Ach, wees blij, mijn beste periode was op jouw leeftijd, het enigste verschil was dat ik niet echt bezig was met meisjes in de zin van zoenen en seks.quote:
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vondquote:
Maar jij zou toch hete sex met hem hebben enzo. Is dat nou gebeurd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
heloefje is bijna 18. Bijna een grote jongen.
Oh men, sommige mannen kunnen echt goed zoenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vond
Mijn beste periode is inderdaad waarschijnlijk geruisloos aan me voorbij gegaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, wees blij, mijn beste periode was op jouw leeftijd, het enigste verschil was dat ik niet echt bezig was met meisjes in de zin van zoenen en seks.
Neehoor dat moet je niet zo opvatten. Ik speel niet op de man, ik geef oprecht mn mening en probeer je verhaal te begrijpen. Als ik het niet goed bedoelde zou ik echt niet helemaal de moeite nemen hoor. Want ik ken je niet eens. Dat is dus wat ik bedoel, voor zover ik kan zien kom je over alsof je van het negatieve uitgaat van mensen. Terwijl dat dus niet altijd zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vaag zou kijken?
Ik laat mijn eigen frustraties altijd doorschemeren tegelijk met het punt dat ik probeer te maken. Had ik niet moeten doen want dan geeft jullie handvatten om op de man te spelen. Wat ik bedoelde is dat dat gezever van meiden dat steeds suggereert dat meiden alleen zouden kijken naar de mate van zekerheid dat een jongen uitstraalt. Wellicht genuanceerde Bullshit is en wellicht niet het belangrijkste is voor een meisje. Maar wel het type jongen en zijn imago.
Dus dat meiden wellicht zouden kijken naar hoe sterk een jongen in een bepaalde imago/rol staat. Hoe goed hij het typetje speelt. En dat meiden daaraan de mate van "zekerheid" aan proberen afteleiden. Dus is zekerheid niet het enige dat meespeelt.
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de handquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
Oh men, sommige mannen kunnen echt goed zoenen.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar jij zou toch hete sex met hem hebben enzo. Is dat nou gebeurd?
Ja echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de hand
Mijn hand gaat dan ook van je gezicht naar je nek naar je rug enzquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de hand
Dan breek ik het zoenen af en is het houdoequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
Ja echt he.Ik heb 2 mannen gehad die het echt niet konden, dat is dan ook meteen een turnoff.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn niet de grootste lolbroekenIk heb ook een vriendin en die zuipt heel veel en opeens is ze out of the blue dronken en mega irritant en dan schaam ik me altijd
Ook niet tof.
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt he.Ik heb 2 mannen gehad die het echt niet konden, dat is dan ook meteen een turnoff.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.
Eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan breek ik het zoenen af en is het houdoeIk vind zoenen gewoon nog 100x belangrijker dan sex.
Ja, genant is dat. Ik schaamde me vroeger ook voor mijn broer en als mensen dan vroegen of ik hem kende, omdat hij wel eens wat tegen me zei, dan ontkende ik glashard dat ik hem kendequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
Dat heb ik ookmet die vriendin
Maar dat heb ik helaas ook met mensen die echt veel te hard lachen als je ergens wat zit te drinken.
Toen ik achter de bar werkte kreeg ik soms ook vrienden aan de bar die zich dan zo zaten te misdragen dat ik me echt het liefst in de biertap wilde verstoppen
quote:
Nah, 2 echt extreem slecht. Een aantal, mwa. En een paar echt goed. Maar of ik verliefd ben maakt het ook wel fijner.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, genant is dat. Ik schaamde me vroeger ook voor mijn broer en als mensen dan vroegen of ik hem kende, omdat hij wel eens wat tegen me zei, dan ontkende ik glashard dat ik hem kende
ja ok, een aantal mwa. maar het meerendeel slecht. vond ik dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, 2 echt extreem slecht. Een aantal, mwa. En een paar echt goed. Maar of ik verliefd ben maakt het ook wel fijner.
had je antwoord gegeven? anders even een repostquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
Dit alles stelt me niet echt gerust dat ik het goed ga doen als het zover is
Okee, okee goed punt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vond
Je kunt gewoon uitloggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Kunnen de neuk-zoen-succes verhalen niet oprotten naar het singles topic? Wordt er persoonlijk niet goed van namelijk.
Welk antwoord zoek je precies?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
had je antwoord gegeven? anders even een repost
Echt slecht? Ben blij dat ik dat niet te vaak heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ok, een aantal mwa. maar het meerendeel slecht. vond ik dan.
dat ik vroeg wat het probleem dan was, en een quote van je neerzette , twee zelfsquote:
Ik heb niks om over op te scheppen, bro.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat opschep gedrag heb ik het over.
Waarom niet? Gewoon goed kunnen zoenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Capstan het volgende:
Dus als ik nou een dame treft die ook zoveel waarde hecht aan het zoenen, zal ik niet eens meer hoeven hopen op meer?
Ze testen je, of je het wel allemaal aankunt, het zijn allemaal complottenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Das verdomde lastig ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon goed kunnen zoenen.
nouja, echt slecht. gewoon, het was niet zo intiem, innig, weet ik veel. of een stresstong.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt slecht? Ben blij dat ik dat niet te vaak heb meegemaakt.
Overigens vind ik meisjes over het algemeen fijner zoenen. Of nouja, vergeleken met de gemiddelde man dan.
Dat lijkt mij ook logisch, maar ik reken er niet op dat ik dat van nature goed kanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon goed kunnen zoenen.
Vrouwen zoenen zachter oid? Vrouwen volgen altijd met zoenen... Wat nou als je 2 vrouwen hebt? Dan zoent niemand?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt slecht? Ben blij dat ik dat niet te vaak heb meegemaakt.
Overigens vind ik meisjes over het algemeen fijner zoenen. Of nouja, vergeleken met de gemiddelde man dan.
Seks zonder passie lijkt me om te huilenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, echt slecht. gewoon, het was niet zo intiem, innig, weet ik veel. of een stresstong.
als het zoenen al zo begint belooft dat meestal niet veel goeds.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Seks zonder passie lijkt me om te huilen
Dit was mijn antwoord:quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat ik vroeg wat het probleem dan was, en een quote van je neerzette , twee zelfs
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan maken al die andere speeddaters door de alcohol wellicht veel makkelijker contact. Of zo
Vrouwen zijn gewoon ziekelijk lastig. dat is het!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze testen je, of je het wel allemaal aankunt, het zijn allemaal complotten
Zachter, natter. Gewoon, fijn. Maar dan is het wel puur zoenen, terwijl bij een man is het ook meteen enorm opwindend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen zachter oid? Vrouwen volgen altijd met zoenen... Wat nou als je 2 vrouwen hebt? Dan zoent niemand?
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met allesquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen zachter oid? Vrouwen volgen altijd met zoenen... Wat nou als je 2 vrouwen hebt? Dan zoent niemand?
Omdat ik wél ervaring heb, schep ik opquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Natter is onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zachter, natter. Gewoon, fijn. Maar dan is het wel puur zoenen, terwijl bij een man is het ook meteen enorm opwindend.
Oh het ging over zoenenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als het zoenen al zo begint belooft dat meestal niet veel goeds.
Hoezo huil ik. Ik constatteer alleen dat er veel individuen hier die regelmatig posten hier eigenlijk helemaal niet thuishoren. Hun off-topic geblaat heb ik het over. Dat je dat tollereert als mod. Das weer +1 voor de trollen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:25 schreef Crutch het volgende:
Niet zo huilen schenk; dit topic draait niet alleen im jou.
Ik ben niet zo volgzaamquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Deze man heeft goed advies, dit onthoud ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
probeer eens wat minder tong.
Lippen is the key!
Ditquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met alleslekker sterk doen enzo, ik doe het vrouwelijke gedeelte wel
ik probeerde het nog serieus maar dan speel ik meteen "op de man" ofzoiets, zal welquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:
In de zaak Schenkstroop vs. De Rest, welke kant kan ik het best kiezen om de boel echt uit de hand te laten lopen hier?
Ok, zoen jij eens met mannen en met vrouwen en vertel jij me het verschil.quote:
je hoeft niet altijd te doen wat vrouwen zeggen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat de vrouwen hier vertellen wat ze leuk vinden, onderling.
Maar wat is mannelijk in godsnaam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met alleslekker sterk doen enzo, ik doe het vrouwelijke gedeelte wel
Ik zie het als een spel waarbij je elkaar uitdaagt, dus je moet afwisselen in initiatief nemen en teasenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Dan vind ik het wel spannend om met jou te zoenen denk
Wat doe jij hier eigenlijk. Ben je begaan en geef je ook tips. of kom je alleen kletsen met de aapjes die je ook stiekem uitlacht?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik wél ervaring heb, schep ik op
Dag hoor! Gezien jij bij 'de rest' hoort, kies ik voor dezelfde kant. Dat moet wel een goed team zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik probeerde het nog serieus maar dan speel ik meteen "op de man" ofzoiets, zal wel
als je wil rellen dan moet je denk ik de kant van "de rest" kiezen
en tevens : hoiii verloren ridder
whut? nee man, zoals ik al zei, zal sowieso niet iedereen aan de alcohol zitten en kan je zelf nog een selectie maken denk ik. Aangezien je ook nog eens aangeeft dat je het geen probleem vind als je toekomstige vrouw wel eens alcohol drinkt, zie ik echt niet wat het probleem is. Tenzij je niet druft, maar dat moet je dan gewoon zeggen en dan kunne we het daar over hebbenquote:
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is mannelijk in godsnaam?
Ik hoor alleen maar van vrouwen om me heen dat het anders is dan wat jij hier nu zegtquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, zoen jij eens met mannen en met vrouwen en vertel jij me het verschil.
ga mij nou niet vertellen wat wel of geen onzin is als ik je vertel hoe ik het heb ervaren.
Het is volle maan he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR.
Vrede op aarde enzulks
Niet durven is een ander deel van het probleem, ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
whut? nee man, zoals ik al zei, zal sowieso niet iedereen aan de alcohol zitten en kan je zelf nog een selectie maken denk ik. Aangezien je ook nog eens aangeeft dat je het geen probleem vind als je toekomstige vrouw wel eens alcohol drinkt, zie ik echt niet wat het probleem is. Tenzij je niet druft, maar dat moet je dan gewoon zeggen en dan kunne we het daar over hebben
flower power!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR.
Vrede op aarde enzulks
Kijk jongens het is Mathijs in een verhulling!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
LIEF ZIJN VOOR ELKAAR.
Vrede op aarde enzulks
Oh gewoon mij lekker stevig vastpakken, lichtelijk dominant doen, maar mij wel de ruimte geven voor input en daar dan op inspelenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is mannelijk in godsnaam?
Ik doe niet verwaand, jij vraagt iets en gaat vervolgens zeggen dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar van vrouwen om me heen dat het anders is dan wat jij hier nu zegt![]()
''ga mij nou niet vertellen''
Niet zo verwaand doen hè..
Met overtuiging, stevig vasthouden en niet met bibberende handjes. Gewoon dat je je vrouw voelt in de armen van een man.quote:
quote:
Ja, of wat andersquote:
Lolwie?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk jongens het is Mathijs in een verhulling!
De enige die ik uitlach ben jij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat doe jij hier eigenlijk. Ben je begaan en geef je ook tips. of kom je alleen kletsen met de aapjes die je ook stiekem uitlacht?
''Ga mij nou niet vertellen''quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet verwaand, jij vraagt iets en gaat vervolgens zeggen dat het niet zo is.Dan ben ik niet degene die verwaand doet hoor.
hoi en welkom, en ik zie eigenlijk wel vaak of iemand homo is, dat zullen homos onderling toch wel nog sterker hebben? soms kan je het mis hebben, maar meestal merk je dat wel toch. lijkt me voor lesbienes die geen dykes zijn, een stuk lastigerquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik zie TT(Als versieren niet zo makkelijk gaat) Nu had ik pasgeleden een gesprek met een homo hier op FOK!. Ik vroeg me toch af hoe doen die da ttoch?
Als ze een leuke jongen zien in het openbaar gaan ze er niet naartoe. Hee, ben jij ook homo?
Of letten ze op subtiele hints, of zijn ze louter en alleen afhankelijk van via via inside information
Nu is me dit nog niet duidelijk, maar zag de TT, moest het even melden, als in: bedenk jezelf, het kan altijd nóg meer tegenzitten
Even hartje onder de riem van deze jongen !
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
Kijk jongens het is Mathijs in een verhulling!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De enige die ik uitlach ben jij.
Er was hier laatst een online Jehova getuige die zij dat je ging branden in de hel of zoiets.quote:
Oh ik zit met jou aan 1 kant, wat leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag hoor! Gezien jij bij 'de rest' hoort, kies ik voor dezelfde kant. Dat moet wel een goed team zijn.
Ja en dat is wat ik er uit kan halen, vandaar dat je elke keer wat "zoekt" om iets niet te hoeven doen zeg maar. Dat is wat ik denkquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet durven is een ander deel van het probleem, ja.
het is officieel nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:32 schreef Keyos het volgende:
Moest wel lachen gisteren, ik had dus al in geen jaren iemand gezoend, bakte er dus geen kloot van at first, maar ik heb toch aardig wat geleerd in de korte tijd volgens mij, hebben uren op bed gebekt en wat aangekloot
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo huil ik. Ik constatteer alleen dat er veel individuen hier die regelmatig posten hier eigenlijk helemaal niet thuishoren. Hun off-topic geblaat heb ik het over. Dat je dat tollereert als mod. Das weer +1 voor de trollen.
Altijd en onvoorwaardelijk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik zit met jou aan 1 kant, wat leuk
*zeiquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
Er was hier laatst een online Jehova getuige die zij dat je ging branden in de hel of zoiets.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was hier laatst een online Jehova getuige die zij dat je ging branden in de hel of zoiets.
Ah, dankje, ik wip even langs!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoi en welkom, en ik zie eigenlijk wel vaak of iemand homo is, dat zullen homos onderling toch wel nog sterker hebben? soms kan je het mis hebben, maar meestal merk je dat wel toch. lijkt me voor lesbienes die geen dykes zijn, een stuk lastiger
Dat is niet verwaand, dat is simpel de waarheid. Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Ga mij nou niet vertellen''
Komt anders aardig verwaand op mij over, included with the emo smiley ofc: ''''
Yep , dit kan ik nu wel officieel noemen jaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met overtuiging, stevig vasthouden en niet met bibberende handjes. Gewoon dat je je vrouw voelt in de armen van een man.
feli, leuk voor je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep , dit kan ik nu wel officieel noemen ja
Gast...quote:
Crap.quote:
Aangezien ik toegeef dat het niet durven een deel van het probleem is zal je wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en dat is wat ik er uit kan halen, vandaar dat je elke keer wat "zoekt" om iets niet te hoeven doen zeg maar. Dat is wat ik denk
Jezus man, ik vroeg niet om een tegenargument.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd te doen wat vrouwen zeggen hoor.
en sowieso, wat als jij het niks vindt? niet elke vrouw is hetzelfde.
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet verwaand, dat is simpel de waarheid. Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet vind.
Niet gelijk, dan jaag je dr weg. Eerst beginnen met zoenen en dan langzaam die armen er omheen en tegen je aantrekken. Beetje door dr haar, pak dr gezicht eens vast, maar niet als een zombie blijven staan met je armen langs je lichaamquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
Dank u, dank u.
Ik zal de volgende keer ook gewoon beginnen met vastpakken, lijkt me een goed begin.
ik gaf er toch een.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jezus man, ik vroeg niet om een tegenargument.![]()
Zie wat er gebeurt en doe er desnoods je voordeel mee.
Zoveel "geloof" in 1 zin. En dan noemen ze mij verkapte Martijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.
En ik vind dat wel verwaand want ''ga mij niet vertellen'' Klinkt bij voorbaat alsof je mij niet serieus neemt. Iets kan verwaand overkomen en iets kan verwaand bedoelt zijn, als jij zegt dat het niet verwaand bedoelt is geloof ik je, geloof mij dan ook dat het zo op mij overkomt.
Tuurljik is dat mijn probleem. Maar dat betekent niet dat ik geen gelijk kan hebben inzake de undercover trollen hier. Er lopen trollen in deze reeks die enkelt aapjes komen kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast...
Bedenk even voor jezelf waarom je je zo zit te ergeren en ga even na of dat niet gewoon aan jezelf ligt.
Matthijsquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zoveel "geloof" in 1 zin. En dan noemen ze mij verkapte Martijn![]()
![]()
Ik neem je ook niet serieus als jij mij vertelt dat iets wat ik ervaren heb niet waar is. Natuurlijk neem ik je dan niet serieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.
En ik vind dat wel verwaand want ''ga mij niet vertellen'' Klinkt bij voorbaat alsof je mij niet serieus neemt. Iets kan verwaand overkomen en iets kan verwaand bedoelt zijn, als jij zegt dat het niet verwaand bedoelt is geloof ik je, geloof mij dan ook dat het zo op mij overkomt.
en jij komt zoals in elk ander topic wat met versieren en/of vrouwen te maken heeft je frustraties uiten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurljik is dat mijn probleem. Maar dat betekent niet dat ik geen gelijk kan hebben inzake de undercover trollen hier. Er lopen trollen in deze reeks die enkelt aapjes komen kijken.
zie mijn editquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
MatthijsMartijn is van de afdeling kinderen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem je ook niet serieus als jij mij vertelt dat iets wat ik ervaren heb niet waar is. Natuurlijk neem ik je dan niet serieus.
Het kan mij helemaal niet schelen hoe het op je over komt en ik heb helemaal geen zin in deze discussie. Zoekt het lekker uit.
Dankjequote:
Laatste post,quote:
FOREVER TOGETHERquote:
relax toch? geniet ervan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dankje, ben er écht blij mee. Heeft lang geduurd, maar dan heb ik ook een meid waar ik toekomst in zie. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een vriendin zou nemen om er maar één te hebben en mijn eisenlijstje is best groot omdat ik mij snel kan irriteren aan mensen, she got it all
Geaccepteerd. Waarom ga je eigenlijk weer weg, als je het stiekem wel gezellig vindt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
zie mijn editmijn meest welgemeende excuses
si, muy sensual en la luz de la lunaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
si, muy sensual en la luz de la luna
Dat ga ik zeker doen. Ik kan hiermee ook werken aan mijn negatieve eigenschappen, ik heb een groot negatief eigenschap dat ik tegen alles in moet gaan, nu kan dat niet (altijd) meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef dawg het volgende:
[..]
relax toch? geniet ervan, zou ik zeggen.
Que haces amor? Por qué me abandonas así?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
si, muy sensual en la luz de la luna
Klopt, je hebt het niet altijd door. Maar het is geen onmogelijke opgave om als homo een andere homo te "spotten". Als ik dat zelfs als hetero vrouw kan. Ik was ook jarenlang bevriend met een "gewone" homo en die pikte zelf iedereen er zo uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]oh die gast. Nee, ben ik totaal niet (ask myraela
)
[..]
Ah, dankje, ik wip even langs!![]()
Nouja, je hebt ook "normaal" (lees niet verwijfde) homo's. Daar is het moeilijk van te zeggen right? En die gast zei ook, ja ik vind het ook moeilijk, hield het meer bij via via.
ik vind het van karakter getuigen als mensen voor hun mening staan, maar ook toegeven als ze fout zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen. Ik kan hiermee ook werken aan mijn negatieve eigenschappen, ik heb een groot negatief eigenschap dat ik tegen alles in moet gaan, nu kan dat niet (altijd) meer natuurlijk.
volgens mij ben jij dat al, ik wil geen harem zijn, en geen polygamie clubquote:
Oh, niet mijn doelgroep enzulks, voldoe niet aan toegangseisenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Waarom ga je eigenlijk weer weg, als je het stiekem wel gezellig vindt?
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
volgens mij ben jij dat al, ik wil geen harem zijn, en geen polygamie club
Hoy me voy a sonar pensando en tiquote:
Zij wel met jou denk ik, of iig met Moon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
Met de Nederlandse wet heb ik niets te maken.
mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?
wat heb je te bieden ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?
quote:
M'n huwelijk staat wel geregistreerd in Den Haag inderdaad. Maar het is een Colombiaans huwelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij wel met jou denk ik, of iig met Moon.
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het van karakter getuigen als mensen voor hun mening staan, maar ook toegeven als ze fout zitten.
anyway, ondanks dat ik je wel vrij rationeel over vind komen voor iemand die heftig verliefd is, vind ik het dus tof voor je. go with the flow.
Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel watquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, niet mijn doelgroep enzulks, voldoe niet aan toegangseisentevens, te weinig tijd om nog een SC te onderhouden
Ik wip wel weer eens binnen als me nog iets te binnen schiet
Verder moeten jullie lief zijn voor elkaar
o shit jij kon ook spaans hequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Que haces amor? Por qué me abandonas así?
Bueno, todo que te pido es tu lealtad y tu sinceridad, nada más!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
o shit jij kon ook spaans he![]()
![]()
no te stoy abandonando, tu eres el que no estabas aqui
mijn zachte g?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoy me voy a sonar pensando en ti![]()
multicultiquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel wat
Niemand went direct aan het idee van een relatie hebben. Zoiets moet groeien. Het belangrijkste is dat je je wat minder druk gaat maken, stoppen met analyseren en GENIETEN!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.
Maar het moet allemaal nog een beetje tot mij doordringen wat er allemaal gebeurd is. Ben 21 jaar single geweest, het is toch een grote verandering in mijn leven.
Ik heb zo'n tyfus hekel aan dat woordquote:
tu eres casado, necesito un hombre soltero y sinseroquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, todo que te pido es tu lealtad y tu sinceridad, nada más!
ok, maar ben je verliefd? ja? dan moet je niet zoveel nadenken en genieten, zien hoe het gaat, meegaan in het moment. tijd genoeg voor serieuze dingen mbt je relatie met haar over een aantal maanden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.
Maar het moet allemaal nog een beetje tot mij doordringen wat er allemaal gebeurd is. Ben 21 jaar single geweest, het is toch een grote verandering in mijn leven.
Mijn afkomstquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
Moonwalk, waar heb jij ook al weer Spaans geleerd?
Bueno, tu eliges..pero al menos, cuentas con mi amor platónico para siempre.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
tu eres casado, necesito un hombre soltero y sinsero![]()
ik leer van jou mijn almachtige oppergodin uit dit topic die de mannen aanpaktquote:
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Moonwalk het volgende:
ik leer van jou mijn almachtige oppergodin uit dit topic die de mannen aanpakt
Hmm, Nou ik zal mezelf even voorstellen:quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel wat
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tyfus hekel aan dat woordEn het dekt de lading niet wat betreft psychische stoornissen die we hier ook hebben
Je bent scherp vandaag, bijna scherper dan ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?
doennnnquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan om later een LOI cursus Spaans te gaan doen.
Kan je niet wat jonge meisjes opleiden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?
Nee loefje, er zijn al meer dan genoeg slettebakken. Er moeten ook wat andere meiden zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je niet wat jonge meisjes opleiden?
y tu cuerpoquote:
Natuurlijk ben ik verliefdquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ok, maar ben je verliefd? ja? dan moet je niet zoveel nadenken en genieten, zien hoe het gaat, meegaan in het moment. tijd genoeg voor serieuze dingen mbt je relatie met haar over een aantal maanden.
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee loefje, er zijn al meer dan genoeg slettebakken. Er moeten ook wat andere meiden zijn.
Pics! We willen pics!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik verliefd, ik heb een lot uit de loterij met haar (dat zal iedereen zeggen die een relatie krijgt met iemand, maar alles wat ik tijden geleden heb geschetst wat ik zie in een vriendin, heeft zij).
Ik loop nu de komende tijd wel even met een gekleurde plek in mijn nek, so be it.
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.
ik dacht huh, toen viel het kwartje en moest ik lachenquote:
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hmm, Nou ik zal mezelf even voorstellen:
(Jonge)Man.
Leeftijd : 23
Relate: Ja
Status: 2,5 jaar samen (eergister)
Gelukkig:best wel. edit: (HEEL ERG, jezus wat klonk dit neerslachtig
)
Toekomst visie:dreamgirl, trouwen, oud worden van alles eigenlijk
Versier kunsten: Geen idee, tijdje uit de roulatieen nu met al die "geef me je ping schatje" hossel hossel trucjes weet ik niet of ik het nog kan
![]()
Ras: NL
Beroep: IT
Hobby's: Vissen, Vrijwillige brandweer, en FOK! uiteraard.
Als je het zo omschrijft vind ik het niet gek, je slaat werkelijk alle romantiek uit de sex. Ik zou ook abrubt geen zin meer hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik dacht huh, toen viel het kwartje en moest ik lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens een banaan in een pruim gepeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef dawg het volgende:
ik zie dat ik mijn spaans ook nog wat meer moet opvijzelen.
al kan ik het wel volgen, dat dan weer wel.
Okido.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Keyos het volgende:
Ja , de picture.... , ik kan wel iets posten maar dan haal ik het wel na een korte tijd erna eraf.
wat wat wat ? wat doe ik of wat doe ik juist niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat je het ongetwijfeld druk hebt met je DM's, maar toch...
Ah, nee maar natuurlijk. Vond het alleen iets te veel op de man af dan een discussie, verder is het nooit verkeerd om een keer te roepen "Lief doen tegen elkaar"quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doen
Altijd lief doen is ook maar saai namelijk![]()
Verder gaat het hier over van alles en geven we mensen tips als ze vragen hebben. Dat was het eigenlijk wel
Ik had je net nog een DM gestuurd. Maar kijk maar wanneer je tijd hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat wat wat ? wat doe ik of wat doe ik juist niet?
Ach, ik zeg wel altijd heel stoer dat ik eerst een band wil met iemand, maar laten we eerlijk zijn de eerste slettebak die me een beetje geil aankijkt en mijn broek open trekt neuk ik gewoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.
Romantiek wat is dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft vind ik het niet gek, je slaat werkelijk alle romantiek uit de sex. Ik zou ook abrubt geen zin meer hebben!
Kost teveel geld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een banaan in een pruim gepeerd.
Anders ga je toch gewoon hoeren neuken en nooit meer werken, de mlig route?
De middelste komt me bekend voor... Enige kans dat dit in de buurt van zeeland is ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ -ditwasdefoto-]
Het is de rechtse, ik haal hem er zo vanaf.
Leuk type wel, lekker lang ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ []afbeelding[/url] ]
Zeg, ik maak verdomme zelf wel uit of ik ruzie wil ja?? En je gaat nú gezellig doen!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doen
Altijd lief doen is ook maar saai namelijk![]()
Verder gaat het hier over van alles en geven we mensen tips als ze vragen hebben. Dat was het eigenlijk wel
Lijkt nog op iemand die ik gekend heb ook...zou zomaar familie kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
quote:
die is er ooit een geweest al. m_schtoppel. praatte nog net wat denigrerender dan schenkstroop over vrouwen af en toe. ging wel naar de hoeren, relatiemaagd dus, en ook daar praatte ie altijd over, wat voor een lekkere 19 jarige hij weer eens had gepakt betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.
Deze foto is uit de regio Brielle/Hellevoetsluis, ik ken de middelste verder niet. Foto is niet echt heel representatief hoor, ze heeft het haar vaker los, ze heeft alleen geen goede foto's op de FB.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De middelste komt me bekend voor... Enige kans dat dit in de buurt van zeeland is ?
Leuk meisje!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te veel hier postenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze foto is uit de regio Brielle, ik ken de middelste verder niet. Foto is niet echt heel representatief hoor, ze heeft het haar vaker los, ze heeft alleen geen goede foto's op de FB.
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik zeg wel altijd heel stoer dat ik eerst een band wil met iemand, maar laten we eerlijk zijn de eerste slettebak die me een beetje geil aankijkt en mijn broek open trekt neuk ik gewoon.
[..]
Romantiek wat is dat?
[..]
Kost teveel geld.
Dat soort mannen kan ik ook helemaal niet uitstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
die is er ooit een geweest al. m_schtoppel. praatte nog net wat denigrerender dan schenkstroop over vrouwen af en toe. ging wel naar de hoeren, relatiemaagd dus, en ook daar praatte ie altijd over, wat voor een lekkere 19 jarige hij weer eens had gepakt betaald.
Klopt, daarom haal ik hem zo weg en ga ik niet teveel zeggen, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet te veel hier postenmaar wat heeft ze mooie ogen, well done
Hou je bek vuile moraalridder, anders stomp ik je inelkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef Strani het volgende:
Zeg, ik maak verdomme zelf wel uit of ik ruzie wil ja?? En je gaat nú gezellig doen!!
Kom maar hier dan? Ik kan je hebben!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je bek vuile moraalridder, anders stomp ik je inelkaar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoekt iemand met een grote knuppel?
Jij hebt een enge vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
Kom maar hier dan? Ik kan je hebben!
* Strani kijkt cactus1 woest aan.
nee iemand die lekker mannelijk is en mij naar zijn grot (huis) weet te slepenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zoekt iemand met een grote knuppel?
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt een enge vrouwIk hou me wel in.
Vooruit wel, echt resultaat nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.
Ik vraag me af wie de volgende is.
quote:
Ik weet het, maar het viel me ineens op hoe groot zijn knuppel is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee iemand die lekker mannelijk is en mij naar zijn grot (huis) weet te slepen
is het tanja?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Strani het volgende:
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar het viel me ineens op hoe groot zijn knuppel is.
Slaap lekker.quote:
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier postquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.
Je moet geen wonderen van jezelf verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooruit wel, echt resultaat nog niet.
Ik wist het.quote:
Ik weet het niet, ik post nog niet zo lang hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier post
ligt eraan wat je onder vooruitgang verstaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier post
En nu wil je er nog een vrouw bij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook geen vooruitgang geboekt sinds ik 5 jaar geleden trouwde.
Meid, ik wil ze allemaal!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu wil je er nog een vrouw bij?
na trouwen komt kinderen. of scheiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook geen vooruitgang geboekt sinds ik 5 jaar geleden trouwde.
Hopelijk duurt het niet lang voor er veranderingen zijn, de meer succes, de beter voor de mensen hierquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, vooruitgang in het kader van dit topic. Ik heb nog geen vrouw versierd, ik heb nog steeds geen relatie gehad, ik ben nog steeds maagd, ik heb nog steeds niet gezoend. Dat soort dingenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder vooruitgang verstaat.
Geen van de twee nog, in mijn geval.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
na trouwen komt kinderen. of scheiden.
Wij zijn van plan volgend jaar een hond te nemen :pquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommigen nemen eerst een hond om te testen
HAHAHAquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
Wij zijn van plan volgens jaar een hond te nemen :p
zelfs nooit gezoend? hoe oud ben je? is vast weleens voorbij gekomen maar dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, vooruitgang in het kader van dit topic. Ik heb nog geen vrouw versierd, ik heb nog steeds geen relatie gehad, ik ben nog steeds maagd, ik heb nog steeds niet gezoend. Dat soort dingen
Sja, dan moeten er wel eens een keer aantrekkelijke meiden in mijn omgeving komen. Het lijkt wel alsof ze een pact hebben om mij zo actief mogelijk te mijden. Ik verdenk ze ervan een satelliet systeem te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet lang voor er veranderingen zijn, de meer succes, de beter voor de mensen hierAlleen blijft het wel zo ,mensen komen hier niet voor niets, dat kan even duren. Ben ook heel mijn leven single geweest, het is nu dat het toevallig zo gebeurd niet al te lang nadat ik hier ben gaan posten.
Te veel gerukt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb een bult onder mijn oksel.
Hoe de neuk komt het daar?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen van de twee nog, in mijn geval.
hond kan ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn van plan volgend jaar een hond te nemen :p
Doe dat. De mijne zal nog glorieuzer zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wacht het vol spanning af, vooralsnog geniet ik even van mijn overwinning
Bijna 30.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
zelfs nooit gezoend? hoe oud ben je? is vast weleens voorbij gekomen maar dat heb ik gemist.
Er zijn er bij die een hond nemen. Maar dat is strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een hond neem je niet, die krijg je.
Of andersom. Aantal jaar terug kende ik een nogal irritante en betweterige Engelsman. Een avond stonden we voor de ingang van een café en kwam er iemand aan met zo'n enorme hond. En die Engelsman heel stoer 'ik weet hoe ik met dit soort honden om moet gaan'.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er bij die een hond nemen. Maar dat is strafbaar.
Zo af en toe nog eens. Maar het leidt nergens toe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ben je wel een laatbloeier.
spreek je weleens meisjes aan?
Beloof geen dingen die je niet waar kan makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:16 schreef Strani het volgende:
Doe dat. De mijne zal nog glorieuzer zijn
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo af en toe nog eens. Maar het leidt nergens toe.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een hond neem je niet, die krijg je.
Leugens, want het is mijn linkeroksel.quote:
Ik kan het waarmaken. Vanaf nu ben ik voor jou een waakhond aan de ketting..maar de ketting begint te slijten en op een dag zal het breken. En dan ben jij de inbreker die vast zit aan de binnenkant van het hek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof geen dingen die je niet waar kan maken
Dat is....apart.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Of andersom. Aantal jaar terug kende ik een nogal irritante en betweterige Engelsman. Een avond stonden we voor de ingang van een café en kwam er iemand aan met zo'n enorme hond. En die Engelsman heel stoer 'ik weet hoe ik met dit soort honden om moet gaan'.
Hoe hij het deed weet ik nog steeds niet maar 10 seconden later zat hij met z'n knieën op de grond en die hond van achteren bovenop hem.
Dan weet ik het ook niet. Lymfeklier neem ik aan? Kijk het even een dag of 2 aan en drink veel water.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, want het is mijn linkeroksel.
nouja, heb je weinig zelfvertrouwen, klap je dicht, word je zenuwachtig, etc?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens wist, dan was ik al een stuk verder
Kan ik me voorstellen. Maar ik kan me niet voorstellen hoe het in hemelsnaam gegaan is.quote:
Doe maar alle drie. En waarschijnlijk nog wel meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, heb je weinig zelfvertrouwen, klap je dicht, word je zenuwachtig, etc?
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik kan me niet voorstellen hoe het in hemelsnaam gegaan is.
Enfin, slaap lekker allemaal.
Je brengt het leuk moet ik zeggen, nou nog kijken wat het resultaat zal wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:21 schreef Strani het volgende:
Ik kan het waarmaken. Vanaf nu ben ik voor jou een waakhond aan de ketting..maar de ketting begint te slijten en op een dag zal het breken. En dan ben jij de inbreker die vast zit aan de binnenkant van het hek.
Kan nog weken duren..misschien wel jaren. Misschien komt het vanavond nog. Wie weet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je brengt het leuk moet ik zeggen, nou nog kijken wat het resultaat zal worden
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:29 schreef Strani het volgende:
Kan nog weken duren..misschien wel jaren. Misschien komt het vanavond nog. Wie weet.
dat is lastig (nuquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Doe maar alle drie. En waarschijnlijk nog wel meer
Goed, niet vanavond. Maar vanaf morgen is jouw wereld niets dan onzekerheid en niet ophoudende angst.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mij
Dealquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
Goed, niet vanavond. Maar vanaf morgen is jouw wereld niets dan onzekerheid en niet ophoudende angst.
Ik zit al achter de tekentafel plannen uit te werken. Tot zover heb ik iets met een puppy, een doos met bakstenen en een oud vrouwtje. Maar het voelt niet glorieus genoeg. Nog niet bevredigend.quote:
wat dacht je van een heggenschaar om die naalden af te knippen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit al achter de tekentafel plannen uit te werken. Tot zover heb ik iets met een puppy, een doos met bakstenen en een oud vrouwtje. Maar het voelt niet glorieus genoeg. Nog niet bevredigend.
Maar ook dat is nog best lastig. Ik kom bijvoorbeeld al een aantal maanden in dit topic, maar ik voel me nog altijd een nieuweling. Hoe dat komt weet ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is lastig (nu).
ik zou zeggen, begin eens met heel veel doen. zonder doel, alleen contacten opdoen, vrijblijvende gesprekjes. meer heb ik nu even niet sorry.
ja, maar als je die drempel niet neemt zal het altijd lastig blijven. oefening baart kunst. en die drempel kun alleen jij nemen, kan niemand voor je doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ook dat is nog best lastig. Ik kom bijvoorbeeld al een aantal maanden in dit topic, maar ik voel me nog altijd een nieuweling. Hoe dat komt weet ik niet
Ok faust-je van mequote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mij
En die blies het verhaaltje uit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
en toen kwam de olifant me de grote snuit
En die bleef nog een uurtje naar dit scherm staren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
Oh, je was nog niet weg, dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
jaquote:
ga je niet slapen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:07 schreef Strani het volgende:
[..]
En die bleef nog een uurtje naar dit scherm staren.
nee hoorquote:
hoi beertjequote:
Maar ik ga nu wel. Ik zie het dan morgen allemaal wel weer.quote:
Ik weet niet wat je allemaal wil zien hoor. Als je ergens over wil praten dan is dat goed en moet je het me vragen, ik ga niet 1001 vragen stellen om te kijken of er wat uit komt. Je weet me te vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik ga nu wel. Ik zie het dan morgen allemaal wel weer.
Iedereen die er nog is: welterusten!
hoe kom je aan vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Soit het volgende:
Hier.
Ik moet zo helaas wel weg naar een feest van een vriend. Niet echt zin in nu. Ik wil gewoon in bed een film kijken ofzo
Al lang hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dit nou weer, er is nog niemand wakker om bijna half elf?
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dit nou weer, er is nog niemand wakker om bijna half elf?
Oh, gelukkig maar.quote:
Dank je voor de uitleg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.
oh jullie snappen niet wat haarseks is. (jij dan)
dus ik zal even uitleggen:
haarseks is dat je je haar tegen elkaar aanhoudt, en dat is dan seks voor het haar, want intiemer kan het niet voor het haar tussen elkaar worden.
jusjekroel elkaars haar aanraken, is minder intiem voor het haar dan de haarseks.
haar is doodquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.
oh jullie snappen niet wat haarseks is. (jij dan)
dus ik zal even uitleggen:
haarseks is dat je je haar tegen elkaar aanhoudt, en dat is dan seks voor het haar, want intiemer kan het niet voor het haar tussen elkaar worden.
jusjekroel elkaars haar aanraken, is minder intiem voor het haar dan de haarseks.
Ik voel me keeeei goed, ik voel me keeeeeeeei goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:56 schreef Newbie114 het volgende:
Ik voel me keigoed, gelukkig was slaap het enige wat ik nodig had om van die verdomde hoofdpijn af te komen. Wel jammer van een leuke avond gala, maar maakt niet uit want ben weer beter en Loka komt vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |