Vrouwen zijn gewoon ziekelijk lastig. dat is het!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze testen je, of je het wel allemaal aankunt, het zijn allemaal complotten
Zachter, natter. Gewoon, fijn. Maar dan is het wel puur zoenen, terwijl bij een man is het ook meteen enorm opwindend.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen zachter oid? Vrouwen volgen altijd met zoenen... Wat nou als je 2 vrouwen hebt? Dan zoent niemand?
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met allesquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen zachter oid? Vrouwen volgen altijd met zoenen... Wat nou als je 2 vrouwen hebt? Dan zoent niemand?
Omdat ik wél ervaring heb, schep ik opquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat opschep gedrag heb ik het over.
Natter is onzin.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zachter, natter. Gewoon, fijn. Maar dan is het wel puur zoenen, terwijl bij een man is het ook meteen enorm opwindend.
Oh het ging over zoenenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als het zoenen al zo begint belooft dat meestal niet veel goeds.
Hoezo huil ik. Ik constatteer alleen dat er veel individuen hier die regelmatig posten hier eigenlijk helemaal niet thuishoren. Hun off-topic geblaat heb ik het over. Dat je dat tollereert als mod. Das weer +1 voor de trollen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:25 schreef Crutch het volgende:
Niet zo huilen schenk; dit topic draait niet alleen im jou.
Ik ben niet zo volgzaamquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Deze man heeft goed advies, dit onthoud ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
probeer eens wat minder tong.
Lippen is the key!
Ditquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met alleslekker sterk doen enzo, ik doe het vrouwelijke gedeelte wel
ik probeerde het nog serieus maar dan speel ik meteen "op de man" ofzoiets, zal welquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:
In de zaak Schenkstroop vs. De Rest, welke kant kan ik het best kiezen om de boel echt uit de hand te laten lopen hier?
Ok, zoen jij eens met mannen en met vrouwen en vertel jij me het verschil.quote:
je hoeft niet altijd te doen wat vrouwen zeggen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat de vrouwen hier vertellen wat ze leuk vinden, onderling.
Maar wat is mannelijk in godsnaam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een meisje gezoend, zal ook niet gebeuren, en ik waardeer het juist als een man een beetje mannelijk is met alleslekker sterk doen enzo, ik doe het vrouwelijke gedeelte wel
Ik zie het als een spel waarbij je elkaar uitdaagt, dus je moet afwisselen in initiatief nemen en teasenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Dan vind ik het wel spannend om met jou te zoenen denk
Wat doe jij hier eigenlijk. Ben je begaan en geef je ook tips. of kom je alleen kletsen met de aapjes die je ook stiekem uitlacht?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik wél ervaring heb, schep ik op
Dag hoor! Gezien jij bij 'de rest' hoort, kies ik voor dezelfde kant. Dat moet wel een goed team zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik probeerde het nog serieus maar dan speel ik meteen "op de man" ofzoiets, zal wel
als je wil rellen dan moet je denk ik de kant van "de rest" kiezen
en tevens : hoiii verloren ridder
whut? nee man, zoals ik al zei, zal sowieso niet iedereen aan de alcohol zitten en kan je zelf nog een selectie maken denk ik. Aangezien je ook nog eens aangeeft dat je het geen probleem vind als je toekomstige vrouw wel eens alcohol drinkt, zie ik echt niet wat het probleem is. Tenzij je niet druft, maar dat moet je dan gewoon zeggen en dan kunne we het daar over hebbenquote:
goed vastpakken, tegen de muur drukken, optillen, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is mannelijk in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |