Ik bespaar tegenwoordig alleen maar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel stuivers heb je al uitgegeven?
En merk je het ook daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bespaar tegenwoordig alleen maar!
Na een week nog niet zo schat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En merk je het ook daadwerkelijk?.
Na een jaar ook niet hoor, been there, done thatquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een week nog niet zo schat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na een jaar ook niet hoor, been there, done that.
Nog steeds gestopt? Lekker bezigquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een week nog niet zo schat.
quote:
Positivisme is niet voor in Decemberquote:
Maar de rest van het jaar ben jij zo'n positivoquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Positivisme is niet voor in December.
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Je mag bij mij wel even de badkamer en de tuin doen, als je toch bezig bent.
Maar daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!
Goed zo!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het weekend was wel pittig, maar heb het gered.
Dat ben ik, en het bevaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
Rival, ben je al begonnen aan je nieuwe baan eigenlijk?
In de tuin?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kan ie jou een beurt geven
dat heb ik ook steeds na het schoonmaken... dan kijk ik de tuin in.... Nah, komt van de lente welquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kheb wel energie over vandaag, maar om nu de tuin de toen in dit snertweer, dank je vriendelijk. Desondanks wel vrolijk vandaag!
Wel lekker natquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed zo!Lekker bezig
![]()
Ergste gehad. Gaat vanaf hier alleen maar makkelijker worden.
Goed punt, positivisme is niets voor op FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar de rest van het jaar ben jij zo'n positivo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |