Als ik me juist herinner wat jij laatst ook heerlijk sympathiek tegen babs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.
4 strokenwegen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik me juist herinner wat jij laatst ook heerlijk sympathiek tegen babs.
Iets met, 4 strokenwegen?
WTF? Waar bemoei je je in godsnaam mee joh? Tegen babs doe ik nooit onsympathiek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. 4baanswegen en toen gaf Tukker aan dat het 4strookswegen zijn en dat 99% dat fout doet. Correct me if I'm wrongquote:
Dat was toch een discussie van babs met een collega?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. 4baanswegen en toen gaf Tukker aan dat het 4strookswegen zijn en dat 99% dat fout doet. Correct me if I'm wrong
Nee, dat was ik...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
WTF? Waar bemoei je je in godsnaam mee joh? Tegen babs doe ik nooit onsympathiek.
Natuurlijk niet.. tis fok!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?
Je moet je gewoon niet bemoeien met dingen waar je geen drol vanaf weet om daarna nog de plank mis te slaan ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik mag niet hardop mijn mening uiten?
Have fun!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
Wat lekker hier zeg! Zo lekker dat ik op het strand in zon mijn kater even ga weg drinken.
Inhoudelijk was het een discussie, maar het woord kwam van Tukker afquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was toch een discussie van babs met een collega?
Ja, dat dacht ik al. Mijn mond wordt gewoon gesnoerd.quote:
Het was vierstrooks, trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Inhoudelijk was het een discussie, maar het woord kwam van Tukker af
Schatje, ik geloof dat ik gewoon mag zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet bemoeien met dingen waar je geen drol vanaf weet om daarna nog de plank mis te slaan ook.
Begin niet met dat ge-schatje alsjeblieft, daarnaast snap ik niet waar je je druk om maakt. Ik had het niet eens tegen jou, het ging niet over jou, dus wat is dan het probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Schatje, ik geloof dat ik gewoon mag zeggen wat ik denk.
En die plank daar zal ik niet om malen
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig, mien jung.
Ik zie er weinig onsympathiek aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo, wat zijn we weer lekker sympathiek vandaag zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |