TIJGERquote:
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwichquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuk en ik batsen alleen samen als onze piemels in dezelfde vrouw zitten.
Ze zijn bekrompen dus betalen meer......quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt door de bekrompenheid.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
TIJGER
Positief: Autoriteit, vurigheid, magnetisme, uitstraling,
moed, goede bedoelingen.
Negatief: Ongehoorzaamheid, mateloosheid, heftigheid,
oppervlakkigheid, opvliegend en ongedurig zijn.
Maar om nou te zeggen dat het helemaal klopt
Spijker > kop > KLABAM! Er bovenop!quote:De Draak is een van de meest favoriete symbolen: elke ouder schijnt te hopen dat zijn of haar kind in het jaar van de draak geboren wordt. Draken hebben macht en geluk in het leven. Ze zijn geboren monarchen, maar ook idealisten. Eigenlijk denken ze al vanaf het moment dat ze geboren worden dat ze perfect zijn, en dus zijn ze ook niet erg flexibel. Ze hebben vaak een grote mond maar toch zijn hun meningen belangrijk genoeg om naar te luisteren en hun advies is altijd goed. Zijn invloed is in feite nogal sterk. De Draak kan wel last hebben van te veel trots.
Draken zijn moedig, dynamisch en heerlijke mensen. Heel zelfverzekerd en soms wat tiranniek. Orders van anderen verdragen ze absoluut niet.
Soms zijn Draken ongelooflijke snobistisch. Maar ze hebben talent, ze zijn intelligent, vasthoudend, en edelmoedig. Hij kan in feite alles doen. Elke carrière die hij kiest zal er eentje zijn waarin hij uitblinkt. Mensen houden van de draak, en hij wordt niet vaak teleurgesteld in de liefde.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwich
Als ze wat meer open zouden staan voor de rest van het land, hoefden ze niet zoveel te betalen. Maar nee, het is voorbij Utrecht, dus eng, nieuw, niet bekend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn bekrompen dus betalen meer......
De grens aan mijn logica is zojuist bereikt geloof ik.
Dus leg het alsjeblieft uit!
Is een goede omschrijving idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Spijker > kop > KLABAM! Er bovenop!
Ja, ik snap hoe je je voelt..quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben een slechte tijger .. hoe meer ik lees hoe slechter het klopt
quote:De haas is vriendelijk, braaf, ietwat gereserveerd en gesteld op harmonie. Hazen verliezen bijna nooit hun geduld
Paarden houden heel vaak van seks en van hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Paard-geboren mensen zijn erg populaire burgers. Het lijkt alsof ze altijd goed gehumeurd zijn en kunnen goed met hun geld omgaan. Ze zijn wijs en beschikken over artistiek talent. Ze werken ongelooflijk aantrekkelijk op het andere geslacht.
Ik bedoel maar
HW! Kom er maar in!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze wat meer open zouden staan voor de rest van het land, hoefden ze niet zoveel te betalen. Maar nee, het is voorbij Utrecht, dus eng, nieuw, niet bekend.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Nou.. zie dat ik op tijd terug ben.. Soms, he Godt, vind ik je echt een misselijke rotvent.
Neuh, we weten allemaal dat ze achterlijk zijn in het oostenquote:
Doe eens niet zo bekrompen, schatje!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh, wouldn't wanna be the bacon in that sandwich
Jullie gaan maar lekker pikkie-tik spelen met een andere doosquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bekrompen, schatje!
Het is 2011!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie gaan maar lekker pikkie-tik spelen met een andere doos
Goh, zou het dan aan jullie liggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is 2011!Elke vrouw doet tegenwoordig DP...
Dat laatste valt wel meequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Paarden houden heel vaak van seks en van hun uiterlijk.
Het is omdat wij nog wel roken hè...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zou het dan aan jullie liggen?
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil jequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
alleen kenne we dr niet krijge, dan maar samuh probere?.
Epic fail.
uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil je
Ja. Dat is het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is omdat wij nog wel roken hè...
Deze: http://www.zeelandnet.nl/(...)_STBEKR_47000KM.htmlquote:
uhuhquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True story bro. Als ik geen vriendin had, was het allang gebeurt
Zo zei ik dat niet babsje...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True story bro. Als ik geen vriendin had, was het allang gebeurt
Helaas ben je daar te gentleman voor, Babs. Ik trouwens ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had haar allang kunnen hebben, wat nuil je
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
'Alcohol leidt tot onveilige seks'
Stating the obvious.
Niet geheel hoor. Babs doet net of ik al zowat met mijn benen in de lucht hing.quote:
Ziet er top uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze: http://www.zeelandnet.nl/(...)_STBEKR_47000KM.html
Alles klopt eraan, behalve de kleur.Vindt het persoonlijk een beetje een ouwelullen kleur. Maar dat is puur een associatie die ik heb. Ik moet er aan wennen.
Oh nee, dat niet. Ik ben alleen zelfverzekerd genoeg dat het me dan wel gelukt wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet geheel hoor. Babs doet net of ik al zowat met mijn benen in de lucht hing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet. Ik ben alleen zelfverzekerd genoeg dat het me dan wel gelukt wasDat klinkt toch andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zo komt het op mij niet over missbquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kennen babs lang genoeg om te snappen hoe die het bedoeltquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk he!?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, maar 7x een nieuw CV opgestuurd voor hij goed genoeg was om naar de klant te gaan. Zucht...
Dankje.quote:
Leuk autootje hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Dit is trouwens bij hetzelfde bedrijf waar ik die andere toffe rode FF had gezien, die ik toen nét had gemist.
Heb die site elke dag in de gaten gehouden en stond er gister al vroeg bij.Ben er blij mee!
Kan er a.s. donderdag al om.
Super snel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Dit is trouwens bij hetzelfde bedrijf waar ik die andere toffe rode FF had gezien, die ik toen nét had gemist.
Heb die site elke dag in de gaten gehouden en stond er gister al vroeg bij.Ben er blij mee!
Kan er a.s. donderdag al om.
Alleen beter dan naive linkse oogklepdoosquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
VD heeft het hier alleen nog maar over auto's. Rechtse lul aan het worden meid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |