twee dagen lekker aan het werk. En ik was zaterdag nog in Enschede.
SCHANDALIG!quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik las hetik was toen net weg
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:55 schreef Q. het volgende:
SCHANDALIG!
Nou ja, ben toch de stad niet in geweest, op Twek gebleven.
Een probleemquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
Baal er steeds meer van dat z'n m'n shampoo uit de schappen hebben gehaald. En volgens mij zelfs uit de productie. Op curacao hebben ze hem nog wel, maar voor hoe lang .. zelfs ebay heeft ze niet
hiquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:30 schreef MNR het volgende:
Wrijft oogjes uit. Zo... het waait nog flink.
toen sliep ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Nu valt hier dat briesje/wind wel mee. Vanmorgen rond 5 uur ging het wel even wat harder tekeer.
Een vraag in elk geval niet want daar tik ik wel vrij consequent een vraagteken achter om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dit een vraag.. een begin van een zin.. of gewoon een constatering?
ik wil weer naar huis, vind de dag nu al niksquote:
Nu nog werk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef MNR het volgende:
babs heeft zich nog niet gemeld, dus het kan nog. Ga lekker naar de sportschool, wakker worden tussen de huisvrouwen en bejaarden vanmorgenWat is het toch fijn he? Om een sportschool om de hoek te hebben
Ik ben een bofkont!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil weer naar huis, vind de dag nu al niks![]()
maar dan kan het alleen maar beter worden!![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Wowik heb een muziekje in m'n hoofd wat vroeger een nachtmerrie was van me
quote:
Ehm nee. Hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
dat is kut!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Dat is dus mooi k**!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Sla hem verrot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Fúúúck!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wtf moet jij daar dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kan wel wat hulp gebruiken met het zoeken naar slaapplekken....
KUTquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah oke. Maar nee sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tariefquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tarief)
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel hequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
overnachten in de auto!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...
ik vergeef je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
In ieder geval het noorden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel he
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezenquote:
Google Translatequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezen
Mijn papa heeft er overal connecties.quote:
Ouwe kerel die moeilijk loopt, das geen kunst aan. Maar dan wil ik wel eerst in zijn testament staan.quote:
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa heeft er overal connecties.
Mag je toch niet lenen schatquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?
Men was het er toch al niet mee eens dan sliepen ze liever in de camper ergens op een parkeerterrein.......quote:
Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
De balkan mensen vermoorden niet alleen hun moeder voor 5 cent maar ook het hele topic/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |