Vangen en vermoorden is niet geheel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een paar leren van Bommels gekocht voor een gala. Die moeten ingelopen worden anders krijg je ontzettende blaren. Nu vang ik twee vliegen in een klap.
Het verschil is maar een stuiver.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vangen en vermoorden is niet geheel hetzelfde.
+1 scherpquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het verschil is maar een stuiver.
gratis water.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn badkamer is veilig
Zou wat zijn, ik heb helemaal in de planning om vanavond voor het eerst in het nieuwe bad te gaan, zou het niet doorgaan door lekkage
Iedere bezoeker is daar veilig. Zelfs al zouden er 'rare' dingen gebeuren, is dat eigen keuze, en veiligquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zo veilig zou ik me er niet voelen...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Nou.. zie dat ik op tijd terug ben.. Soms, he Godt, vind ik je echt een misselijke rotvent.
watskebeurtquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
Nou.. zie dat ik op tijd terug ben.. Soms, he Godt, vind ik je echt een misselijke rotvent.
Hehehe. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Mijn badkamer is veilig
Zou wat zijn, ik heb helemaal in de planning om vanavond voor het eerst in het nieuwe bad te gaan, zou het niet doorgaan door lekkage
Er gaat echt wel geneukt worden!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt en MNR hebben een soort van haat liefde verhouding lijkt het soms
Dat heb ik hier ook met één bepaald iemand...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt en MNR hebben een soort van haat liefde verhouding lijkt het soms
Lief is ie hè?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook met één bepaald iemand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |