We zijn allemaal kinderen van God.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbel kut dus.quote:
Je kan ook gewoon zeggen wat je er zo onsympathiek aan vindt. Misschien leer ik er van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is dat juist het probleem. Maar nevermind.
[..]
Mooi.
Leave MNR alone!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
MNR is de nieuwe "ik kots alles wat ik denk op fok in Singles" poster.
Die komen zo af en toe een tijdje voorbij. Totdat ze op viva.nl een leuker forum tegenkomen.
quote:Hollywood actor Tom Cruise is on the hunt to buy a luxury holiday home in Malta but has given his agency something of a mission impossible: The home must have a 200 square-metre living room.
Denk je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen wat je er zo onsympathiek aan vindt. Misschien leer ik er van.
Ik draag mijn kennis nou eenmaal graag over naar anderen. Andersom kan ik dat ook waarderen hoor, Godtje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer net zo autistisch om je daar druk over te maken als de kruidnoten vs pepernoten discussie.
Dat autistische is naar inspiratie van baby.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We zijn allemaal kinderen van God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij ondertussen nog bezig met de zoektocht?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's 20 bij 10 meter. Valt ook nog wel mee.
Voor Malteser begrippen niet echt eigenlijk. Dus ik wens hem veel succes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's 20 bij 10 meter. Valt ook nog wel mee.
Zeker. Ik wacht nog even tot 31 december. Dan weet ik of ik een lening van een kwart miljoen moet nemen of dat ik een villa van 3m met een golfbaan eromheen kan laten bouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jij ondertussen nog bezig met de zoektocht?
Spannend!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Kreator het volgende:
Zeker. Ik wacht nog even tot 31 december. Dan weet ik of ik een lening van een kwart miljoen moet nemen of dat ik een villa van 3m met een golfbaan eromheen kan laten bouwen.
Dat zou ik ook niet doen. De overstap naar het huidige werk heb ik ook gemaakt omdat ze me een vast contract zonder proeftijd boden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Puur objectief bekeken, midden in de "crisis" een vast contract inruilen voor proeftijd? Mij niet gezien.
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
MNR is de nieuwe "ik kots alles wat ik denk op fok in Singles" poster.
Die komen zo af en toe een tijdje voorbij. Totdat ze op viva.nl een leuker forum tegenkomen.
Anders ben je straks net zo groot als Malta. Dan is het goedkoper om heel Malta hier heen te slepen inplaats van dat jij er op vakantie gaat,quote:
Zo zou ik het verwoorden, ik wacht op de krea-versiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.
Ik denk meer dat hij dolgraag je mond zou volspeteren met overheerlijk krea zaad. Zoveel dat je mond je overloopt en dat je er niet meer van kan praten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bedoelt: je mag me gewoon niet zo.
Als ik dat bedoelde had ik dat wel gezegd. Zo ben ik.quote:
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij dolgraag je mond zou volspeteren met overheerlijk krea zaad. Zoveel dat je mond je overloopt en dat je er niet meer van kan praten.
Dat moet haast wel na zo'n heerlijke indische lunch...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?
Die wordt duidelijk ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef MNR het volgende:
Ik vind de krea-versie maar weinig spetterend
Van Rival. Die kon dat nog proeven in Samssquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn zaad overheerlijk is?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wordt duidelijk ook een dagje ouder.
Die hele bende zinkt gewoon als ik erheen gaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders ben je straks net zo groot als Malta. Dan is het goedkoper om heel Malta hier heen te slepen inplaats van dat jij er op vakantie gaat,
Kan nooit de bedoeling zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Rival. Die kon dat nog proeven in Samss
Milder. Niet ouder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die wordt duidelijk ook een dagje ouder.
[..]
[..]
Hmmm, interessant.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hele bende zinkt gewoon als ik erheen ga
Ah toe nou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ik had beloofd dat ik niet meer over Samzz zou roddelen..
Het is ook veels te moeilijk om je in te houden..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Maar nog steeds net zo zuur.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
Ikhad
beloofd
dat
ik
niet
meer
over
Samzz
zou
roddelen.
.
Ze post hier toch niet meer, dus knock yourself out, zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Kreator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |