Neej. Leg maar uit. Voor wat mij betreft, kan hij de spreekwoordelijke pot op. Ik ga mijn verlofdagen toch niet rapporteren?! Hoest nou?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik nou een lul als ik die baas snap inmiddels?.
Weet ik veel!???quote:
In triest zou ik het niet noemen, wel compleet irrelevant. Het is jouw zaak wat je met vakantie wilt doen, als je het wilt delen breng je het zelf wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik veel!???
Het is gewoon in- en intriest. But that's mine personal opinion.
Don't be such a baby..quote:
Ik vind het triest dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In triest zou ik het niet noemen, wel compleet irrelevant. Het is jouw zaak wat je met vakantie wilt doen, als je het wilt delen breng je het zelf wel.
Tot op de dag nauwkeurig aangeven hè? En bij voorkeur ook al opgeven wanneer je ziek gaat zijn en waarom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg deze week een mailtje "kunnen jullie opgeven wanneer jullie volgend jaar van plan zijn vakantie op te nemen"
Net alsof ik dat al weet.. maar eigenlijk is hij er nog niet eens vroeg bij
Ergens tussen 01-01-2012 en 31-12-2012 en maximaal 5 weken aaneengesloten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg deze week een mailtje "kunnen jullie opgeven wanneer jullie volgend jaar van plan zijn vakantie op te nemen"
Net alsof ik dat al weet.. maar eigenlijk is hij er nog niet eens vroeg bij
quote:
Je krijgt per jaar vakantiedagen. Als je die niet allemaal opneemt, moet je manager daar wel iets over rapporteren, al is het alleen maar om duidelijk te krijgen dat het niet zo is dat je die dagen niet dit jaar hebt opgenomen omdat je geen vrij kan krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Don't be such a baby..
[..]
Ik vind het triest dat ik niet gewoon 'nee' kan zeggen. Ja, inderdaad.
Dude....quote:
Ik hield het gewoon op.. enige wat ik weet is waarschijnlijk 2 weken in maartquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ergens tussen 01-01-2012 en 31-12-2012 en maximaal 5 weken aaneengesloten.
Ik neem aan dat ik dit tijdig heb opgegeven. Als er dringende redenen zijn om dit niet te accepteren dan hoor ik het graag maar daar ga ik niet vanuit.
Een verdere detail planning zal ik geven als de tijd daar is.
Mvg
Komkommerinmijnholmeisje
Klok kleppelquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je krijgt per jaar vakantiedagen. Als je die niet allemaal opneemt, moet je manager daar wel iets over rapporteren, al is het alleen maar om duidelijk te krijgen dat het niet zo is dat je die dagen niet dit jaar hebt opgenomen omdat je geen vrij kan krijgen.
Er zijn ook zat bedrijven waar je amper vakantiedagen mag meenemen naar volgend jaar, dus ik zie het probleem niet.
Wat is er?quote:
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klok kleppel
MNR moest opnemen van de baas en je verkoopt poep. Een bedrijf mag dat wel vragen zoals ze bij MNR doen maar wettelijk verbieden kunnen ze het niet en mag je ze lekker 5 jaar meenemen.
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, de eerste player-hater...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |