Ach, wees blij, mijn beste periode was op jouw leeftijd, het enigste verschil was dat ik niet echt bezig was met meisjes in de zin van zoenen en seks.quote:
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vondquote:
Maar jij zou toch hete sex met hem hebben enzo. Is dat nou gebeurd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
heloefje is bijna 18. Bijna een grote jongen.
Oh men, sommige mannen kunnen echt goed zoenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vond
Mijn beste periode is inderdaad waarschijnlijk geruisloos aan me voorbij gegaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, wees blij, mijn beste periode was op jouw leeftijd, het enigste verschil was dat ik niet echt bezig was met meisjes in de zin van zoenen en seks.
Neehoor dat moet je niet zo opvatten. Ik speel niet op de man, ik geef oprecht mn mening en probeer je verhaal te begrijpen. Als ik het niet goed bedoelde zou ik echt niet helemaal de moeite nemen hoor. Want ik ken je niet eens. Dat is dus wat ik bedoel, voor zover ik kan zien kom je over alsof je van het negatieve uitgaat van mensen. Terwijl dat dus niet altijd zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vaag zou kijken?
Ik laat mijn eigen frustraties altijd doorschemeren tegelijk met het punt dat ik probeer te maken. Had ik niet moeten doen want dan geeft jullie handvatten om op de man te spelen. Wat ik bedoelde is dat dat gezever van meiden dat steeds suggereert dat meiden alleen zouden kijken naar de mate van zekerheid dat een jongen uitstraalt. Wellicht genuanceerde Bullshit is en wellicht niet het belangrijkste is voor een meisje. Maar wel het type jongen en zijn imago.
Dus dat meiden wellicht zouden kijken naar hoe sterk een jongen in een bepaalde imago/rol staat. Hoe goed hij het typetje speelt. En dat meiden daaraan de mate van "zekerheid" aan proberen afteleiden. Dus is zekerheid niet het enige dat meespeelt.
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de handquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
Oh men, sommige mannen kunnen echt goed zoenen.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar jij zou toch hete sex met hem hebben enzo. Is dat nou gebeurd?
Ja echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de hand
Mijn hand gaat dan ook van je gezicht naar je nek naar je rug enzquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik direct verslaafd, verliefd en heb ik mezelf niet meer in de hand
Dan breek ik het zoenen af en is het houdoequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
Ja echt he.Ik heb 2 mannen gehad die het echt niet konden, dat is dan ook meteen een turnoff.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn niet de grootste lolbroekenIk heb ook een vriendin en die zuipt heel veel en opeens is ze out of the blue dronken en mega irritant en dan schaam ik me altijd
Ook niet tof.
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt he.Ik heb 2 mannen gehad die het echt niet konden, dat is dan ook meteen een turnoff.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.
Eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan breek ik het zoenen af en is het houdoeIk vind zoenen gewoon nog 100x belangrijker dan sex.
Ja, genant is dat. Ik schaamde me vroeger ook voor mijn broer en als mensen dan vroegen of ik hem kende, omdat hij wel eens wat tegen me zei, dan ontkende ik glashard dat ik hem kendequote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
Dat heb ik ookmet die vriendin
Maar dat heb ik helaas ook met mensen die echt veel te hard lachen als je ergens wat zit te drinken.
Toen ik achter de bar werkte kreeg ik soms ook vrienden aan de bar die zich dan zo zaten te misdragen dat ik me echt het liefst in de biertap wilde verstoppen
quote:
Nah, 2 echt extreem slecht. Een aantal, mwa. En een paar echt goed. Maar of ik verliefd ben maakt het ook wel fijner.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel weinig. ik eerder 2 of 3 of zo die het goed konden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, genant is dat. Ik schaamde me vroeger ook voor mijn broer en als mensen dan vroegen of ik hem kende, omdat hij wel eens wat tegen me zei, dan ontkende ik glashard dat ik hem kende
ja ok, een aantal mwa. maar het meerendeel slecht. vond ik dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, 2 echt extreem slecht. Een aantal, mwa. En een paar echt goed. Maar of ik verliefd ben maakt het ook wel fijner.
had je antwoord gegeven? anders even een repostquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:18 schreef Capstan het volgende:
Dit alles stelt me niet echt gerust dat ik het goed ga doen als het zover is
Okee, okee goed punt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarbij insinueert hij lekker te kunnen zoenen. Terwijl ik van jou alleen weet dat je het 'vreemd' vond
Je kunt gewoon uitloggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Kunnen de neuk-zoen-succes verhalen niet oprotten naar het singles topic? Wordt er persoonlijk niet goed van namelijk.
Welk antwoord zoek je precies?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
had je antwoord gegeven? anders even een repost
Echt slecht? Ben blij dat ik dat niet te vaak heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ja ok, een aantal mwa. maar het meerendeel slecht. vond ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |