quote:
Ehm nee. Hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
dat is kut!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Dat is dus mooi k**!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, bovenbuurman een lekage veroorzaakt, ws. boven mijn nieuwe badkamerplafond, bij de nieuwe tegels.
Sla hem verrot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Fúúúck!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Wtf moet jij daar dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Oh kan wel wat hulp gebruiken met het zoeken naar slaapplekken....
KUTquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ah oke. Maar nee sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tariefquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
het EK. maar we maken er een 3 weeks tour van....
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog geen slaapplek kunnen vinden dus (tegen normaal tarief)
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:30 schreef rival het volgende:
hey zijn jullie oostblokkers ook connected in oekraine toevallig?
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel hequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
overnachten in de auto!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks in de buurt van charkov helaas...... de rest van de rit is geen probleem...
ik vergeef je...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen connecties in Srbija en Hrvatska...
In ieder geval het noorden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja samen bestrijken we de hele balkan wel he
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezenquote:
Google Translatequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb "iets" gevonden op ongeveer 50km afstand... maar A zag dat er niet zo fijn uit en B ik weet niet zeker wat dat was want het was een lokale website en dat kon ik niert zo goed lezen
Mijn papa heeft er overal connecties.quote:
Ouwe kerel die moeilijk loopt, das geen kunst aan. Maar dan wil ik wel eerst in zijn testament staan.quote:
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa heeft er overal connecties.
Mag je toch niet lenen schatquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft je pa toevallig nog een fijne vakantiewoning daar?
Men was het er toch al niet mee eens dan sliepen ze liever in de camper ergens op een parkeerterrein.......quote:
Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
De balkan mensen vermoorden niet alleen hun moeder voor 5 cent maar ook het hele topic/
Ja pas maar opquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
De balkan mensen vermoorden niet alleen hun moeder voor 5 cent maar ook het hele topic/
Ik bespaar tegenwoordig alleen maar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel stuivers heb je al uitgegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |