Dat is niet verwaand, dat is simpel de waarheid. Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Ga mij nou niet vertellen''
Komt anders aardig verwaand op mij over, included with the emo smiley ofc: ''''
Yep , dit kan ik nu wel officieel noemen jaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met overtuiging, stevig vasthouden en niet met bibberende handjes. Gewoon dat je je vrouw voelt in de armen van een man.
feli, leuk voor je.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep , dit kan ik nu wel officieel noemen ja
Gast...quote:
Crap.quote:
Aangezien ik toegeef dat het niet durven een deel van het probleem is zal je wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en dat is wat ik er uit kan halen, vandaar dat je elke keer wat "zoekt" om iets niet te hoeven doen zeg maar. Dat is wat ik denk
Jezus man, ik vroeg niet om een tegenargument.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:29 schreef dawg het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd te doen wat vrouwen zeggen hoor.
en sowieso, wat als jij het niks vindt? niet elke vrouw is hetzelfde.
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet verwaand, dat is simpel de waarheid. Jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet vind.
Niet gelijk, dan jaag je dr weg. Eerst beginnen met zoenen en dan langzaam die armen er omheen en tegen je aantrekken. Beetje door dr haar, pak dr gezicht eens vast, maar niet als een zombie blijven staan met je armen langs je lichaamquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
Dank u, dank u.
Ik zal de volgende keer ook gewoon beginnen met vastpakken, lijkt me een goed begin.
ik gaf er toch een.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jezus man, ik vroeg niet om een tegenargument.![]()
Zie wat er gebeurt en doe er desnoods je voordeel mee.
Zoveel "geloof" in 1 zin. En dan noemen ze mij verkapte Martijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.
En ik vind dat wel verwaand want ''ga mij niet vertellen'' Klinkt bij voorbaat alsof je mij niet serieus neemt. Iets kan verwaand overkomen en iets kan verwaand bedoelt zijn, als jij zegt dat het niet verwaand bedoelt is geloof ik je, geloof mij dan ook dat het zo op mij overkomt.
Tuurljik is dat mijn probleem. Maar dat betekent niet dat ik geen gelijk kan hebben inzake de undercover trollen hier. Er lopen trollen in deze reeks die enkelt aapjes komen kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast...
Bedenk even voor jezelf waarom je je zo zit te ergeren en ga even na of dat niet gewoon aan jezelf ligt.
Matthijsquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zoveel "geloof" in 1 zin. En dan noemen ze mij verkapte Martijn![]()
![]()
Ik neem je ook niet serieus als jij mij vertelt dat iets wat ik ervaren heb niet waar is. Natuurlijk neem ik je dan niet serieus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik jou ook niet vertellen.
En ik vind dat wel verwaand want ''ga mij niet vertellen'' Klinkt bij voorbaat alsof je mij niet serieus neemt. Iets kan verwaand overkomen en iets kan verwaand bedoelt zijn, als jij zegt dat het niet verwaand bedoelt is geloof ik je, geloof mij dan ook dat het zo op mij overkomt.
en jij komt zoals in elk ander topic wat met versieren en/of vrouwen te maken heeft je frustraties uiten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurljik is dat mijn probleem. Maar dat betekent niet dat ik geen gelijk kan hebben inzake de undercover trollen hier. Er lopen trollen in deze reeks die enkelt aapjes komen kijken.
zie mijn editquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
MatthijsMartijn is van de afdeling kinderen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem je ook niet serieus als jij mij vertelt dat iets wat ik ervaren heb niet waar is. Natuurlijk neem ik je dan niet serieus.
Het kan mij helemaal niet schelen hoe het op je over komt en ik heb helemaal geen zin in deze discussie. Zoekt het lekker uit.
Dankjequote:
Laatste post,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |