Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel watquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, niet mijn doelgroep enzulks, voldoe niet aan toegangseisentevens, te weinig tijd om nog een SC te onderhouden
Ik wip wel weer eens binnen als me nog iets te binnen schiet
Verder moeten jullie lief zijn voor elkaar
o shit jij kon ook spaans hequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Que haces amor? Por qué me abandonas así?
Bueno, todo que te pido es tu lealtad y tu sinceridad, nada más!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
o shit jij kon ook spaans he![]()
![]()
no te stoy abandonando, tu eres el que no estabas aqui
mijn zachte g?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoy me voy a sonar pensando en ti![]()
multicultiquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel wat
Niemand went direct aan het idee van een relatie hebben. Zoiets moet groeien. Het belangrijkste is dat je je wat minder druk gaat maken, stoppen met analyseren en GENIETEN!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.
Maar het moet allemaal nog een beetje tot mij doordringen wat er allemaal gebeurd is. Ben 21 jaar single geweest, het is toch een grote verandering in mijn leven.
Ik heb zo'n tyfus hekel aan dat woordquote:
tu eres casado, necesito un hombre soltero y sinseroquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Bueno, todo que te pido es tu lealtad y tu sinceridad, nada más!
ok, maar ben je verliefd? ja? dan moet je niet zoveel nadenken en genieten, zien hoe het gaat, meegaan in het moment. tijd genoeg voor serieuze dingen mbt je relatie met haar over een aantal maanden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.
Maar het moet allemaal nog een beetje tot mij doordringen wat er allemaal gebeurd is. Ben 21 jaar single geweest, het is toch een grote verandering in mijn leven.
Mijn afkomstquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Strani het volgende:
Moonwalk, waar heb jij ook al weer Spaans geleerd?
Bueno, tu eliges..pero al menos, cuentas con mi amor platónico para siempre.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
tu eres casado, necesito un hombre soltero y sinsero![]()
ik leer van jou mijn almachtige oppergodin uit dit topic die de mannen aanpaktquote:
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Moonwalk het volgende:
ik leer van jou mijn almachtige oppergodin uit dit topic die de mannen aanpakt
Hmm, Nou ik zal mezelf even voorstellen:quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er zijn geen toegangseisen. We hebben getrouwde mensen, mensen met een relatie, mensen met een ex, mensen die maagd zijn, mensen die falen met versieren, mensen die slagen met versieren, alle soorten rassen, mannen, vrouwen, modjes.. Eigenlijk van alles wel wat
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tyfus hekel aan dat woordEn het dekt de lading niet wat betreft psychische stoornissen die we hier ook hebben
Je bent scherp vandaag, bijna scherper dan ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?
doennnnquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan om later een LOI cursus Spaans te gaan doen.
Kan je niet wat jonge meisjes opleiden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ik de opperslet ben?
Nee loefje, er zijn al meer dan genoeg slettebakken. Er moeten ook wat andere meiden zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je niet wat jonge meisjes opleiden?
y tu cuerpoquote:
Natuurlijk ben ik verliefdquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ok, maar ben je verliefd? ja? dan moet je niet zoveel nadenken en genieten, zien hoe het gaat, meegaan in het moment. tijd genoeg voor serieuze dingen mbt je relatie met haar over een aantal maanden.
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee loefje, er zijn al meer dan genoeg slettebakken. Er moeten ook wat andere meiden zijn.
Pics! We willen pics!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik verliefd, ik heb een lot uit de loterij met haar (dat zal iedereen zeggen die een relatie krijgt met iemand, maar alles wat ik tijden geleden heb geschetst wat ik zie in een vriendin, heeft zij).
Ik loop nu de komende tijd wel even met een gekleurde plek in mijn nek, so be it.
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.
ik dacht huh, toen viel het kwartje en moest ik lachenquote:
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hmm, Nou ik zal mezelf even voorstellen:
(Jonge)Man.
Leeftijd : 23
Relate: Ja
Status: 2,5 jaar samen (eergister)
Gelukkig:best wel. edit: (HEEL ERG, jezus wat klonk dit neerslachtig
)
Toekomst visie:dreamgirl, trouwen, oud worden van alles eigenlijk
Versier kunsten: Geen idee, tijdje uit de roulatieen nu met al die "geef me je ping schatje" hossel hossel trucjes weet ik niet of ik het nog kan
![]()
Ras: NL
Beroep: IT
Hobby's: Vissen, Vrijwillige brandweer, en FOK! uiteraard.
Als je het zo omschrijft vind ik het niet gek, je slaat werkelijk alle romantiek uit de sex. Ik zou ook abrubt geen zin meer hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De slettebak die mij met mijn choclodabanketstaaf in haar pruimentaart laat roeren moet ik nog tegenkomen.
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik dacht huh, toen viel het kwartje en moest ik lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens een banaan in een pruim gepeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef dawg het volgende:
ik zie dat ik mijn spaans ook nog wat meer moet opvijzelen.
al kan ik het wel volgen, dat dan weer wel.
Okido.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Keyos het volgende:
Ja , de picture.... , ik kan wel iets posten maar dan haal ik het wel na een korte tijd erna eraf.
wat wat wat ? wat doe ik of wat doe ik juist niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet dat je het ongetwijfeld druk hebt met je DM's, maar toch...
Ah, nee maar natuurlijk. Vond het alleen iets te veel op de man af dan een discussie, verder is het nooit verkeerd om een keer te roepen "Lief doen tegen elkaar"quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doen
Altijd lief doen is ook maar saai namelijk![]()
Verder gaat het hier over van alles en geven we mensen tips als ze vragen hebben. Dat was het eigenlijk wel
Ik had je net nog een DM gestuurd. Maar kijk maar wanneer je tijd hebtquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wat wat wat ? wat doe ik of wat doe ik juist niet?
Ach, ik zeg wel altijd heel stoer dat ik eerst een band wil met iemand, maar laten we eerlijk zijn de eerste slettebak die me een beetje geil aankijkt en mijn broek open trekt neuk ik gewoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.
Romantiek wat is dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft vind ik het niet gek, je slaat werkelijk alle romantiek uit de sex. Ik zou ook abrubt geen zin meer hebben!
Kost teveel geld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een banaan in een pruim gepeerd.
Anders ga je toch gewoon hoeren neuken en nooit meer werken, de mlig route?
De middelste komt me bekend voor... Enige kans dat dit in de buurt van zeeland is ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ -ditwasdefoto-]
Het is de rechtse, ik haal hem er zo vanaf.
Leuk type wel, lekker lang ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ []afbeelding[/url] ]
Zeg, ik maak verdomme zelf wel uit of ik ruzie wil ja?? En je gaat nú gezellig doen!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welkom en ik geef je alvast 1 tip. Niet iedereen hier is altijd even gelukkig als jij dat bent en dat leidt soms tot discussies. Die gaan vanzelf weer over en zijn soms even nodig om wat spanning te lozen, dus niet steeds roepen dat we lief moeten doen
Altijd lief doen is ook maar saai namelijk![]()
Verder gaat het hier over van alles en geven we mensen tips als ze vragen hebben. Dat was het eigenlijk wel
Lijkt nog op iemand die ik gekend heb ook...zou zomaar familie kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |