quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Wowik heb een muziekje in m'n hoofd wat vroeger een nachtmerrie was van me
quote:
Ehm nee. Hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
dat is kut!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Dat is dus mooi k**!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Sla hem verrot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Fúúúck!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wtf moet jij daar dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kan wel wat hulp gebruiken met het zoeken naar slaapplekken....
KUTquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah oke. Maar nee sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tariefquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tarief)
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |